MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Han har ellers haft tunge tisbleer i weekenden hvor det var varmere, så det undrede mig meget at den ikke også var det i morges.

Jeg har egentlig kunne holde ham rimelig kølig på trods af temperaturen udenfor, så jeg tænker egentlig ikke han har svedt voldsomt meget :chin: men han er vist meget glad for sutteflasken, og hvis det er sådan jeg får væske i ham i dag, så er det okay for mig.

Jeg holder helt klart lidt ekstra øje med ham i dag! Men han har virket glad og tilfreds i dag, også selvom han hoster og snotter lidt.

Dejligt at han har virket tilpas, og håber snart han er frisk igen. ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen :ditto :ditto Så vis mig dog en tand i det mindste!

Ja! Så man ved, at der er mening med galskaben. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trænger vist til et kram :kram

Tak :kram2

Det er en dum dag. Efter fødslen har jeg ret heftige smerter ved ægløsning, og de toppede lige i dag. Og det er så varmt og klamt, og J sveder i forvejen en del, og når han bliver hidsig, så hagler sveden vitterligt af ham. Pyh.

Det kan kun blive bedre i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom ske-modstanden her.

Irriterende.

C vil mest kun spise vores mad, hvilket os er fint nok.

Men føler ikke at han får nok ud af det.

Og han er slet slet ikke interesseret i at bruge skeen selv. Mystisk. Måske min baby er doven ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom ske-modstanden her.

Irriterende.

C vil mest kun spise vores mad, hvilket os er fint nok.

Men føler ikke at han får nok ud af det.

Og han er slet slet ikke interesseret i at bruge skeen selv. Mystisk. Måske min baby er doven ;-)

Astrid gider virkelig heller ikke skeen. Hun spiser vores mad i det omfang hun gider og så får hun altid mælk en times tid efter vi har spist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara peger! Og peger og peger på ALT hvad hun ser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara peger! Og peger og peger på ALT hvad hun ser :D

Nårh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas sov fra 19.30 til 5.40 det er godkendt ;-) spændende hvad rytmen bliver idag...:-) Håber de næste 3 dage bliver gode for der skal manden arbejde igen.

BTW. Har skrevet i mødes tråden hvis nogen er interesseret i at mødes i trekants området måske :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid klapper :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kan få lov at sove lidt i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige puttet en mus med 38,6. Der ska fanme lige passe han skal være skidt tilpas nu, hvor han ska på feriehygge ved mormor og morfar og vi skal rydde loftet op.. For pokker :prik

(mest er det jo synd for lillemanden :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova er så mærkelig i øjeblikket :(

Det er som om hun virkelig ikke kan lide min mælk... Hun spytter bryst og mælk ud og hyler fuldstændig hjerteskærende for at søge igen og gøre samme nummer 4-5 gange før hun overgiver sig og spiser.

Er det mon pga menstruationshormoner som sundhedsplejersken sagde?

Jeg plejer altid at kunne trøste med brystet og lindre når hun har mavekneb, er utilfreds eller ikke vil overgive sig til søvnen og nu har jeg bare en ulykkelig unge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ALDRIG har jeg oplevet C skrige såååååå højt fordi han skulle sove.

Det er virkelig hysteri.

Det fik mig lige til at tælle uger ( samt en masse andet)

Og sørme om han ikke er i sit tigerspring.

Hvor SKØNT :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid sov fra 20-05:40 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid sov fra 20-05:40 :o

Sejt!

Astrid sov fra 22.15 til kl 9.00 :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr sov fra 23.30-4.45! :blink Tror Storm var 6 mdr. inden det skete... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, lord, sikke en dag. Brokkebaby, der ikke har sovet mere end 5-10-15 minutters lure siden en alt for kort middagslur. Tigerspring er da bare det fedeste :shooter

Har lige sendt C ud og jagte pokemon med Albert i barnevognen, så jeg kunne få lidt ro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Nova der ikke vil sove idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J sov halvanden time til middag, efter en kæmpe portion øllebrød. ;)

Men puha, hvor er jeg bare ked af, at han skal græde sådan hver gang, han skal sove ... Oftest "kun" et par minutter, men jeg kan bare ikke slippe tanken, at det er fordi jeg gør noget forkert, eller er mega dårlig til at aflæse ham. :(

Og så er det bare så synd, at den lille krop skal fyldes med stress :boo

Og så er der gange, hvor jeg bare lægger ham, giver sut og går, og så sover han 2 min senere. Jeg prøver at analysere, hvad det er jeg gør anderledes de gange, men kan ikke komme frem til det.

Det er bare ikke nemt at have børn. ;)

Eller måske er det pissenemt, og jeg gøre det sværere, end det reelt er. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op klokken 5 efter en nat det føles som een lang opvågning, wohoo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Niklas vågner altså stadig oftere tæt på kl 5 end 6...men jeg har nu de sidste dage fundet ud af han ikke er ved at dø af sult for han har fået flaske igår mellem 6.30 og 7 og idag nægtede han flasken og fik en portion grød og har lige puttet til lur 8.30...

Han har gang i en ny rytme men hvad den ender med at være er svært at gennemskue pt...desuden er han begyndt at vågne om natten flere gange osse...suk håber det snart stopper igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Naya sover SÅ dårligt, og hvordan hun kan klare sig med så lidt søvn!

Kæft jeg er træt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Naya sover SÅ dårligt, og hvordan hun kan klare sig med så lidt søvn!

Kæft jeg er træt! :(

Puha :( :kram

Sig til hvis jeg kan gøre noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :( :kram

Sig til hvis jeg kan gøre noget!

Tak søde :kram2

Kan du overbevise hende om at man skal SOVE om natten? :rolleyes

Ej, jeg forstår det bare ikk! I nat var vi vågne fra 1-2 og igen fra 4-5.45, hvor vi sov videre til 6.30 <_<

Lurene i går var kortere og tidligere end de plejer, så de kan umuligt have ædt af nattesøvnen. Alligevel tog det en krig at putte hende i går aftes, og så havde hun to længere vågenperioder i nat. I just dont get it :( Vi var ved ørelægen i går for at få tjekket om det er ørerne der driller hende, men nope, ørerne er super fine..

Jeg kan ikk finde ud af om det er fordi hun skal sættes op i dosis nexium, men hun er jo ikk som sådan ked af det - ikk meget i hvert fald, hun er bare virkelig urolig og virker enormt generet af et eller andet. Åh jeg ved det ikk. Jeg ønsker mig bare snart noget mere søvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Kan du overbevise hende om at man skal SOVE om natten? :rolleyes

Ej, jeg forstår det bare ikk! I nat var vi vågne fra 1-2 og igen fra 4-5.45, hvor vi sov videre til 6.30 <_<

Lurene i går var kortere og tidligere end de plejer, så de kan umuligt have ædt af nattesøvnen. Alligevel tog det en krig at putte hende i går aftes, og så havde hun to længere vågenperioder i nat. I just dont get it :( Vi var ved ørelægen i går for at få tjekket om det er ørerne der driller hende, men nope, ørerne er super fine..

Jeg kan ikk finde ud af om det er fordi hun skal sættes op i dosis nexium, men hun er jo ikk som sådan ked af det - ikk meget i hvert fald, hun er bare virkelig urolig og virker enormt generet af et eller andet. Åh jeg ved det ikk. Jeg ønsker mig bare snart noget mere søvn :(

Ehm.. Jeg kan prøve ;) ellers kan vi måske bytte? Benjamin sover om natten, men skriger så om dagen :rolleyes

Det er da heller ikke til at blive klog på den unge dame :chin: æv at du først kan snakke med lægen i næste uge, så du kan spørge til dosis af Nexium. Og det er jo heller ikke fordi hun ligefrem er stået sent op.. Jeg kan ikke huske om du har sagt det, men er hun ked af det når hun vågner om natten?

Edit: måske en tur til kst igen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER