SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Det bliver ikke lige nu jeg hopper i den ;)

Nogen af Jer husker den måske - det er den mørkeblå jeg fik syet i Kina, da jeg skulle til min venindes bryllup forrige år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver ikke lige nu jeg hopper i den ;)

Nogen af Jer husker den måske - det er den mørkeblå jeg fik syet i Kina, da jeg skulle til min venindes bryllup forrige år.

Den kan du sagtens have på! Den er ikke overdressed, men smuk smuk smuk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Nexus og er glade for den. Sublim tror jeg modellen hedder? Med splittet topmadras, så elevationsdelen ikke er afhængig af hvordan den anden har hovedgærderet...

Tak for svar  :super Vi skal ikke ha elevation, men derfor er det rart at høre om tilfredse brugere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :super Vi skal ikke ha elevation, men derfor er det rart at høre om tilfredse brugere

Jeg synes måske sengen er lidt høj i det, så vær lige OBS på det når I vælger ben. Prøv jer frem med højden tænker jeg.

En måde at få prisen ned på er ved at fravælge gavlen. Den koster mange 1000 i sig selv, og er måske ikke super-nødvendig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan du sagtens have på! Den er ikke overdressed, men smuk smuk smuk :wub

:ditto er helt enig!

Synes helt sikkert også, at du skal tage den på, hvis du helst vil dét! Og så bare kør afslappet på accessories og hår og makeup!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde, Maja og Marie :kiss

Jeg tror jeg tager den lange på, for det bliver for koldt i den korte. Og med kun halvt opsat hår og en blazer over i kirken, så må det være sådan. Godt nok er jeg kun påhæng og kender ingen, men så må jeg bare være crazy lady, der kommer for lidt ud (hvilket jo er sandheden) :D

IMG_20160730_095807_zpsmdcgvahf.jpg

IMG_20160730_095836_zps33dsu9lt.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Hvor skørt :chin: De forventer vel ikke, at man betaler renter i den periode...

Jeg tror faktisk de lagde det oveni skatten med en lille rente.

Det jeg blev mest vred over var at de skrev at jeg havde "gæld til det offentlige" - som om jeg var en gemen forbryder.

De gjorde de i øvrigt også da Alexander gik fra dagpleje til børnehave. Jeg ringede ind til dem tre gange. Første gang for at gøre opmærksom på, at jeg havde meldt ham ud, anden gang for at gøre opmærksom på at jeg havde fået en regning som jeg altså ikke ville betale og sidste gange for at gøre dem opmærksom på at de nu havde trukket beløbet i vores børnepenge - og jeg STADIG ikke ville betale for dobbelt plads.

Det tog rigtig lang tid at få pengene refunderet der også - endda selvom det begge gange er noget jeg selv har ringet ind og gjort dem opmærksomme på i god tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde, Maja og Marie :kiss

Jeg tror jeg tager den lange på, for det bliver for koldt i den korte. Og med kun halvt opsat hår og en blazer over i kirken, så må det være sådan. Godt nok er jeg kun påhæng og kender ingen, men så må jeg bare være crazy lady, der kommer for lidt ud (hvilket jo er sandheden) :D

IMG_20160730_095807_zpsmdcgvahf.jpg

IMG_20160730_095836_zps33dsu9lt.jpg

Jeg synes faktisk den er perfekt til et bryllup. Den korte ville jeg nok synes var for afslappet. Men jeg er også langt mere bange for at være underdressed en overdressed og især til et bryllup ville jeg benytte lejligheden til at hive de fine kjoler frem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, selvom du var lækker i den korte kjole så synes jeg at den lange skal vises frem :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukt Sus. Håber det blir en dejlig dag for alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for den lange Susanne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer også for den lange! Den er flot og du bliver ikke overdressed! Specielt ikke hvis du undlader at sætte håret stramt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev den lange med blazer og tørklæde i kirken. Håret er opsat, for det blæser jo herude i Vestjylland, så løst hår må vente til bagefter ;)

Nu er vi på vej i kirke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status fra kirken: på ingen måde overdressed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status fra kirken: på ingen måde overdressed ;)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Susanne

Jeg kunne godt bruge lidt hjem i baby forummet. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal give C i fødselsdagsgave. Karlas forslag er en læderjakke og hulede bukser, en syngende fisk til at hænge på væggen og et legobatmanvækkeur. :lol Skide gode forslag, bare ikke lige hans stil :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal give C i fødselsdagsgave. Karlas forslag er en læderjakke og hulede bukser, en syngende fisk til at hænge på væggen og et legobatmanvækkeur. :lol Skide gode forslag, bare ikke lige hans stil :p

En oplevelse måske? Eller er der noget han mangler til studiet? Taske, bøger, en god kalender el andet. Lidt kedeligt måske, men nogengange kan det rart at få overstået lige den der ting man mangler..

Ellers er Karlas forslag fantastiske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal give C i fødselsdagsgave. Karlas forslag er en læderjakke og hulede bukser, en syngende fisk til at hænge på væggen og et legobatmanvækkeur. :lol Skide gode forslag, bare ikke lige hans stil :p

Jeg ville synes en syngende fisk ville være SÅ sjov! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der øjeblik hvor man hygger sig med sit store barn og det går op for en hvor stor og dygtigt barnet er blevet og man bliver helt fyldt med kærlighed og glæde, for så at blive helt trist over at tænke på at den tid der er gået bare er væk for altid :( og at man gerne ville have mere tid med barnet inden det blev så stort og dygtigt?

Er det underligt at jeg savner baby William? Altså jeg har jo 3år og mega selvstændig William og ham vil jeg bestemt ikke undvære.

Og for at det ikke skal være løgn så har jeg modtaget pakker med tøj i størrelse 86 til Nohr OG jeg har rykket fodskamlen på tripptrappen fordi hans ben var blevet for lange.

Så nu vokser min baby også fra mig.

I need a hug!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der øjeblik hvor man hygger sig med sit store barn og det går op for en hvor stor og dygtigt barnet er blevet og man bliver helt fyldt med kærlighed og glæde, for så at blive helt trist over at tænke på at den tid der er gået bare er væk for altid :( og at man gerne ville have mere tid med barnet inden det blev så stort og dygtigt?

Er det underligt at jeg savner baby William? Altså jeg har jo 3år og mega selvstændig William og ham vil jeg bestemt ikke undvære.

Og for at det ikke skal være løgn så har jeg modtaget pakker med tøj i størrelse 86 til Nohr OG jeg har rykket fodskamlen på tripptrappen fordi hans ben var blevet for lange.

Så nu vokser min baby også fra mig.

I need a hug!

:kram Jeg har det ofte på samme måde! :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der øjeblik hvor man hygger sig med sit store barn og det går op for en hvor stor og dygtigt barnet er blevet og man bliver helt fyldt med kærlighed og glæde, for så at blive helt trist over at tænke på at den tid der er gået bare er væk for altid :( og at man gerne ville have mere tid med barnet inden det blev så stort og dygtigt?

Er det underligt at jeg savner baby William? Altså jeg har jo 3år og mega selvstændig William og ham vil jeg bestemt ikke undvære.

Og for at det ikke skal være løgn så har jeg modtaget pakker med tøj i størrelse 86 til Nohr OG jeg har rykket fodskamlen på tripptrappen fordi hans ben var blevet for lange.

Så nu vokser min baby også fra mig.

I need a hug!

:kram

Allerede str 86 ? :o

Hvad giver du ham at spise. ?

Eigil den bette spirrevip er "kun" på vej i str 74 og han bliver et år om 19 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Allerede str 86 ? :o

Hvad giver du ham at spise. ?

Eigil den bette spirrevip er "kun" på vej i str 74 og han bliver et år om 19 dage

Bette fis ^_^ Astrid er på vej i 80 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bette fis ^_^ Astrid er på vej i 80 :P

Hold da op de vokser hurtigt. Men ja han er en bette fis, men der var Ida jo også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det der øjeblik hvor man hygger sig med sit store barn og det går op for en hvor stor og dygtigt barnet er blevet og man bliver helt fyldt med kærlighed og glæde, for så at blive helt trist over at tænke på at den tid der er gået bare er væk for altid :( og at man gerne ville have mere tid med barnet inden det blev så stort og dygtigt?

Er det underligt at jeg savner baby William? Altså jeg har jo 3år og mega selvstændig William og ham vil jeg bestemt ikke undvære.

Og for at det ikke skal være løgn så har jeg modtaget pakker med tøj i størrelse 86 til Nohr OG jeg har rykket fodskamlen på tripptrappen fordi hans ben var blevet for lange.

Så nu vokser min baby også fra mig.

I need a hug!

Når jeg ser billeder og videoer af Theo da han var baby og tumling, så bliver jeg også lidt vemodig og savner "ham". For det er jo ikke den han er nu.

Og min baby bliver så 5 år på lørdag :blink

Nohr er godt nok en basse :o Lily bruger 74 og har stadig trip trap på øverste rille ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER