SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Leonora sover stadig uden pude men ligger ofte på sin dyne så måske man skulle overveje :chin:

Filippa fik først juniorpude da hun var 3 mener jeg...

Jeg havde virkelig heller ikke tænkt, at det var nu, men måden han gør det bare, fortæller bare, at han rigtig gerne vil have en pude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes

Venter - det kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter - det kommer ;)

 

Super, tak :D Jeg tænkte også nok, at det nok skal komme med tiden, men han har godt nok ligget uden noget længe nu pga. det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak :D Jeg tænkte også nok, at det nok skal komme med tiden, men han har godt nok ligget uden noget længe nu pga. det :)

Aner det ikke. Her sover Mie også ovenpå dynen og gerne i fodenden, men sin pude, bamser og sutter rykker hun med i søvne. :LOL

Jeg sørger bare for hun er klædt på så hun ikke fryser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke. Her sover Mie også ovenpå dynen og gerne i fodenden, men sin pude, bamser og sutter rykker hun med i søvne. :lol

Jeg sørger bare for hun er klædt på så hun ikke fryser ;)

 

Præcis! :lol

 

Her ligger Adrian i en uld/silke-natdragt, og han er dejlig lun, når vi står op om morgenen. Så i det store og hele er det jo ikke et problem, men det bliver det måske hvis det fortsætter til vinter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man så lige, når man har et barn, der sparker alt, man ligger over ham, af? Hverken tæpper eller dyne bliver der, og de bliver ikke brugt som hovedpude. Det ryger bare til siden :rolleyes

Noah sov med strømper de første 2.5 år af hans liv... Han havde heller aldrig dyne på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg har været lad i dag :blush Efter 47 timer den første uge efter ferien er det tiltrængt!

OL i tv :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! :lol

Her ligger Adrian i en uld/silke-natdragt, og han er dejlig lun, når vi står op om morgenen. Så i det store og hele er det jo ikke et problem, men det bliver det måske hvis det fortsætter til vinter :P

Vi gav Mie strømpebukser under uldheldregterne sidste vinter ;)

Edit: fordi hun piller strømper af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav Mie strømpebukser under uldheldregterne sidste vinter ;)

Edit: fordi hun piller strømper af :rolleyes

Haha, hvis han stadig gør det til vinter, må vi sørge for at han beholder strømperne på eller skifte over til strømpebukser så. Dem er han nemlig også slem til at smide :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra vi har fået installeret opvaskemaskine! Efter ca 8 år uden. Åh hvor skønt..

Men. Er der nogen der ved om man skal køre et vaskeprogram igennem før man tager den i brug? Synes ikke der står spor i manualen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra vi har fået installeret opvaskemaskine! Efter ca 8 år uden. Åh hvor skønt..

Men. Er der nogen der ved om man skal køre et vaskeprogram igennem før man tager den i brug? Synes ikke der står spor i manualen..

Det skal man :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal man :)

Tak. Med salt afspænding og sæbe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Med salt afspænding og sæbe?

Det ville jeg gøre. Eller en rens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det manglede fandme bare!

Jeg blev seriøst lidt dårlig, da jeg læste beskrivelsen. Jeg fatter slet ikke, hvordan de nogensinde kunne blive frikendt?! :blink

Dejlig nyhed! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det manglede fandme bare!

Jeg blev seriøst lidt dårlig, da jeg læste beskrivelsen. Jeg fatter slet ikke, hvordan de nogensinde kunne blive frikendt?! :blink

Dejlig nyhed! :super

Ej, det var virkelig også skræmmende :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :(

:kram2 det lyder ikke godt. Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er indlagt. Igen. 3. gang på 5 uger. Jeg er ikke fan :(

Åhhh nej da :kram2 jeg håber ikke det er alvorligt. God bedring med ham og :kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lider af kronisk tarmslyng, så får kraftige mavekramper og konstant opkast når det sker. Så intet alvorligt, blot ondt (på ham) og øv for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe tager en begravelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med ham :kram

Det er aldrig sjovt at være adskilt som familie :kram

Det har du ret i :kram L's er vist mest en bagatel i forhold til jeres situation :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER