SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Er alene hjemme! Bare en halv time mens D og N handler, men nøj det er skønt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Jeg har det ofte på samme måde! :bye

Tak søde :kiss

Og kram retur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Allerede str 86 ? :o

Hvad giver du ham at spise. ?

Eigil den bette spirrevip er "kun" på vej i str 74 og han bliver et år om 19 dage

Haha dine børn er jo også meget små :kiss William er vel snart dobbelt så høj som Ida :D

Ej han er heldigvis stadigvæk bare i 80, det var kun fordi jeg så nogle bodyer på udsalg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg ser billeder og videoer af Theo da han var baby og tumling, så bliver jeg også lidt vemodig og savner "ham". For det er jo ikke den han er nu.

Og min baby bliver så 5 år på lørdag :blink

Nohr er godt nok en basse :o Lily bruger 74 og har stadig trip trap på øverste rille ^_^

5 år :O wow!

Jeg har aldrig haft fod-pladen på den øverste rille ;) men nu er den på den 3. lige over jernstangen. Han rejste sig hele tiden op og det var farligt i den højde. 3. rille passer perfekt :)

Jeg gror høje flotte mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha dine børn er jo også meget små :kiss William er vel snart dobbelt så høj som Ida :D

Ej han er heldigvis stadigvæk bare i 80, det var kun fordi jeg så nogle bodyer på udsalg ;)

Ida er en meter lige ud. Hun ville dog ønske hun var 105cm fordi så må hun prøve nogle lidt vildere ting i Djurs sommerland og Fårup sommerland :p

Ja, har små børn. Eller det er Eigil blevet. Han startede da ellers så godt ud. Med 54cm og 4000g. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Allerede str 86 ? :o

Hvad giver du ham at spise. ?

Eigil den bette spirrevip er "kun" på vej i str 74 og han bliver et år om 19 dage

Arthur bruger str 80 og er 5,5 måneder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kram til dig, Stephi :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur bruger str 80 og er 5,5 måneder :lol

:LOL jeg har bare nogle små lækre nips af børn :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en med forstand på lejeloven herinde? Som jeg må sende en PM?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en med forstand på lejeloven herinde? Som jeg må sende en PM?

Tjah, den er jo revideret siden min tid, men jeg har da adgang til Karnov, så måske kan jeg slå det op for dig. Men det er måske ikke helt nok (du læser selv jura ikke?)? Jeg har vist også en kollega, der har interesseret sig for området.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt ny udi reshopper, men hvorfor markerer man en vare som favorit? Byder man ikke bare på tingene, hvis man gerne vil have det? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur bruger str 80 og er 5,5 måneder :lol

Men han ved jo ikke at han er 5,5 måned :D str 80 og de der yogamoves, han er tydeligvis ældre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt ny udi reshopper, men hvorfor markerer man en vare som favorit? Byder man ikke bare på tingene, hvis man gerne vil have det? :chin:

Fordi så er det nemmere for dig selv at finde den igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi så er det nemmere for dig selv at finde den igen ;)

Jamen, byder man ikke bare på de ting, man vil have? Jeg forstår det altså ikke. Kan man ikke finde tingene nemt, hvis man har skrevet på annoncen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, byder man ikke bare på de ting, man vil have? Jeg forstår det altså ikke. Kan man ikke finde tingene nemt, hvis man har skrevet på annoncen?

Vi er nogen, der godt kan lide at gå og tænke lidt over, om vi er interesserede, og så er en favorit markering ikke så bindende som decideret kontakt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, den er jo revideret siden min tid, men jeg har da adgang til Karnov, så måske kan jeg slå det op for dig. Men det er måske ikke helt nok (du læser selv jura ikke?)? Jeg har vist også en kollega, der har interesseret sig for området.

Jeg læser selv jura, hvis jeg bliver færdig på et tidspunkt :oops altså så vidt jeg kan se, har vi loven 100% på vores side, men øv, hvor jeg hader konflikter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nogen, der godt kan lide at gå og tænke lidt over, om vi er interesserede, og så er en favorit markering ikke så bindende som decideret kontakt :)

Aha! Tak for opklaringen. Jeg er mere "jeg mangler det her, så jeg finder det, køber det, færdig, slut"-typen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha! Tak for opklaringen. Jeg er mere "jeg mangler det her, så jeg finder det, køber det, færdig, slut"-typen :lol

Det må være rart. Jeg har det selv med at gå og summe i laaaang tid :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, byder man ikke bare på de ting, man vil have? Jeg forstår det altså ikke. Kan man ikke finde tingene nemt, hvis man har skrevet på annoncen?

Jeg gemmer dem hvis det er noget interessant men som jeg ikke helt mangler. Eller hvis jeg skal se om der er andre slags. Og ellers hvis jeg har skrevet på en ting og nemt vil kunne finde det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gemmer dem hvis det er noget interessant men som jeg ikke helt mangler. Eller hvis jeg skal se om der er andre slags. Og ellers hvis jeg har skrevet på en ting og nemt vil kunne finde det igen.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, tak, piger. Nu er jeg så meget klogere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:LOL jeg har bare nogle små lækre nips af børn :p

Liff bliver 2 år om 3 mdr og bruger str. 80 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff bliver 2 år om 3 mdr og bruger str. 80 :D

Jeg har en søn på snart 3 der bruger 92...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en søn på snart 3 der bruger 92...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida bliver 4 og er bruger str 92

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER