MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Hvor sover jeres nyfødte?

Primrt slyngevuggen om dagen, og i liften ved vores seng om natten.. Hvis han er urolig sover han i arm med mig (mor elsker det! :rolleyes)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

Bette pus! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

Bette pus :kiss

Håber I begge to er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

Årh lille baby :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

Årh, lille pus dog! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange følelser det hiver frem at skrive fødselsberetning og kigge alle billederne igennem. :7himmel  :boo  :kuller  Jeg får næsten lyst til at føde igen (indtil jeg kommer i tanke om, hvor nederen det var at være højgravid og faktisk lige minder mig selv om, at det gjorde rocker ondt :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min baby haft sin første blodnæse! Hun legede med en bold og faldt med hele ansigtet lige ned i stengulvet! Hold op, hun var ked af det!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange følelser det hiver frem at skrive fødselsberetning og kigge alle billederne igennem. :7himmel :boo :kuller Jeg får næsten lyst til at føde igen (indtil jeg kommer i tanke om, hvor nederen det var at være højgravid og faktisk lige minder mig selv om, at det gjorde rocker ondt :rolleyes)

Åh jeg savner at være gravid. Jeg elskede det! Dét var jeg god til. At føde derimod. Det er jeg ikke god til :D Og så savner jeg et spædbarn. Men ikke nu. Engang. Ihh hvor jeg glæder mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange følelser det hiver frem at skrive fødselsberetning og kigge alle billederne igennem. :7himmel :boo :kuller Jeg får næsten lyst til at føde igen (indtil jeg kommer i tanke om, hvor nederen det var at være højgravid og faktisk lige minder mig selv om, at det gjorde rocker ondt :rolleyes)

Åh hvor jeg kender følelsen, dog synes jeg ikke der var nederen af være gravid.

Men Rasmus har sagt stop nu. Han vil ikke have flere efter oplevelsen med Eigil og fritureolie :(

Inden den så var han med på et par efrernøler om 5-6år hvor han forhåbenligt har et 8-16 job. Men den ide er han ikke med på længere. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte har sovet fra midnat til nu :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender følelsen, dog synes jeg ikke der var nederen af være gravid.

Men Rasmus har sagt stop nu. Han vil ikke have flere efter oplevelsen med Eigil og fritureolie :(

Inden den så var han med på et par efrernøler om 5-6år hvor han forhåbenligt har et 8-16 job. Men den ide er han ikke med på længere. :boo

Der kan ske meget på 5-6 år :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg savner at være gravid. Jeg elskede det! Dét var jeg god til. At føde derimod. Det er jeg ikke god til :D Og så savner jeg et spædbarn. Men ikke nu. Engang. Ihh hvor jeg glæder mig :biglove

Jeg var heller ikke "god til" at føde første gang. 2. gang derimod :box :glad

Tro på det :) Det kan blive en helt anden oplevelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var heller ikke "god til" at føde første gang. 2. gang derimod :box :glad

Tro på det :) Det kan blive en helt anden oplevelse :kiss

Det håber jeg ^_^ Og hvis det går dårligt næste gang, så går det nok også. Så er jeg bare ikke sådan en der er god til dét :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det et år siden jeg havde terminsdag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Markus bliver 1 år om en måned og 3 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg savner at være gravid. Jeg elskede det! Dét var jeg god til. At føde derimod. Det er jeg ikke god til :D Og så savner jeg et spædbarn. Men ikke nu. Engang. Ihh hvor jeg glæder mig :biglove

Jeg har det på præcis samme måde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Markus bliver 1 år om en måned og 3 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange følelser det hiver frem at skrive fødselsberetning og kigge alle billederne igennem. :7himmel :boo :kuller Jeg får næsten lyst til at føde igen (indtil jeg kommer i tanke om, hvor nederen det var at være højgravid og faktisk lige minder mig selv om, at det gjorde rocker ondt :rolleyes)

Jeg vil gerne være gravid igen snart :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være gravid igen snart :kuller

Haha, jeg har det omvendt - har sagt til manden jeg nok skal føde 10 børn, hvis han kan være gravid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være gravid igen snart :kuller

Sådan havde jeg det også da Astrid var spæd. Det har ændret sig lidt efter hun har fået krudt i måsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand har taget Astrid med ud til olde. Jeg er helt alene hjemme. Det er dælme underligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg har det omvendt - har sagt til manden jeg nok skal føde 10 børn, hvis han kan være gravid :lol

Well, jeg vil gerne være gravid fordi jeg gerne vil føde igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også da Astrid var spæd. Det har ændret sig lidt efter hun har fået krudt i måsen :D

:D

Jeg har jo altid drømt om børn der er tætte på hinanden aldersmæssigt, og Nichlas synes vi skal gå i gang igen allerede :lolhit

Så jeg kan nok ikke løbe fra at Nova ikke bliver så gammel før vi forsøger igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand har taget Astrid med ud til olde. Jeg er helt alene hjemme. Det er dælme underligt! :D

Åh lucky you!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER