AS2014

Køn

48 indlæg i dette emne

Har i nogen fornemmelse af jeres babys køn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i nogen fornemmelse af jeres babys køn?

Ja, jeg er sikker på det er en dreng. Sådan havde jeg det også sidst, og dér fik jeg ret  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AS: hvad sagde den kinesiske kalender hos dig egentlig? Bare nysgerrig om det passede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er langt tættere med sin mor end jeg er med min - ser hende ikke så ofte, vi ser mest min svigerfamilie fx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er sikker på det er en dreng. Sådan havde jeg det også sidst, og dér fik jeg ret  :)

Så må vi se om din fornemmelse får ret...

 

Da jeg fik min store datter, havde jeg fornemmelse af at jeg vil få en pige... Alle sagde en dreng udentagen min mormor:-) Og vi havde ret:-) 

Da jeg ventede min anden datter, havde jeg fornemmelse af at jeg vil få en dreng. Manden havde en fornemmelse af at det vil være en pige igen.... Manden havde ret her.

Denne gang har jeg igen en fornemmelse af at det er en pige. Manden har også sagt at det er en pige... Han håber at det er en dreng... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogen fornemmelse af jeres babys køn?

Jeg tror en pige udfra en drøm jeg havde. Men er lidt blandet. Eller bliver nemt farvet af hvad de andre også tror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror en pige udfra en drøm jeg havde. Men er lidt blandet. Eller bliver nemt farvet af hvad de andre også tror.

Hvor spændende! Håber at drømmen kommer til virkelighed:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg også. Og ved min mor og søster også håber på en lille pige. Da min søster har to drenge og min papsøster har også en dreng ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg også. Og ved min mor og søster også håber på en lille pige. Da min søster har to drenge og min papsøster har også en dreng ☺️

Min svigermor og svigerinde har bestilt en dreng da der er mange piger og kun 1 dreng:-) Men jeg har en fornemmelse på en pige mere:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg også. Og ved min mor og søster også håber på en lille pige. Da min søster har to drenge og min papsøster har også en dreng ☺️

Det modsatte her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det modsatte her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikk hvad jeg håber på nu. Har altid helst ville have en pige, igen det der med at det er en eget køn bla bla bla. Men efter min søster har fået to drenge er jeg super vild med ideen om en dreng. Men alligevel kunne det også være sødt med en pige, så hendes fætre kunne passe på hende. Dog vil jeg med en pige frygte teenageårene, da hverken jeg eller min søster var særlig eksemplariske haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man skal have en kønsscanning men er sat frem eller tilbage, hvordan ved man så når baby er 14+0?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet enige om Isolde, hvis vi får en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man skal have en kønsscanning men er sat frem eller tilbage, hvordan ved man så når baby er 14+0?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men min fornemmelse fra billedet siger pige, men indeni føler jeg dreng?

Giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver endnu mere spændende så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede vi var ENIGE om ikke at vide kønnet....

Et brev fra Herlev kom med formelt svar på

NIPT. Jeg stod med det i hånden og sagde til manden - vi kan ikke åbne denne, der står måske kønnet.

Så hiv han konvolutten ud af hånden på mig og åbnede den og med pege fingeren prikkede på hvor ser stod "Fosterkon"!!!! Omg!!!! Vi skal have en:

PIGE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede vi var ENIGE om ikke at vide kønnet....

Et brev fra Herlev kom med formelt svar på

NIPT. Jeg stod med det i hånden og sagde til manden - vi kan ikke åbne denne, der står måske kønnet.

Så hiv han konvolutten ud af hånden på mig og åbnede den og med pege fingeren prikkede på hvor ser stod "Fosterkon"!!!! Omg!!!! Vi skal have en:

PIGE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede vi var ENIGE om ikke at vide kønnet....

Et brev fra Herlev kom med formelt svar på

NIPT. Jeg stod med det i hånden og sagde til manden - vi kan ikke åbne denne, der står måske kønnet.

Så hiv han konvolutten ud af hånden på mig og åbnede den og med pege fingeren prikkede på hvor ser stod "Fosterkon"!!!! Omg!!!! Vi skal have en:

PIGE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede vi var ENIGE om ikke at vide kønnet....

Et brev fra Herlev kom med formelt svar på

NIPT. Jeg stod med det i hånden og sagde til manden - vi kan ikke åbne denne, der står måske kønnet.

Så hiv han konvolutten ud af hånden på mig og åbnede den og med pege fingeren prikkede på hvor ser stod "Fosterkon"!!!! Omg!!!! Vi skal have en:

PIGE

Jeg elsker mine piger overalt i og kan slet ikke forestille mig andet ❤ - alligevel skulle jeg lige sluge en smule skuffelse. Det er nok lidt forbudt at sige.

Stort tillykke med jeres lille pige :) Hvor er det bare skønt... og nej det er altså okay hvis man havde forestillet sig noget andet lige at være lidt skuffet og skulle vente sig til tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER