Susse

Skal slettes

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej, hvor crazy... :D

Ved godt det hurtigere ses, når man har været gennem en graviditet tidligere, men jeg er altså ikke i nærheden af det dér... Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor crazy... :D

Ved godt det hurtigere ses, når man har været gennem en graviditet tidligere, men jeg er altså ikke i nærheden af det dér... Haha

Kender nu også en del der sagtens kan skjule det selvom de har fået barn før. Jeg bliver bare vanvittig stor i det hele taget, så skal det gå stærkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

p5MoUpD.jpg

Min mave i går 14+4

...Og bonus rod i baggrunden ;)

Hvor er du fin!!

 

Jeg har ikke taget noget billede endnu, men er helt sikkert ligeså stor. Det er helt vildt synes jeg, og lidt skræmmende hvor stor den ender med at blive....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Øv ville lige lægge et billede op, men det virker ikke. Må prøve igen senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Øv ville lige lægge et billede op, men det virker ikke. Må prøve igen senere

Ej øv, jeg har gået og været så nysgerrig på jer andre... Synes jeg vokser rimelig langsomt... Man kan jo sagtens se det, men fremmede vil helt sikkert ikke gætte jeg er gravid... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lidt tyk i forvejen, men nu hvor jeg er 17+lidt begynder det rigtigt, også fordi det begynder at bevæge sig kraftigt opad mavsen!

 

er fornylig også begyndt at kunne mærke bebs er jeg sikker på, da det gerne er når jeg hører høj musik på vejen hjem fra job, og når man slår mave på sofaen efter aftensmad :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt fornemme at maven vokser længere oppe nu... :)

Jeg tror simpelthen også jeg kan mærke baby nu... Første gang i går aftes... Det føles ikke som luft i maven eller andre normale ting... Bare sådan en lille fin følelse af noget berøring på indersiden af maven sådan midt på underlivet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det da snart være tid til nogle mave billeder... Jeg er nysgerriiiiiig... :D

Jeg har stadig ikke rigtig noget at tage billede af... Er vokset, men det ligner altså ikke helt en graviditet endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Men kan da prøve at tage et nyt. Jeg ser voldsomt gravid ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke få det til at virke i tråden, men tror at dette er til at se hvis man trykker på linket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow, hvor vildt... :) Helt crazy rund mave... Ser rigtig fint ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin! Kan du se forskel på maven ift de to andre graviditeter?

 

Jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder her... Men min mave er pænt stor, så stor at jeg får kommentarer for den når jeg er ude  :D  Den anden dag da jeg var ude og handle, var der en kvinde som sagde "what a nice little baby bumb" og jeg sagde selvfølgelig tak, derefter sagde hun at det lignede det var en dreng jeg ventede  ;)  Det er det jo så ikke, men hun mente helt bestemt det lignede en dreng, hvordan hun så kunne se det...  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner meget godt de andre gange, første gang var jeg vidst lidt mindre på dette tidspunkt, men form og det hele er meget ens.

Ved de første har jeg også fået at vide at jeg havde en drengemave, skrønen er vidst at en drengegraviditet sidder lige på maven og med piger bliver man mere rund overalt. Flere spurgte om jeg var sikker på at det var en pige, jeg kunne jo ikke garantere noget men det stemte da begge gange... Så det med maveform holder ikke.

Min mor var også overbevist om at vi skulle have en pige mere denne gang, da mine graviditeter har været så ens, den holdt så heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til fodbold i Parken i går og så en masse venner jeg ikke ser til hverdag... Og jeg fik så de modsatte kommentarer...

"Hvaaa er du overhoved gravid?!" "Gud man kan jo slet ikke se noget på dig" :D

De fleste mente det dog meget positivt og sagde jeg holdt mig flot... Hehe

Så altså intet billede endnu - det skal nok komme når der er noget at tage billede af... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til fodbold i Parken i går og så en masse venner jeg ikke ser til hverdag... Og jeg fik så de modsatte kommentarer...

"Hvaaa er du overhoved gravid?!" "Gud man kan jo slet ikke se noget på dig" :D

De fleste mente det dog meget positivt og sagde jeg holdt mig flot... Hehe

Så altså intet billede endnu - det skal nok komme når der er noget at tage billede af... :)

Det skal du nok blive glad for senere, så bliver du nok ikke kæmpe til sidst.

Min mave er hårdt udfordret med de to kæmpe maver jeg har haft, så der er sq ikke meget styrke i den længere + jeg har både delte mavemuskler og navlebrok. Så en stor mave er ikke kun lykken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du nok blive glad for senere, så bliver du nok ikke kæmpe til sidst.

Min mave er hårdt udfordret med de to kæmpe maver jeg har haft, så der er sq ikke meget styrke i den længere + jeg har både delte mavemuskler og navlebrok. Så en stor mave er ikke kun lykken ;)

Nej, jeg skal heller ikke klage... Mine rygproblemer taget i betragtning er jeg kun glad for at det går langsomt...

PS. Jeg har købt sådan et støttebælte i Babysam... Synes det føles godt, så tror det kan hjælpe senere... Måske det også er noget for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg skal heller ikke klage... Mine rygproblemer taget i betragtning er jeg kun glad for at det går langsomt...

PS. Jeg har købt sådan et støttebælte i Babysam... Synes det føles godt, så tror det kan hjælpe senere... Måske det også er noget for dig...

Det kan da godt være. Synes nu ikke det er blevet tungt for mig de andre gange, det er bare mavemuskler og skindet der ikke kan følge med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu får I li et mavebillede... :D

20+5

post-6433-0-48631100-1463129852_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo lidt bue på... Men I kan nok godt forestille jer at med tøj udenpå, så er det altså svært at se... Selv uden tøj, så tror jeg ikke mange ville turde spørge om jeg er gravid... Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt at det ikke ses mere. Nogen gange gad jeg godt at man også kunne gemme min lidt, andre gange synes jeg det er meget hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt at det ikke ses mere. Nogen gange gad jeg godt at man også kunne gemme min lidt, andre gange synes jeg det er meget hyggeligt :)

Ja, jeg synes også både det er "godt og skidt"... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER