MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Vi kan ikke leve uden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kan ikke leve uden :D

Nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. 3. lur er lige startet, så må vi se hvor længe den varer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke leve uden :D

Enig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. 3. lur er lige startet, så må vi se hvor længe den varer :unsure

Hep hey... 45min senere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg mangler at kunne quote fra den gamle tråd, men:

@Susanne: Lækkert med udsigt til lange stræk om natten!! :yay Det tænker jeg forresten også er et tegn på at hun får nok om dagen ;) :kiss Og ro på med trilleriet, det kommer lige pludselig, medmindre hun springer det over og går direkte til at møve, og i så fald går det nok også :)

@Stephi: Kæmpe kram! :kram Det skal nok blive bedre når N bliver liiiige lidt større :kiss

@Anita: :kram Uf jeg synes også det rykker tættere på :boo Jeg skal sådan helt minde mig selv om, at man jo trods alt stadig har sine børn, når de kommer i pasning. Altså man ser dem mindre, men de forsvinder ikke. Ej måske er det fjollet, men det hjælper mig at huske det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Astrid har (i dag i hvert fald) fået byttet rigtigt om på lurene igen. Håber det holder ved så hun ikke sover lang lur om formiddagen og korte lure resten af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ikke fan af sommertid. Det er noget værre bøvl med de her lyse aftener :prik jeg magter ikke de her møg-putninger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med erfaring med Ergobaby og spædbarnsindsats som kan fortælle mig om det er rigtig nok at den ikke sidder tæt ind til ved nakken? Jeg har prøvet løs men synes ikke jeg kan få den til at sidde anderledes og kan ikke finde ud af om det er rigtigt.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke vores sidder helt tæt til :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med erfaring med Ergobaby og spædbarnsindsats som kan fortælle mig om det er rigtig nok at den ikke sidder tæt ind til ved nakken? Jeg har prøvet løs men synes ikke jeg kan få den til at sidde anderledes og kan ikke finde ud af om det er rigtigt.

CqUU23w.jpg

Det tror jeg altså ikke er godt (men jeg er ingen ekspert). Det ligner at han hviler ned i egen nakke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke vores sidder helt tæt til :chin:

Føles det rigtigt så, når du har den på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg altså ikke er godt (men jeg er ingen ekspert). Det ligner at han hviler ned i egen nakke?

Pas. Jeg er virkelig i tvivl.

Brugte vikle to gange med Aksel, og der er hovedet jo helt tæt ind til kroppen, så derfor bliver jeg bare sådan i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føles det rigtigt så, når du har den på?

Ja, men vi fik den først i sidste uge, hvor hun var 2 mdr og hun holder sit eget hoved, så det er mest bare for at fylde ud. Men jeg er ikke helt sikker - skal nok lige lægge mærke til det, når hun sidder i den næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr for filan !!!! Jeg har drømt hele dagen om noget mortid! Det her med at rende i pendulfart ind til dig, var ikke en del af planen :(

Jeg fatter altså ikke hvorfor han skal sove SÅ elendigt :( Han falder så fint i søvn, helt uden hjælp. Og så sover han lige 15-20 minutter også er den gal igen. Suuuuuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu sidder jeg så og vipper ham i mine arme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr for filan !!!! Jeg har drømt hele dagen om noget mortid! Det her med at rende i pendulfart ind til dig, var ikke en del af planen :(

Jeg fatter altså ikke hvorfor han skal sove SÅ elendigt :( Han falder så fint i søvn, helt uden hjælp. Og så sover han lige 15-20 minutter også er den gal igen. Suuuuuuk

Var det samme her, men det var kun en periode, så det er det helt sikkert også for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur har været vågen hele dagen, for så at sove fra kl 16 til 21.30 :O

Det bliver en interessant nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men vi fik den først i sidste uge, hvor hun var 2 mdr og hun holder sit eget hoved, så det er mest bare for at fylde ud. Men jeg er ikke helt sikker - skal nok lige lægge mærke til det, når hun sidder i den næste gang

Det må du gerne. Tak :kiss

Herman holder ikke hovedet selv endnu, og det er nok det der udløser min tvivl. Egentlig skulle jeg bruge den imorgen tidlig, men det tror jeg at jeg dropper til jeg har afprøvet den lidt mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en vellykket nat hvor C sov igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en vellykket nat hvor C sov igennem.

Dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :yay

Ja så skønt. Håber og beder til at det ikke bare er en fase eller sommertiden der driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gerne. Tak :kiss

Herman holder ikke hovedet selv endnu, og det er nok det der udløser min tvivl. Egentlig skulle jeg bruge den imorgen tidlig, men det tror jeg at jeg dropper til jeg har afprøvet den lidt mere

Det skal jeg nok :)

Men nej, det må jo være meningen, at de små hoveder bliver støttet!

Og btw, elsker navnet Herman :biglove det var også på vores liste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok :)

Men nej, det må jo være meningen, at de små hoveder bliver støttet!

Og btw, elsker navnet Herman :biglove det var også på vores liste :)

Jeg sad og googlede det igår og på billederne ligner det godt nok at det er så meget plads ved hovedet. Det forstår jeg ikke rigtig. Jeg eksperimenter videre i dag :)

Jeg elsker det også :biglove Det var faktisk eneste rigtige bud denne gang. Synes det er så fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil vågnede først klokken 8 idag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER