MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Også hvis han skriger helt vildt fordi han HADER at bade? Eller er det så bedre at holde sig til dampen?

 

Det er for dampens skyld, jeg har bare altid kombineret det med et bad, dels for at få tiden til at gå derude, men også fordi det er nemmere at håndtere snot, der løsner sig, hvis de allerede er i bad ;) Men hvis I bare kan opholde jer derude, så er det vel fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han hoster faktisk ikke rigtig mere, så lad os håbe at det holder ved :goodluck

Og nu er han frisk nok til ballade! Han mener i hvert fald at det er langt vigtigere at øve sig på at fange fødderne, end det er at sove ^_^

futenb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. dag lilleprutten kun sover en lur. Er spændt på om det er en fase, eller om det er en ny standard :chin:

Det er muligvis lidt tidligt ifht hans alder - omvendt har de sidste to aftener været uden de der skrigende opvågninger som vi ellers har døjet med i.. månedsvis? Kun lige et enkelt kald efter sutten begge aftener.. Og han er virkelig ikke svær at holde kørende det ekstra det kræver at sove kun en lur - kun når han bliver sulten, men det kender vi jo fra os selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Julius erklæret astma fri for denne gang :yay 4 uger uden medicin og der er intet at hører :yay

Tilgengæld skal vi prøve at skifte ble mærke og give det 14 dage. Hvis ikke det hjælper på hans kløe, skal vi komme igen, for så skal der gøres noget andet... Hun var noget overrasket over hans kradsemærker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv måtte ringe akut til lægen efter Mathilde har grædt bon stop i ca 2 timer. Intet har virket. Tror desværre at det er ørene for set bliver værre når hun ligger eller hvis jeg rør ørene :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv måtte ringe akut til lægen efter Mathilde har grædt bon stop i ca 2 timer. Intet har virket. Tror desværre at det er ørene for set bliver værre når hun ligger eller hvis jeg rør ørene :boo

Lille pige :( blev I set på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv måtte ringe akut til lægen efter Mathilde har grædt bon stop i ca 2 timer. Intet har virket. Tror desværre at det er ørene for set bliver værre når hun ligger eller hvis jeg rør ørene :boo

Åh nej da :(

Hvordan er det gået? :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille pige :( blev I set på?

  

Åh nej da :(

Hvordan er det gået? :Kiss

Heldigvis kun lidt røde øre og ikke en omgang møb. Hun har været i bedre humør til aften men tager sig godt nok nogle skrigeture. Håber hun er bedre imorgen please please please

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis kun lidt røde øre og ikke en omgang møb. Hun har været i bedre humør til aften men tager sig godt nok nogle skrigeture. Håber hun er bedre imorgen please please please

Æv :( det er så synd!!! Hvis det bliver værre i løbet af natten ville jeg altså ikke betænke mig ved give en halv Panodil - bare for at afhjælpe smerten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :( det er så synd!!! Hvis det bliver værre i løbet af natten ville jeg altså ikke betænke mig ved give en halv Panodil - bare for at afhjælpe smerten!

Har tænkt tanken. Hellere give hende panodil end hun har ondt lille pus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt tanken. Hellere give hende panodil end hun har ondt lille pus

Ja :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis kun lidt røde øre og ikke en omgang møb. Hun har været i bedre humør til aften men tager sig godt nok nogle skrigeture. Håber hun er bedre imorgen please please please

God bedring med hende :kram2 sygdom stinker virkelig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt tanken. Hellere give hende panodil end hun har ondt lille pus

De hjalp virkelig Nohr, jeg er ikke vild med at give Panodil, men det er ikke fair at de har ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De hjalp virkelig Nohr, jeg er ikke vild med at give Panodil, men det er ikke fair at de har ondt :(

Præcis! Feber ville jeg heller ikke bare give ved, men smerter hos de små stakkels mennesker synes jeg retfærdiggør det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med hende :kram2 sygdom stinker virkelig <_<

 

Det stinker big time :( Men det kender du jo alt til :kram

De hjalp virkelig Nohr, jeg er ikke vild med at give Panodil, men det er ikke fair at de har ondt :(

På samme måde jeg har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt tanken. Hellere give hende panodil end hun har ondt lille pus

Når du nu ved, at hun har ondt og hvor, så ville jeg uden at blinke give hende Panodil. Hun trænger sikkert også til et godt måltid mad og søvn uden at blive forstyrret af smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sov til 7:45 idag :yay det kan jeg ikke huske hvornår sidst er sket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du nu ved, at hun har ondt og hvor, så ville jeg uden at blinke give hende Panodil. Hun trænger sikkert også til et godt måltid mad og søvn uden at blive forstyrret af smerter.

Hun faldt i søvn uden nogle problemer igår og har kun været vågen 1 gang i nat :loveshower

Her til morgen er hun sit sædvanlige glade selv men ja, vil ikke tøve med at give hende Panodil hvis jeg føler hun har ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg ikke pro-vaccine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs gennemgik engang sin teknik, og den lød sød og god og skånsom - bare mere tålmodighedskrævende end jeg kan klare :rolleyes Hvis jeg kommer i tanke om, hvor hun skrev om det, så sætter jeg et link ind :)

tak det ville være fantastisk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg ikke pro-vaccine :(

Håber det går godt. Vi mærkede intet til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt. Vi mærkede intet til det :)

Min lille mand blev så ked :( Der er heldigvis ikke feber endnu. Håber vi slipper lige så let som vi gjorde med storebror i sin tid.

Men øv, jeg bliver dælme aldrig fan af det stikkeri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mand blev så ked :( Der er heldigvis ikke feber endnu. Håber vi slipper lige så let som vi gjorde med storebror i sin tid.

Men øv, jeg bliver dælme aldrig fan af det stikkeri

Arthur blev også knaldrød i hovedet og græd som pisket! Vi havde ellers gjort klar til den helt store forestilling og forberedt os på 24 timers grædebaby, men der skete intet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner et håb om at min baby nok skal lære at kravle! Hun har lige kommet op på alle 4 og stået lidt for første gang :yay var ellers lige ved at tro hun ville springe den del over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo jeg tror det går den forkerte vej med det sygdomshejs igen :( han sover 10-20 minutter ad gange og skriger så og er svær at trøste. Øv! Og vi er løbet tør for Panodil, så jeg kan ikke engang prøve det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER