MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Puha

HADER den tiger.

HADER de tænder.

Tand Nr 7 er loge kommet frem.

Tigeren er desværre langt fra slut.

Møg nætter.

Enten er der for varmt eller for koldt og så tiger oveni.

Men det gode er at C har lært sine lurer nu. En kort til formiddag og en "lang" (1.5 timer) til eftermiddag.

Og så er der ellers ballade uden loge i øjeblikket.

Hold op en strid banan.

Han griner højt når mor siger nej til at oplader-ledningen IKKE skal i munden.

Jesus

Børn kan være stride

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er blevet tilbudt dp til Niklas så hende skal vi besøge i morgen....Spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :yay

(En uge inden J's 1 års er tand nr 10 faretruende tæt på at hilse på :o ;))

Hold da op, han giver den gas :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, han giver den gas :D

Det er helt skørt :blink men han får dem jo også i hold - der er tre kindtænder igang på en gang pt - 2 er igennem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete det! 3 dage før 10 måneder er Claras første tand liige brudt igennem :yay :D

Her er tand nr 3 kommet i mandags ;) en hjørnetand - jeg så ca sådan her ud da jeg så den: :blink jeg var overbevist om at fortænderne ville komme først, but nooo :rolleyes

Ej men Alina's J er bare vild med at gro bisser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fantastisk med bussen :yay

Så det tør jeg bestemt godt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur faldt i søvn i mine arme da jeg vuggede ham i dag :biglove - at han så vågnede i det sekund jeg lagde ham er en anden ting. Men århhhh min lille baby :loveshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur faldt i søvn i mine arme da jeg vuggede ham i dag :biglove - at han så vågnede i det sekund jeg lagde ham er en anden ting. Men århhhh min lille baby :loveshower :wub

Det gør Astrid hver aften for tiden :wub Det er altså lidt hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan den tiger blive mere strid? ??

C gider overhovedet ingenting alene. Han render os i numsen og piver fordi han vil op og bæres. Han kan ikke lege selv medmindre der er én der næsten leger legen for ham. STOP SÅ TIGER.

sætter mig snart til at tude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid hvor vil jeg da håbe at det er tiger, og ikke en fast rytme :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er begyndt at hænge rigtig tungt på min skulder og pludre, når jeg lige bærer ham ind til puslebordet e.l.

Det er sååååååå hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er crazy :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er crazy :wacko

Også min <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også min <_<

Hvad laver din? Min råber, virker rastløs og ved ikke, hvad hun vil. Samtidig vil hun en hel masse, som hun ikke kan :rolleyes Hun har så svært ved at falde i søvn om dagen, at jeg må lægge mig og amme hende i søvn.

Når jeg læser i Vidunderlige Uger, så passer hun perfekt på en 37-ugers tigerbaby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver din? Min råber, virker rastløs og ved ikke, hvad hun vil. Samtidig vil hun en hel masse, som hun ikke kan :rolleyes Hun har så svært ved at falde i søvn om dagen, at jeg må lægge mig og amme hende i søvn.

Når jeg læser i Vidunderlige Uger, så passer hun perfekt på en 37-ugers tigerbaby ;)

Sover skidt om natten, fordi hun sætter sig op, stille sig på knæ, prøver at rejse sig op og hvad hulen hun nu ellers kan finde på. Hun er sur når hun spiser, men vil dog alligevel gerne have noget. Hun prøver at rejse sig op af noget nært alt <_< Nå ja, og mega kort lur til formiddag. Der ser ud til at gå godt bedre med denne lur.

Jeg er bare træt. Har rigeligt i mit hoved af andre bekymringer. Jeg orker det ikke.

Det er også første uge med A på job igen efter fire ugers ferie. :zzz

Men ingen tiger her. Dem mærker vi egentlig aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr har godt nok fået sving i noget seperationsangst. Jeg må i hvert fald ikke forsvinde ud af hans synsfelt!

Han er også begyndt at rejse sig allesteder, uden dog at have hverken styr på styrke eller balancen. Hvilket betyder at jeg skal have øjnene på ham h e l e tiden.

Og så sover han pivringe om natten :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu takket ja til dagpleje idag til Niklas. Efter vores møde føles det bare rigtig godt helt ned i maven ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har taget sutten! De helt standard runde , selvfølgelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr har godt nok fået sving i noget seperationsangst. Jeg må i hvert fald ikke forsvinde ud af hans synsfelt!

Han er også begyndt at rejse sig allesteder, uden dog at have hverken styr på styrke eller balancen. Hvilket betyder at jeg skal have øjnene på ham h e l e tiden.

Og så sover han pivringe om natten :prik

Det lyde alt sammen bekendt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn på 3 uger er begyndt at blive meget pylret og kan skrige/græde on/off i flere timer! Det er typisk eftermiddag og aften, hvor det står på. Han vil i disse perioder meget gerne til brystet og tømmer dem da også, men indimellem bliver han hysterisk ved brystet - på trods af mælk..

I dag har han været vågen fra 15.15-19.00, hvor han fra ca kl 16 har skreget og været urolig! Han er tydeligt træt, men nægter at sove, trods alle mulige forsøg og tiltag! Han bliver helt hysterisk hvis jeg lægger ham fra mig!

Hans afføring er blevet lidt grønlig de sidste par dage.

Nogen bud på hvad det kan være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn på 3 uger er begyndt at blive meget pylret og kan skrige/græde on/off i flere timer! Det er typisk eftermiddag og aften, hvor det står på. Han vil i disse perioder meget gerne til brystet og tømmer dem da også, men indimellem bliver han hysterisk ved brystet - på trods af mælk..

I dag har han været vågen fra 15.15-19.00, hvor han fra ca kl 16 har skreget og været urolig! Han er tydeligt træt, men nægter at sove, trods alle mulige forsøg og tiltag! Han bliver helt hysterisk hvis jeg lægger ham fra mig!

Hans afføring er blevet lidt grønlig de sidste par dage.

Nogen bud på hvad det kan være?

Jeg tænker du har for meget mælk. Grøn afføring kan være tegn på manglende næring, som i at de får for lidt mad eller f.eks kun får den tynde mælk og aldrig når ind til den fede. Kan du evt prøve at pumpe lidt mælk ud inden du lægger ham til? Snak evt med din SP eller en ammevejleder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker du har for meget mælk. Grøn afføring kan være tegn på manglende næring, som i at de får for lidt mad eller f.eks kun får den tynde mælk og aldrig når ind til den fede. Kan du evt prøve at pumpe lidt mælk ud inden du lægger ham til? Snak evt med din SP eller en ammevejleder :kram2

Jeg er ret sikker på, at jeg ikke har for meget mælk, da han netop tømmer begge i løbet af hans vågenperioder - og ofte gerne vil spise igen kort efter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på, at jeg ikke har for meget mælk, da han netop tømmer begge i løbet af hans vågenperioder - og ofte gerne vil spise igen kort efter!

Men så er svaret måske at du ikke har nok? Der ligger et appetitspring ved 3 uger, så måske han har gang i at lave mere mælk. Så skal han bare lægges til alt det han beder om og du skal sørge for nok mad og vand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst på ammenet at grøn afføring ikke nødvendigvis betyder noget som helst, og at det er en skrøne at det skyldes overproduktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første appetitspring er ved 3 uger :) så mon ikke det"bare" er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER