SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Yes! Rød blandet saft ovenpå grøden :super

Dog har jeg ikke fået det i mine voksne år ^_^

Vi gik altid saft til, men på?! :O Det lyder til at smage virkelig sært... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gik altid saft til, men på?! :O Det lyder til at smage virkelig sært... :D

Jeg mindes at det smagte godt, men det er altså ikke noget jeg længes efter i dag...

Til gengæld kølede det grøden hurtigere ned, så man ikke skulle vente så længe på at spise den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mindes at det smagte godt, men det er altså ikke noget jeg længes efter i dag...

Til gengæld kølede det grøden hurtigere ned, så man ikke skulle vente så længe på at spise den ;)

Jeg tænker umiddelbart, at jeg så ville have rørt den med mælk eller lignende? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart, at jeg så ville have rørt den med mælk eller lignende? :lol

Nu lyder du da lidt konservativ :LOL Det er ellers ikke lige den fløj jeg ville placere dig på :lolhit

Har nu fået helt vild lyst til risengrød... Dog uden saftevand. :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lyder du da lidt konservativ :LOL Det er ellers ikke lige den fløj jeg ville placere dig på :lolhit

Har nu fået helt vild lyst til risengrød... Dog uden saftevand. :sandie

Haha, jeg tror også kun det er mit forhold til risengrød der kommer på den fløj! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, så får hun sq nok svært ved at finde ud af det selv.. <_< Alting er bare så besværligt, når hun er involveret - og hun gør det aldrig lettere...

Typisk eks: hun spørger mig, om jeg eventuelt kan hente en tung gave hos hende og tage med til jul til min niece (da hun boede på Amager) - jeg siger ja, men da det går op for mig, at det er en gave, der skal bestilles over nettet, foreslår jeg hende bare at få den leveret hos min søster. Hun bliver straks tavs og skifter emne. To uger senere kommer der en mail om, at nu er gaven kommet, så nu kan jeg bare komme og hente... :rolleyes

 

Skal hun ikke have en ny? Så kan de ofte overtales til at tage den gamle med ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, så får hun sq nok svært ved at finde ud af det selv.. <_< Alting er bare så besværligt, når hun er involveret - og hun gør det aldrig lettere...

Typisk eks: hun spørger mig, om jeg eventuelt kan hente en tung gave hos hende og tage med til jul til min niece (da hun boede på Amager) - jeg siger ja, men da det går op for mig, at det er en gave, der skal bestilles over nettet, foreslår jeg hende bare at få den leveret hos min søster. Hun bliver straks tavs og skifter emne. To uger senere kommer der en mail om, at nu er gaven kommet, så nu kan jeg bare komme og hente... :rolleyes

 

 

Nu har jeg ikke styr på ting på de kanter, men der findes en del facebookgrupper, hvor man afgiver ting gratis, som folk så kommer og henter. Fx Venligboerne giver væk til flygtninge. Måske kan I få afsat sofaen til nogle, der vil sætte pris på den og gerne vil hente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt salgsvudering af vores hus :O det føles ret vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt salgsvudering af vores hus :O det føles ret vildt!

Hvor skal I flytte hen?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal I flytte hen?? :)

Stadigvæk her i benløse, vi skal bare have os noget større :yay Vi har kun et børneværelse, så det er lidt et krav at vi flytter i noget større inden Nohr bliver for stor og vi for en 3er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i Hillerød med svigermor, David og Oliver - og som hun selv sagde, havde hun taget den store pung med.

Hun har vel købt for omkring 2000 kr til ungerne, herunder tøj, legetøj og sengetøj. Altsammen 100% udfra hvad David gerne ville have og hvad jeg ønskede mig til Oliver - der var nærmest ingen begrænsninger :o

Men har godt nok fået lækre ting :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke styr på ting på de kanter, men der findes en del facebookgrupper, hvor man afgiver ting gratis, som folk så kommer og henter. Fx Venligboerne giver væk til flygtninge. Måske kan I få afsat sofaen til nogle, der vil sætte pris på den og gerne vil hente?

:) det ville være et god ide, bortset fra at alt, der kommer ud af min mors lejlighed er så røginficeret, at hvis det ikke kan koges eller sprittes af, så er det ubrugeligt. Hun kom med hjemmelavet jordbærsyltetøj den anden dag (gad vide hvorfor egentlig), og tobakken smagte igennem, så det måtte kasseres... :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) det ville være et god ide, bortset fra at alt, der kommer ud af min mors lejlighed er så røginficeret, at hvis det ikke kan koges eller sprittes af, så er det ubrugeligt. Hun kom med hjemmelavet jordbærsyltetøj den anden dag (gad vide hvorfor egentlig), og tobakken smagte igennem, så det måtte kasseres... :puke

 

Bvadr :( Det var synd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk her i benløse, vi skal bare have os noget større :yay Vi har kun et børneværelse, så det er lidt et krav at vi flytter i noget større inden Nohr bliver for stor og vi for en 3er :)

Nåhr ja. Det er også rigtigt! Ihh, det bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende!! :yay

Jeg glæder mig til at vi skal flytte i noget større, men det kræver lige at vi bliver færdig med renoveringen af huset - som nu har stået på i 2 år!! :rolleyes

Mega spændende!!

Vores er heldigvis stadigvæk ret nyt, så det burde da være salgbart, men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt tid til forundersøgelse til øjenlaseroperation! :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt tid til forundersøgelse til øjenlaseroperation! :o

Uh spændende! :o Jeg er ret misundelig ^_^

Edit: Ammer du ikke stadig? :chin: Jeg fik at vide ved Memira, at jeg skulle vente til 6 mdr efter ammestop :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende! :o Jeg er ret misundelig ^_^

Edit: Ammer du ikke stadig? :chin: Jeg fik at vide ved Memira, at jeg skulle vente til 6 mdr efter ammestop :chin:

Jeg har tænkt tanken i ca. 10 år, men er en værre kylling! :blush

 

Jo, jeg ammer stadig. Så vidt jeg har læst, så må man ikke være gravid, men der står intet om amning! :o Åh, det håber jeg altså ikke er et issue :unsure

Måske det afhænger af hvilken behandling man skal have? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende! :o Jeg er ret misundelig ^_^

Edit: Ammer du ikke stadig? :chin: Jeg fik at vide ved Memira, at jeg skulle vente til 6 mdr efter ammestop :chin:

Det fik LoneEngel også at vide da hun skulle have sin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik LoneEngel også at vide da hun skulle have sin.

Ej øv :( Så er der jo vildt længe til jeg kan få en :( :( :(

 

EDIT: Jeg forstår slet ikke hvorfor? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv :( Så er der jo vildt længe til jeg kan få en :( :( :(

Sorry for breaking bad news :(

Måske der kan være forskel på hvilken type det er :unsure

Måske det er værd at høre dem om der hvor du skal undersøges så du ikke sætter forhåbningerne op

EDIT: aner heller ikke hvorfor - kan bare huske der var sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt tanken i ca. 10 år, men er en værre kylling! :blush

Jo, jeg ammer stadig. Så vidt jeg har læst, så må man ikke være gravid, men der står intet om amning! :o Åh, det håber jeg altså ikke er et issue :unsure

Måske det afhænger af hvilken behandling man skal have? :chin:

Åh, det er simpelthen det bedste jeg nogensinde har fået gjort! Så jeg siger klart go! Jeg var så også halvblind og kunne derfor få det betalt gennem det offentlige.

Men øv hvis du skal vente endnu længere på det pga amning :( jeg ventede i SÅ mange år før det kunne lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry for breaking bad news :(

Måske der kan være forskel på hvilken type det er :unsure

Måske det er værd at høre dem om der hvor du skal undersøges så du ikke sætter forhåbningerne op

EDIT: aner heller ikke hvorfor - kan bare huske der var sådan.

Don´t blame the messenger ;)

Jeg har googlet lidt og det skyldes åbenbart den ændrede hormonbalance ifm. graviditet og amning, så den er nok god nok <_<

 

Åh, det er simpelthen det bedste jeg nogensinde har fået gjort! Så jeg siger klart go! Jeg var så også halvblind og kunne derfor få det betalt gennem det offentlige.

Men øv hvis du skal vente endnu længere på det pga amning :( jeg ventede i SÅ mange år før det kunne lade sig gøre.

Uh - elsker gode erfaringer! :yay Hvilken slags fik du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Don´t blame the messenger ;)

Jeg har googlet lidt og det skyldes åbenbart den ændrede hormonbalance ifm. graviditet og amning, så den er nok god nok <_<

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - elsker gode erfaringer! :yay Hvilken slags fik du?

 

Jeg fik den metode der hedder SMILE. Men mener egentlig ikke det rigtigt var noget jeg selv valgte. Det var relativt nyt på det tidspunkt at sygehuset var begyndt med den metode og jeg fik at vide, at jeg egentlig skulle være glad for at jeg have skulle vente så mange år, fordi den metode var så meget bedre :) 

Jeg havde på forhånd fået at vide, at de måske kun kunne fjerne halvdelen af min styrke fordi den var høj, men det ene øje blev helt perfekt og det andet endte vist på -0,50 eller sådan noget. Jeg bruger i hvert fald ingenting nu, så det var over al forventning og har virkelig betydet meget for mig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER