MortilØ

Hvordan går det?

8 indlæg i dette emne

Hej skønne kvinder.

 

Det er ikke meget vi har "set" til hinanden på BK på det seneste (og med god grund)

Hvordan går det med jer og jeres små vidundere?

 

Herhjemme hos os er vores efterhånden store knægt kommet op på 9,2 kg og 75 cm  :kuller

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det os godt. Han var den 3 marts 68 cm og 7050 gram. Han skal starte i dagpleje allerede 2 maj. Syntes tiden går så stærkt. Lige nu er hans tredje tand på vej. Jeg ammer stadig og er begyndt på grød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre om jeres guldklumper :)

Her synes jeg også det går godt! Fenja blev 6 mdr. i lørdags, hun var 70 cm og 7,4 kilo til hendes 5 mdrs kontrol :) Hun blev døbt sidste søndag og det var en rigtig god dag :)

Hun er blevet meget mere mild og er ikke så ulykkelig om aftenen mere.. En dejlig pige, der elsker hendes brødre og som bliver så forkælet af dem ;)

Hun har 2 tænder nederst og 2 på vej øverst.. Hun spiser 2 portioner grød og er ikke vild med flasken..

Jeg skal først starte til august, så håber vi får plads i VS d. 1/8, der hvor storebror går i BH :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer 

Puha, tiden går jo Sindsygt hurtigt nu.

Sikke mange tænder i har fået. 

Vi er stadig på nul ;-)

 

C er begyndt at sidde selv nu og "kravlede" for færste gang idag  :loveshower

 

Vægt og højde har jeg ikke styr på lige nu.

 

Mad ææælsker han bare 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov.  Vg venter vi med. Starter først job 12 oktober og tager til Spanien 8 maj indtil job start medmindre vi blir dernede. 

Dernede er der så ikke Vg eller dp. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt lige at høre om jeres babyer :)

 

Her er Adrian jo efterhånden snart 7 måneder. For en måned siden var han 73 cm. og vejede 8 kilo. Han får tre måltider om dagen, og får lov til at sidde med lidt forskelligt grønt og kød ind i mellem. Vi skal flytte til sommer, så han skal i en anden institution, end vi havde regnet med, men han skal nok starte omkring midt juli.

 

Han møver hurtigt frem, men sidder ikke endnu. Og så er har den første tand gjort sin entre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at høre hvordan det går med jeres guldklumper :)

Markus vil frem her i verden så han kravler lystigt derud af og har gjort det en uges tid efterhånden.. Det med at sidde har vi så ikke fundet ud af, men det kommer nok lige pludselig :)

Derudover er han et madøre udover alle grænser og guffer lystigt alt hvad han får stukket ind eller får i hånden :)

7 mdr, knap 10 kg og bruger str.80 i tøj.

Han starter indkøring i privat dp til maj og starter 100 % til juni, hvor jeg også starter job..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre hvordan det går med bebserne  :kuller  :kuller  :kuller

 

Vi har en fået en rigtig havnearbejder 10 kg 78 cm og 4 tænder, som han ynder at bide sin mor i brysterne med  :shooter

Er så småt selv ved at komme ovenpå efter fødselsdepression, men det har været hårdt, men heldigvis starter vi først indkøring i Dp 01.03.17!  :super

Så forhåbentlig får jeg tid til også at føle at jeg har været lidt på barsel :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER