JosephinePN

Hvad sover jeres babyer i udenfor?

17 indlæg i dette emne

Afledt af mit indlæg i Brokketråden, hvor min svigermor tydeligvis ikke er tilfreds med måden, hvorpå jeg klæder min datter, når hun sover, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres babyer har på, når de sover udenfor?

Både på dage som i dig, hvor vejret er helt fantastisk, men også på de mere grå og kolde forårsdage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når det er KOLDT: ulddragt, uldsokker, uldvanter, uldhue.

Når det er semikoldt: uldtrøje, uldsokker, uldvanter, uldhue.

Da solen i dag stod på barnevognen: silkehue og uldvanter (altid de vanter, han vil bare stritte med fingrene, som bliver kolde ellers. Og nej han frøs ikke uden trøje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger voksi-pose, så kan du bruge et svar med udgangspunkt i det, til noget? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger voksi-pose, så kan du bruge et svar med udgangspunkt i det, til noget? :chin:

Ikke som udgangspunkt, men det er der måske andre der kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En langærmet body, bukser med fødder, en hue og så svøbt i dynen. Han er varm når jeg tager ham ind. Han står altid i skyggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan en dag som idag har Eigil bare sovet i flecedragt, dyne over og så selvfølgelig hue 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores mindste på 2 1/2 måned har sovet i et alm sæt tøj med en uld dragt udover og luffer og hue...og uld sut sko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en dag som i dag har Adrian ud over sit almindelige tøj haft en ulddragt, uldhue, vanter og melton futter på. Han har ligget i dynen i skyggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en dag som i dag har Adrian ud over sit almindelige tøj haft en ulddragt, uldhue, vanter og melton futter på. Han har ligget i dynen i skyggen :)

:ditto bare med Mie som er 15 måneder. Da hun var baby kom hun i det samme. Har forskellige tykkelser uld huer og lufferog uld/silke når det er lunere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uld elefanthue, uld luffer og uld futter, og en uld trøje, og så ned i voksiposen:) altså som det er nu hvor det er vinter... Om forhåbentlig snart når varmen begynder st melde sig, så ryger noget af uldet af, og bliver erstattet af kun alm tøj, en tynd hue og ingen luffer stadig i voksiposen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit meget varme barn, ligger i voksi i body og bukser med uldhandkser og en tynd uldhue. Da det var lidt koldere, var det det samme, bare en tykkere elefanthue. Han er fint varm når han kommer op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har han sovet i sit alm tøj med fleece jakke, fleece vanter og en tynd bomuldshue. Og så ned i slee-been, som faktisk er bed at være lige varm nok.

I køligere vejr, flercedragt, tyk hue og vanter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør selv følgende:

Rigtig koldt: Uld/bamsedragt, vanter, sutsko, bomuldshue eller silkehue. I bamsedragten er der hætte og den har hun så på. Derudover får hun et strikket tæppe om sig og sin dyne

Koldt: Det samme som ovenstående, dog uden tæppe

Forårsvejr som i dag: Striktrøje, bomuldshue og sutsko + dyne

- Da jeg gik med Cirkel i eftermiddagen startede temperaturen på 27 grader i vognen, som havde stået i solen. Nu har min mand fundet parasollen frem, så lille damen kan sove i skyggen fremadrettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kolde dage hans bamsedragt med vanter og fødder, hue og dyne. De varme dage en uldtrøje, ekstra strømper, hue og vanter. ja og dynen selvfølelig. Han er ikke kold når han kommer ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hentet en mega svedig dreng ind... Body, bukser,hue og dyne. Vildt at jeres ksn have så meget tøj på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hentet en mega svedig dreng ind... Body, bukser,hue og dyne. Vildt at jeres ksn have så meget tøj på!

Haha Nohr er lige sådan, ingen trøjer her i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER