Posted April 12, 2016 Jeg er desværre ude, mens kom igår nat og vågnede ved at jeg havde de vildeste mave smerter :( Lægen er kontaktet og jeg har fået en tid på fredag Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2016 :kram Tusinde tak ☺️ Lige hvad jeg trængte til Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2016 Jeg er desværre ude, mens kom igår nat og vågnede ved at jeg havde de vildeste mave smerter :( Lægen er kontaktet og jeg har fået en tid på fredag min cyklus er helt i skoven og sjælden over 22 dage jeg ved jeg har æl på 12-14 dagen så ægget har ingen chance for at sætte sig fast :kram dumme cyklus. håber lægen kan hjælpe. Held og lykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2016 :kram dumme cyklus. håber lægen kan hjælpe. Held og lykke Tusinde tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2016 Jeg tror nok jeg er ude - er gået 3 dage over tid, har murren i underlivet så jeg tror min mens kan komme hvert øjeblik, men tog en negativ test i morges :/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2016 Jeg tror nok jeg er ude - er gået 3 dage over tid, har murren i underlivet så jeg tror min mens kan komme hvert øjeblik, men tog en negativ test i morges :/ :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2016 Desværre - fik min menstruation præcis som forventet:(:( øv øv.. Er på hormoner igen og har scanning næste uge.. Op på hesten igen.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Desværre - fik min menstruation præcis som forventet:(:( øv øv.. Er på hormoner igen og har scanning næste uge.. Op på hesten igen.. Træls! Men det virker som om du er positiv likevell. :) Lykke til i med neste omgang! :) :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Jeg har slet ingen tegn på graviditet i denne cyklus, og jeg plejer ellers altid at have murren i underlivet, men jeg mærker intet. Så det tegner ikke godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Jeg har slet ingen tegn på graviditet i denne cyklus, og jeg plejer ellers altid at have murren i underlivet, men jeg mærker intet. Så det tegner ikke godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Synes jeg har læst et eller andet sted, at ens temperatur, stiger en smule, hvis man er gravid.. Men er ikk helt sikker Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Synes jeg har læst et eller andet sted, at ens temperatur, stiger en smule, hvis man er gravid.. Men er ikk helt sikker Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 din temperatur stiger generelt fra mens er slut og frem til ægløsning - derefter ligger den lidt højt indtil du får mens ugen, medmindre du er gravid, så bliver den ved med dat være høj (men du får jo så heller ikke mens;) ) så du kan ikke tolke noget umiddelbart på temperaturen alene. når du har taget din temperatur hver dag i et par måndeder kan du se om der en dag er noget usædvanligt i forhold til de sidste måneder ;) Tak for opklaringen☺ Så la' jeg være med at ligge mere i det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Tak for opklaringen☺ Så la' jeg være med at ligge mere i det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Jeg tror nok jeg er ude - er gået 3 dage over tid, har murren i underlivet så jeg tror min mens kan komme hvert øjeblik, men tog en negativ test i morges :/ øv :kram men venter med at afskrive dig helt på listen, før mens kommer Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 det er nemt at tolke på alt! :) Jeg er træt og sulten i dag = gravid!! Man må bare væbne sig med tålmodighed.. Det er noget af det jeg er dårligst til: tålmodighed :ba Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2016 Desværre - fik min menstruation præcis som forventet:( :( øv øv.. Er på hormoner igen og har scanning næste uge.. Op på hesten igen.. :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 16, 2016 I forgårs morges vågnede jeg med virkelig ømme bryster! Det har så været sådan lige siden. Ooooog så starter alle tankerne og utålmodigheden jo igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2016 blev mega træt her til eftermiddag og fik en lille hedetur (er stadig helt rødmosset i ansigtet) - der er stadig en uge til at jeg skal teste, men aaarhgg, jeg kan tolke på alt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2016 BHCM: hvordan gik det med at teste?? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2016 Jeg havde testdag d 4. Ventede dog til d. 6. og den var sørme positiv. Tør næsten ikke skrive det herinde, da det sidste gang endte i en SA, så det er en MEGET behersket glæde fra min side. Kan det passe, at der ellers endnu ikke er nogen der har meldt tilbage, at de har testet positiv? Der må da være andre end mig der venter en julebaby. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2016 Jeg havde testdag d 4. Ventede dog til d. 6. og den var sørme positiv. Tør næsten ikke skrive det herinde, da det sidste gang endte i en SA, så det er en MEGET behersket glæde fra min side. Kan det passe, at der ellers endnu ikke er nogen der har meldt tilbage, at de har testet positiv? Der må da være andre end mig der venter en julebaby. Ser sånn ut foreløpig jo... Håper noen av oss andre kommer efter.... :) Og :glad til dig igen!!! :D Share this post Link to post Share on other sites