LilleM

Krea tråden :)

53 indlæg i dette emne

Sidste projekt i denne omgang, en superfin lille kyse med kløvermønster :biglove

post-12773-0-67633700-1463901660_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare vild!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare vild!!! Virkelig nogle flotte ting! Ville ønske jeg kunne strikke!

 

Nogen vil sige vil, andre vil sige besat :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det fint.

Det er så irriterende at jeg ikk selv kan strikke eller hækle.

Men ved min mor har lavet et babytæppe til mig, i grå og råhvid, det samme har hun lavet til min søster i råhvid og blå nuancer. Og ved at hun også har lavet noget tøj men jeg må ikke se det endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleM hvor er det SMUKT!!!! Virkelig virkelig flot strik tøj.

Er stadig ikke blevet hooked på strikprojekterne denne gang desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleM hvor er du bare fantastisk dygtig :) Hvor er det bare nogle skønne ting du har lavet :) Ville ønske jeg også kunne.. Jeg kan dog godt sy med en symaskine.. hvis det ikke lige var fordi min kære mand har ødelagt foden og det er svært at skaffe en ny !! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det fint.

Det er så irriterende at jeg ikk selv kan strikke eller hækle.

Men ved min mor har lavet et babytæppe til mig, i grå og råhvid, det samme har hun lavet til min søster i råhvid og blå nuancer. Og ved at hun også har lavet noget tøj men jeg må ikke se det endnu Haha.

Dog har jeg bestilt nogle ting, som hun skal lave, da hun strikker for mormor.nu har hun alle opskrifterne der inde fra, så jeg slipper for at give 700 for en cardigan

 

Ej, det blir' da spændende at se hvad hun har lavet! Skal du vente helt til fødslen før det bliver afsløret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleM hvor er det SMUKT!!!! Virkelig virkelig flot strik tøj.

Er stadig ikke blevet hooked på strikprojekterne denne gang desværre . Har en halv færdig cardigan og en kyse. Irriterende men har ingen tålmodighed overhovedet

 

Tusind tak :biglove

 

Det kan da være det kommer når du går på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleM hvor er du bare fantastisk dygtig :) Hvor er det bare nogle skønne ting du har lavet :) Ville ønske jeg også kunne.. Jeg kan dog godt sy med en symaskine.. hvis det ikke lige var fordi min kære mand har ødelagt foden og det er svært at skaffe en ny !! 

 

Åh nej! Kender det alt for godt med en old gammel maskine man ikke liiiige kan skaffe dele til. På den anden side har jeg svært ved at købe en helt ny, når jeg ved hvor lidt jeg bruger den...på den anden side kunne det være jeg brugte den mere hvis den var nu? Hmmm :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syet...og det gik, øhmm udmærket. Altså det kan sagtens bruges, sengetøjet, men jeg var så fokuseret på at dyrene skulle vende rigtigt, at jeg slet ikke så at jeg fik halshugget hele den første række dyr :lol  Måske jeg bare skulle holde mig til strikkepindende! 

Også er der sørme også kommet noget af strikkepindene (surprise!) En lille vest i str. 6 mdr og et par bukser mere - de bliver nu meget kærligt kaldet panda-bukserne :D

 

 

post-12773-0-79605300-1464761447_thumb.j

post-12773-0-96678900-1464761527_thumb.j

post-12773-0-10632200-1464761539_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det blir' da spændende at se hvad hun har lavet! Skal du vente helt til fødslen før det bliver afsløret?

Altså barnevognstæppet ved jeg hvordan ser ud, da min søster har to i forvejen, jeg har bare en grå farve og så råhvid, hvor min søster har henholdsvis støvet mørkeblå og en i lyseblå.

Men selve tøjet, så bliver det meste nok barselsgave, dog kan jeg lave noget på bestilling fra mormor.nu og har allerede fundet nogle luffer og en cardigan jeg er vild med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der et lille collage af de ting jeg har bestilt fra min mor. Og så det tæppe hun lavede for mange år siden. Men det er ikk den før nævnte barnevognstæppe.

post-11077-0-77940000-1464791329_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der et lille collage af de ting jeg har bestilt fra min mor. Og så det tæppe hun lavede for mange år siden. Men det er ikk den før nævnte barnevognstæppe.

 

Kan godt forstå du har valgt de cardigans, de er godt nok lækre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du har valgt de cardigans, de er godt nok lækre

Ja og de går godt til begge køn synes jeg.

For måtte hellere vælge noget neutralt hvis nu min mor gik igang inden md hehe.

Men tror hun har travlt lige pt med at strikke for mormor.nu, så må mit komme når tid er ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg kastet mig ud i første forsøg på et maleri nogensinde.

Det er ikk færdigt endnu, da jeg ikk har noget hvid maling hjemme. Og så er tanken at der skal være nogle balloner og lillemandens navn. Men jeg er helt stolt over at have kunne male en panda. Skal lige siges at jeg slet ikk er kreativ hehe.

post-11077-0-09749600-1468100230_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg kastet mig ud i første forsøg på et maleri nogensinde.

Det er ikk færdigt endnu, da jeg ikk har noget hvid maling hjemme. Og så er tanken at der skal være nogle balloner og lillemandens navn. Men jeg er helt stolt over at have kunne male en panda. Skal lige siges at jeg slet ikk er kreativ hehe.

Hvor er den bare fin.. Og meget personlig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte vi kunne bruge en krea tråd, i tilfælde af der er andre end mig som laver ting til baby selv :)

 

Jeg er klart mest strikker, men jeg er også gået i gang med at sy sengetøj, det fik jeg pludselig lyst til, så må vi se om det duer når jeg er færdig (lige nu slås jeg med en usynlig lynlås... :box )  :rolleyes  

 

Første færdige projekt er en lille cardigan i størrelse nyfødt, så cute!! Jeg glæder mig til at finde ud af hvad der gemmer sig af køn derinde, så der kan komme lidt farve på strikkerierne.

 

Nøj den er fin!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fin.. Og meget personlig :)

Jaa vi kan godt lide ikke at indrette os som alle andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg kastet mig ud i første forsøg på et maleri nogensinde.

Det er ikk færdigt endnu, da jeg ikk har noget hvid maling hjemme. Og så er tanken at der skal være nogle balloner og lillemandens navn. Men jeg er helt stolt over at have kunne male en panda. Skal lige siges at jeg slet ikk er kreativ hehe.

Det ser rigtig fint ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig fint ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven bliver større og større og terminen kommer tættere og tættere på, heldigvis! Har endelig fået lavet en tæppe til stumpen :yay

post-12773-0-32868300-1472473400_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven bliver større og større og terminen kommer tættere og tættere på, heldigvis! Har endelig fået lavet en tæppe til stumpen :yay

Hold da op, hvor er det fint!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er det fint!! Jeg er ENDELIG gået i gang med at strikke/lære at strikke. Har kastet mig ud i en lille vest på rundpinde og det går faktisk ret godt! I går tabte jeg dog en maske og kan slet ikke se hvor den blev af eller hvordan jeg retter på det, så nu er jeg midlertidigt gået i stå indtil jeg kan få strikke-førstehjælp af min veninde

 

:) Tak!

 

En eller anden klog sagde engang at en af de første ting man burde lære når man skal strikke er at rette de mest almindelig ting der kan gå galt = tabte masker! Er sikker på din veninde kan hjælpe dig, de fleste masker kan "hentes" igen, også kører du videre som om intet var hændt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven bliver større og større og terminen kommer tættere og tættere på, heldigvis! Har endelig fået lavet en tæppe til stumpen :yay

Ej hvor er det bare fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig sat vores nymalede puslebord op.. Og jeg fik syet puslepuden dertil :) Yay

post-5552-0-86371600-1472842411_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER