AS2014

Køn

48 indlæg i dette emne

Tænkte vi kunne have en særskilt tråd til når vi finder ud af kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte vi kunne have en særskilt tråd til når vi finder ud af kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wiiiii!!!! Tillykke med det flotte prøveresultat og EN DRENG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det hele og en dreng... Så er det godt at du har den fornemmelse...

Den fornemmelse havde jeg også da jeg ventede min store datter. Alle sagde jeg ventede en dreng, udentagen min fornemmelse og min mormor. Jeg var tæt på at tro på flertallet, godt jeg ikke gjorde det:-) 

 

Altid stole på sin egen fornemmelse:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt allerede at vide det synes du ikke? Men dejligt at det er en lille dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det hele og en dreng... Så er det godt at du har den fornemmelse...

Den fornemmelse havde jeg også da jeg ventede min store datter. Alle sagde jeg ventede en dreng, udentagen min fornemmelse og min mormor. Jeg var tæt på at tro på flertallet, godt jeg ikke gjorde det:-)

Altid stole på sin egen fornemmelse:-)

Ha ha, ja, det er sjovt man selv fornemmer det. Har du så også en fornemmelse nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kaldte min ældste datter James mens hun var i maven fordi jeg var bare så sikker på det var en dreng i maven og ingen i min eks mands familie fik piger først. Dagen efter fødslen kaldte jeg hende stadig "ham"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt allerede at vide det synes du ikke? Men dejligt at det er en lille dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kaldte min ældste datter James mens hun var i maven fordi jeg var bare så sikker på det var en dreng i maven og ingen i min eks mands familie fik piger først. Dagen efter fødslen kaldte jeg hende stadig "ham"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dreng!!! Er helt rundt på gulvet! Skammer mig lidt over at sige, at jeg lige blev lidt "skuffet" et kort øjeblik,

 

 

Du har intet at skamme dig over! Jeg begyndte spontant at tude sidst jeg fik at vide det var en dreng. Jeg havde drømt det var en pige, havde på fornemmelsen det var en pige - jeg var så opsat på det skulle være en pige at jeg slet ikke havde tænkt tanken at det kunne være endnu en mors dreng :) Skuffelsen går hurtigt over og man skal lige ha' lov til at sunde sig   :biglove

 

Tillykke med ham - dit heldige asen at du allerede ved det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har intet at skamme dig over! Jeg begyndte spontant at tude sidst jeg fik at vide det var en dreng. Jeg havde drømt det var en pige, havde på fornemmelsen det var en pige - jeg var så opsat på det skulle være en pige at jeg slet ikke havde tænkt tanken at det kunne være endnu en mors dreng :) Skuffelsen går hurtigt over og man skal lige ha' lov til at sunde sig :biglove

Tillykke med ham - dit heldige asen at du allerede ved det!

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, ja, det er sjovt man selv fornemmer det. Har du så også en fornemmelse nu?

Ja det har jeg, en pige til. Alle stemmer på dreng denne gang, for min svigermor har 5 børnebørn og kun 1 er dreng, så de ønsker at der kommer en dreng... :-) Men jeg kunne tage fejl, det gjorde jeg med mit andet barn:-) Må bare vente lidt med at vide;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte vi kunne have en særskilt tråd til når vi finder ud af kønnet

Vi har i dag fået svar på Harmony blodprøven... En risiko på mindre end 1:10.000 på trisomi 13, 18 og 21, så det er fantastisk Og også normale kønskromosomer. Har faktisk slet ikke rigtig været nervøs for, om der skulle være noget galt kromosom-mæssigt. Det har mere fyldt, at jeg har været helt vildt spændt på kønnet Alle har sagt, at de tror det bliver en pige, og havde nok også overbevist mig selv om det og i hemmelighed måske håbet mest på en pige.. Måske fordi det er ens eget køn, og det så er nemmere at forholde sig til. De sidste par dage, har jeg dog haft fornemmelsen af, at det er en dreng.

Så vi var virkelig spændte!!

Og vi venter en......

Dreng!!! Er helt rundt på gulvet! Skammer mig lidt over at sige, at jeg lige blev lidt "skuffet" et kort øjeblik, Men er sikker på vi får verdens fineste og dejligste dreng. ❤ Og er glad for at jeg ikke nåede at give efter for lysten til at købe en lyserød flæsekjole

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu. Nu skal vi snart se familien i påsken, så vi overvejer at finde en eller anden sjov måde at sige det på

Ej hvor fantastisk... Stort tillykke med den flotte test.. og tillykke med at det blir en dreng :)  :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Det er sjovt hvordan nogle familier mest får det ene køn. Jeg var selv den første pige i 5 generationer på min fars side!! Ved at chancen for at næste barn er en dreng stiger for hver dreng man har i forvejen, men mener ikke det samme er gældende med piger.

Sejt at du vil vente til fødslen!! Det bliver godt nok spændende! Det ville jeg ikke kunne holde ud Det er første barnebarn i både min og mandens familie så min graviditet får ret meget opmærksomhed. Min farmor har nærmest spurgt siden uge 7 om ikke vi snart kunne se kønnet og min mands søstre snakker ikke om andet. Da jeg for sjov sagde til en af dem, at det jo ikke var sikkert vi ville fortælle kønnet var hun nærmest på grådens rand men ingen ved at vi har fået svar allerede, så nu vil vi lige vænne os lidt til tanken selv og så finde en sjov måde at sige det på

Lav en lagkage.. med farvet creme i :) altså blå.. så det ligesom er når de skære i kagen at det bliver afsløret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav en lagkage.. med farvet creme i :) altså blå.. så det ligesom er når de skære i kagen at det bliver afsløret :)

Super ide!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav en lagkage.. med farvet creme i :) altså blå.. så det ligesom er når de skære i kagen at det bliver afsløret :)

Det har jeg godt ført om nogen der har gjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk... Stort tillykke med den flotte test.. og tillykke med at det blir en dreng :) :loveshower :stork :balloons

Og tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået helt glip af denne tråd, altså!!

Stort tillykke med i venter en sund og rask dreng!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har 2 drenge.. så jeg ved at i min familie ville de sætte stor pris på en pige.. Men på min mands side er der 2 piger og en dreng.. og så en dreng mere på vej til august. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ønsker mest.. jeg vil jo bare gerne have et sundt og raskt barn. Må glæde mig over at min nf ligger 13+5 og at jeg måske der kan se hvad køn jeg venter mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået helt glip af denne tråd, altså!!

Stort tillykke med i venter en sund og rask dreng!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har 2 drenge.. så jeg ved at i min familie ville de sætte stor pris på en pige.. Men på min mands side er der 2 piger og en dreng.. og så en dreng mere på vej til august. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ønsker mest.. jeg vil jo bare gerne have et sundt og raskt barn. Må glæde mig over at min nf ligger 13+5 og at jeg måske der kan se hvad køn jeg venter mig :)

Det bliver spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AS: hvad sagde den kinesiske kalender hos dig egentlig? Bare nysgerrig om det passede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER