cellemus

Hvornår stoppede i med mælken om dagen

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vil lige høre hvornår "baby" kunne undvære mælken i løbet af dagen og kun nøjes med natmælk, hvis nødvendigt.

C spiser stadig små måltider af mælk mange gange om dagen.

Han spiser faktisk kun 95 ml ved hvert måltid, men tilgengæld mange gange.

Hvordan får jeg ham til at spise færre måltider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså.. jeg ammer stadig Freya der er 13 måneder. Morgen, eftermiddag og aften. Hun spiser ikke nødvendigvis så meget men det virker heller ikke til hun er klar til at stoppe. Indtil videre får hun lov endnu. Ved ikke hvad man selv kan gøre for at skære ned. Og jeg ammer også nat endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay :-)

Jeg ønsker nu ikke at C skal stoppe med mælk.

Det kunne bare være rart at han gad at spise større men færre måltider og så få mere og mere mad ind istedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har mine 2 selv sagt nej tak til flasken i dagtimerne omkring 7 måneders alderen. Julius får stadig en flaske når han skal i seng om aftenenbog en enkelt om natten. Men han gider den ellers ikke og vil selv spise. Jeg må ikke hjælpe ham mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er 11 mdr og har længe kun fået flaske til og om natten... Tror det er meget almindeligt at flaskebørn stopper med den ved 7-8 mdrs alderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores den store stoppede bed 7/8 mdr med at få flaske om dagen og aften flasken før putte tid droppede han lige før han fyldte 1 år...håber på det samme sker med Niklas :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla startede i vuggestue, da hun var 7.5 måneder, og der var hun lige blevet færdig med at få flaske i de timer hun var afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her droppede vi eftermiddags flasken ved 9 måneders alderen. Hvis bare der kom et andet måltid i stedet så skete der ikke mere ved det. Vi stoppede fra den ene dag til den anden uden at vi mærkede noget synderligt anderledes ved Oskar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

Tror der går et pænt stykke tid endnu til at C er klar til at smide flasken :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ava er 11 måneder og får faktisk stadig en flaske inden formiddagslur, eftermiddagslur og til aften putning.. Og nogle gange om natten, men ofte ikke.. Hun får de to første af dp moren..

Det er vildt meget forskelligt hvor meget hun spiser af dem.. Og jeg vil egentlig gerne stoppe, men ved ikke om hun er klar?

De store var slet ikke flaskebørn, så der gav det mere sig selv..

Mon jeg bare skal prøve at droppe den ene flaske først, og se hvordan det går? Hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ava er 11 måneder og får faktisk stadig en flaske inden formiddagslur, eftermiddagslur og til aften putning.. Og nogle gange om natten, men ofte ikke.. Hun får de to første af dp moren..

Det er vildt meget forskelligt hvor meget hun spiser af dem.. Og jeg vil egentlig gerne stoppe, men ved ikke om hun er klar?

De store var slet ikke flaskebørn, så der gav det mere sig selv..

Mon jeg bare skal prøve at droppe den ene flaske først, og se hvordan det går? Hmm...

Der var nok sådan jeg ville gøre det. Altså droppe en flaske om formiddagen f.eks. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER