SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Hvis det er privat får man vist tid ret hurtigt :)

Jeg skal også have det gjort men skal nok vente til vi er færdige med at få børn tænker jeg ( og så er jeg også lidt en kylling hehe)

Jeg er også en kylling! :blush Men økonomen siger, at jo før det bliver lavet jo flere penge sparer jeg og det hjælper :D

Jeg har fået tid til forundersøgelse d. 20/7, så må jeg se hvad de siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en kylling! :blush Men økonomen siger, at jo før det bliver lavet jo flere penge sparer jeg og det hjælper :D

Jeg har fået tid til forundersøgelse d. 20/7, så må jeg se hvad de siger :)

Ja enig man kan ligeså godt få det gjort. Da vi boede i Brasilien havde jeg en tid til operation men blev så gravid så det blev ikke til noget. Har en del venner og familie der har fået det gjort og alle er glade for resultatet :) en del på Hamlet og Jægersborg øjenklinik.

Hvor skal du hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja enig man kan ligeså godt få det gjort. Da vi boede i Brasilien havde jeg en tid til operation men blev så gravid så det blev ikke til noget. Har en del venner og familie der har fået det gjort og alle er glade for resultatet :) en del på Hamlet og Jægersborg øjenklinik.

Hvor skal du hen?

EuroEyes der bor på Hamlet i Søborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt og du får en god fornemmelse :)

Har været igennem en mindre operation på Hamlet, ikke øjne, og var virkelig tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors bevares, et sindssygt vejr! :o

Jeg er blevet vækket af det og selvom jeg anser mig selv for voksen og relativt fornuftig, så er jeg ikke fan! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors bevares, et sindssygt vejr! :o

Jeg er blevet vækket af det og selvom jeg anser mig selv for voksen og relativt fornuftig, så er jeg ikke fan! :unsure

Ja, det var rimelig heftigt :blink

Jeg havde lige lukket vores stakkels kat ud - og den er bange for torden :rolleyes Jeg prøvede at kalde den ind, men den var som sunket i jorden. Engang i nat var jeg oppe med Oliver, og der sad katten FULDSTÆNDIGT gennemblødt på terrassen og ville ind. Stakkels lille liv. Så katten blev pakket i håndklæde og tørret, inden den fik mad :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var rimelig heftigt :blink

Jeg havde lige lukket vores stakkels kat ud - og den er bange for torden :rolleyes Jeg prøvede at kalde den ind, men den var som sunket i jorden. Engang i nat var jeg oppe med Oliver, og der sad katten FULDSTÆNDIGT gennemblødt på terrassen og ville ind. Stakkels lille liv. Så katten blev pakket i håndklæde og tørret, inden den fik mad :p

Jeg har kun få gange oplevet noget lignende. Nu har vi boet her i 4,5 år og for første gang er der kommet vand op i kælderen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man skal modtage privat post i e-boks skal afsender bruge et eller anddt nr, hvad er det for et?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors bevares, et sindssygt vejr! :o

Jeg er blevet vækket af det og selvom jeg anser mig selv for voksen og relativt fornuftig, så er jeg ikke fan! :unsure

Oh yes!! Vi er på camping nu, og shit hvor er jeg glad for at det er i vores campingvogn, og ikke i et telt! Hver gang det tordnede voldsomt højt/lynene slog ned i nærheden, så kunne vi mærke rystelser i vognen :o hold op hvor var jeg nervøs, for præcis det strømstik vi har fået tildelt har ikke jord :blink :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors, hvor er det mærkeligt at sidde og lave planer for flytning kun fire uger ude i fremtiden, men uden at vide om jeg skal flytte endnu. Det ved jeg først om tre uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors, hvor er det mærkeligt at sidde og lave planer for flytning kun fire uger ude i fremtiden, men uden at vide om jeg skal flytte endnu. Det ved jeg først om tre uger.

Jeg synes godt nok, at du flytter meget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok, at du flytter meget :o

 

Det er heller ikke helt med min gode vilje. Får svar på uddannelse her den 30/7 og hvis jeg kommer ind der, hvor jeg tror jeg gør, er jeg nødt til at flytte på grund af geografien.

 

Under normale omstændigheder ville jeg ikke være flyttet efter kun otte måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der ejendomsmægler på torsdag!  :o  :o  :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der ejendomsmægler på torsdag! :o :o :o

Det var da en hurtig beslutning? Vildt nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en hurtig beslutning? Vildt nok!

Altså vi har talt om det i længere tid end de par dage, jeg har talt om det her på BK :D trods alt :lol

Men ja! 

Man kan så sige, at vi jo ikke har taget en beslutning om andet end at få et par salgsvurderinger, så vi kan se, om det overhovedet er økonomisk ansvarligt for os lige pt! Men hvis det ER den plan, vi vil gå med, handler det også om at rykke forholdsvist hurtigt, inden markedet eksploderer sydpå! 

Og så tror jeg bare, at vi er skabt således, at hvis det alligevel er dét, vi gør, kan man lige så godt bare gøre det nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der ejendomsmægler på torsdag! :o :o :o

Wow, hvor spændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har talt om det i længere tid end de par dage, jeg har talt om det her på BK :D trods alt :lol

Men ja!

Man kan så sige, at vi jo ikke har taget en beslutning om andet end at få et par salgsvurderinger, så vi kan se, om det overhovedet er økonomisk ansvarligt for os lige pt! Men hvis det ER den plan, vi vil gå med, handler det også om at rykke forholdsvist hurtigt, inden markedet eksploderer sydpå!

Og så tror jeg bare, at vi er skabt således, at hvis det alligevel er dét, vi gør, kan man lige så godt bare gøre det nu.

Haha ja ok! Det lød bare som om i lige havde snakket om det den anden dag :lol

Ja det med at handle, det kender jeg godt! Jon har ævlet i 100 år om, om vi skulle sælge og hvad vi mon kan få og hvad vi mon kan låne osv. Og jeg bliver vanvittig af de gætterier! Lad os få nogle reelle tal på bordet og komme videre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja ok! Det lød bare som om i lige havde snakket om det den anden dag :lol

Ja det med at handle, det kender jeg godt! Jon har ævlet i 100 år om, om vi skulle sælge og hvad vi mon kan få og hvad vi mon kan låne osv. Og jeg bliver vanvittig af de gætterier! Lad os få nogle reelle tal på bordet og komme videre!

 

Altså - det er jo forholdsvis nemt af afklare. Et møde med en ejendomsmægler og et møde med banken - så har I rene linjer og ved, hvad I har at rette jer efter.

 

Det synes jeg faktisk I skal benytte jer af. Det er altid en god ting at vide ca. hvor man står.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der ejendomsmægler på torsdag! :o :o :o

Uh, uh! :O

Al den flytte-snak giver jo en lyst til at gøre noget! Men jeg HADER at flytte og er GLAD for vores hus så vi bliver bare her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, uh! :O

Al den flytte-snak giver jo en lyst til at gøre noget! Men jeg HADER at flytte og er GLAD for vores hus så vi bliver bare her :)

Haha, jeg troede bare det var mig det var tosset! :lol Vi købte vores hus for godt halvandet år siden, og vi ELSKER det, men det er da en spændende tanke hvad vi evt. kunne få for det osv.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der ejendomsmægler på torsdag! :o :o :o

Hvor er du vild :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg troede bare det var mig det var tosset! :lol Vi købte vores hus for godt halvandet år siden, og vi ELSKER det, men det er da en spændende tanke hvad vi evt. kunne få for det osv.. :rolleyes

Det koster jo ikke noget at få det vurderet ;) Vores var steget godt 500.000 kr. efter 1 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan koster det ikke noget at få det vurderet? Når vi er færdige med biografen og fyrrummet, ville vi gerne have vores hus vurderet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan koster det ikke noget at få det vurderet? Når vi er færdige med biografen og fyrrummet, ville vi gerne have vores hus vurderet.

det er vist bare at ringe til en ejendomsmægler og bede om vurdering, hvis det er for at vide hvad i ville kunne sælge det til.

Hvis det er en vurdering for fx at evt skulle låne flere penge i huset så kan man via sin bank få det vurderet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det koster jo ikke noget at få det vurderet ;) Vores var steget godt 500.000 kr. efter 1 år

Det kunne være man skulle overveje det... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER