MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Jeg fik den her på Herlev børnemodtagelse sidst vi var der :) Albert fik også stikpiller, da han var under 10 kg, for han altid kastede op af det flydende :rolleyes

yevopanexitupofe.jpg

:kiss

Det var også den vi fik.

Sofie spytter det flydende ud igen, så hun har fået stikpiller, selvom hun vejer knap 7 kg. Så længe det ikke er nonstop i mere end et par døgn, så anbefaler lægerne det altså selv.

Jeg prøvede at begrænse det, men hun fik det altid til natten i de dage det var værst. Både da hun havde feber og da hun efterfølgende var på Panodilkur ordineret af Herlev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min baby var SÅ dygtig til at være til mormors fest i går :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mega ked baby i dag :( Håber altså det er nogle tænder der er på vej, ellers ved jeg da snart ikke.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den feber bliver altså værre :( fredag var maks 37,8 i går 38,2 og nu har han 38,6 :(

Jeg kan altså ikke lide at have syge børn :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas har sovet 2 dårlige korte lure så nu ender vi på 4 måske 5 lure idag eller måske overtræt baby senere.. hvad pokker sker der lige når manden har fri ? :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev jeg altså en pylderrøv og ringede til vagtlægen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev jeg altså en pylderrøv og ringede til vagtlægen :blush

Fornuftigt. Skal du op forbi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev jeg altså en pylderrøv og ringede til vagtlægen :blush

Ej, det skal du altså ikke kalde dig pylder for :kram2 vil de se ham??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min smertegrænse var 39,0 og den nåede vi her i eftermiddag.

Ja de vil gerne se ham, selvom jeg fik følelsen af at hende jeg talte med synes jeg var pjevset <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min smertegrænse var 39,0 og den nåede vi her i eftermiddag.

Ja de vil gerne se ham, selvom jeg fik følelsen af at hende jeg talte med synes jeg var pjevset <_<

Øv altså. Jeg synes generelt ikke jeg er ret pylret, men jeg ville nok også have ringet ved 39,0. Håber han snart er bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Jeg synes generelt ikke jeg er ret pylret, men jeg ville nok også have ringet ved 39,0. Håber han snart er bedre :kram2

:ditto

Især fordi det har stået på nogle dage at han er utilpas. Dumme læge altså :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, vagtlægen var heldigvis rigtig flink og synes det var rigtig fint at vi ville have ham tjekket.

Det er heldigvis bare forkølelse, men lægen understregede også at vi endelig måtte komme igen hvis han fortsat for det værre og værre for det kan godt udvikle sig til noget, især taget i betragtning den udvikling det hidtil har taget.

Jeg håber på lysning forude og helst snart, jeg er total slidt ned allerede og frygter at være alene med begge drenge i morgen, hvis Nohr fortsat er super skidt.

Han har præsteret 5 opvågninger på 2 timer, så om lidt for han en gang Panodil igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, vagtlægen var heldigvis rigtig flink og synes det var rigtig fint at vi ville have ham tjekket.

Det er heldigvis bare forkølelse, men lægen understregede også at vi endelig måtte komme igen hvis han fortsat for det værre og værre for det kan godt udvikle sig til noget, især taget i betragtning den udvikling det hidtil har taget.

Jeg håber på lysning forude og helst snart, jeg er total slidt ned allerede og frygter at være alene med begge drenge i morgen, hvis Nohr fortsat er super skidt.

Han har præsteret 5 opvågninger på 2 timer, så om lidt for han en gang Panodil igen.

god bedring med ham! Sygdom er bare så mega hårdt men husk at "lige om lidt" er den overstået og så er han glad lille Nohr igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du kom afsted med ham Steph. Håber natten går ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med D-dråber?

Lige nu får vi på hospitalet, men hvis vi skal hjem på fredag (*krydser fingre*), så skal vi jo selv til at købe.

Synes jeg mindes noget om, at der er nogle mærker, der skulle være bedre end andre, ud fra hvilken olie de er blandet op i? :unsure

Kan ikke lige huske det - hilfe??

Det samme med jerndråber - er der nogle der er bedre end andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der er sted hvor man kan få hjælp til søvn? Altså ligesom man kan med amning. Jeg er desperat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der er sted hvor man kan få hjælp til søvn? Altså ligesom man kan med amning. Jeg er desperat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der er sted hvor man kan få hjælp til søvn? Altså ligesom man kan med amning. Jeg er desperat.

Man kan købe sig til en søvncoach.. Ingen personlige erfaringer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med D-dråber?

Lige nu får vi på hospitalet, men hvis vi skal hjem på fredag (*krydser fingre*), så skal vi jo selv til at købe.

Synes jeg mindes noget om, at der er nogle mærker, der skulle være bedre end andre, ud fra hvilken olie de er blandet op i? :unsure

Kan ikke lige huske det - hilfe??

Det samme med jerndråber - er der nogle der er bedre end andre?

Kan anbefale Lactocare d-dråber som er med mælkesyrebakterier. Den anbefalder sp også. Den giver nemlig ikke de små ondt i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe sig til en søvncoach.. Ingen personlige erfaringer..

Også hvis man bor på lille Fyn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også hvis man bor på lille Fyn?

Sovecoach.dk giver sådan noget online og telefonvejledning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovecoach.dk giver sådan noget online og telefonvejledning.

Tak Charlotte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Charlotte!

Ellers vil jeg også anbefale netsundhedsplejerske Helen, og hendes råd og video om søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt sætter i jeres børn i høj stol?

Besøgte lige nogle bekendte idag der har en datter 10 dage ældre end niklas og Sys hun sad ret fint i høj stol...så god er niklas slet slet ikke endnu...Han har kun prøvet det en enkelt gang med støtte Self. ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der er sted hvor man kan få hjælp til søvn? Altså ligesom man kan med amning. Jeg er desperat.

Vi kan via vores sundhedsplejerske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER