Barbamama

Lille spørgsmål om aktivering

5 indlæg i dette emne

Hvis vi nu antager, at jeg ikke får job med det samme min barsel slutter, så skal jeg jo i aktivering på et tidspunkt. :)

Jeg kan læse, at hvis man er under 30 (eller over 50) så skal man i aktivering efter 3 måneder, og at hvis man er fyldt 30 (men under 50), så skal man i aktivering efter 6 måneder.

Jeg bliver 30 knap 2 måneder efter at jeg bliver ledig. Skal jeg mon så i aktivering efter 3 eller 6 måneder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du været ledig inden du gik på barsel? Hvis du har det, så tæller de uger med i det samlede regnskab.

Hvis du har været ledig i eksempelvis 2 måneder inden barsel vil du skulle i aktivering ca. 1 måned efter din barsel er slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ledig i halvanden uge inden min barsel... Så jeg når stadig ikke op på 3 måneder inden min fødselsdag...

Jeg har (inkl tiden før barsel) været ledig ca 2 måneder på min fødselsdag (som falder lige i industri sommerferien, hvor jeg selv planlægger at holde ferie, hvis det ikke giver problemer i forhold til et evt job)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var ledig tilbage i 2010 gik det på den alder man havde da ledigheden startede, men ved ikke om det er lavet om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var ledig tilbage i 2010 gik det på den alder man havde da ledigheden startede, men ved ikke om det er lavet om

Åh det håber jeg altså :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER