SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Har han slået tænderne? Vi har været til kontrol ved tandlægen 2 gange pga fald. Ingenting at se umiddelbart, men så bliver det noteret/skrevet til forsikringen, hvis der skulle komme noget senere.

Men hvis du ikke mistænker det, så tror jeg ikke du skal gøre noget.

Nej tænderne virker heldigvis helt fine :) han slog vidst heller ikke hårdt ned i bordet - men altså nok til at han gemme en ært i et hul i tungen :(

Stakkels sultne dreng der ikke kunne spise aftensmad :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej tænderne virker heldigvis helt fine :) han slog vidst heller ikke hårdt ned i bordet - men altså nok til at han gemme en ært i et hul i tungen :(

Stakkels sultne dreng der ikke kunne spise aftensmad :(

Så har man vist fortjent en is

 

Stakkels W (og stakkels mor) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har man vist fortjent en is

Stakkels W (og stakkels mor) :kram2

Det gør også ondt på ham :( hans underlæbe er hævet, så jeg hentede straks en sodavandsis, men han ville slet ikke :( Han spiste en halv blød bolle med leverpostej og hylede for hver bid :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør også ondt på ham :( hans underlæbe er hævet, så jeg hentede straks en sodavandsis, men han ville slet ikke :( Han spiste en halv blød bolle med leverpostej og hylede for hver bid :boo

Ej det gør jo helt ondt i mor-hjertet! På positiv siden så heler tungen rigtig hurtigt så det blir nok snart godt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han vil spise is eller andet koldt/knuste isterninger i vand eller saft, vil det være godt for tungen til at 'afhæve' og fjerne noget af blodsamlingen. Det lindrer også lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit... Har lige taget hul på er opgør med min mor, som har været årevis undervejs, og med garanti kommer til at ændre vores forhold.

Lige nu er det hendes tur til at foretage det næste træk, og det bliver nok ret så afgørende for, hvordan vi kommer til at have det med hinanden herfra. Jeg håber hun vælger løsningen som gør det bedre - jeg tvivler dog. Men vigtigst af alt, har jeg arbejdet så meget med mig selv, at jeg uanset hendes beslutning, bare må acceptere det, og evt. trække på skuldrene og sige "pyt, jeg forsøgte, og er villige til at gøre det igen, hvis hun er modtagelig, men lader det ligge for nu!"

Jeg føler mig sgu ret voksen for det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit... Har lige taget hul på er opgør med min mor, som har været årevis undervejs, og med garanti kommer til at ændre vores forhold.

Lige nu er det hendes tur til at foretage det næste træk, og det bliver nok ret så afgørende for, hvordan vi kommer til at have det med hinanden herfra. Jeg håber hun vælger løsningen som gør det bedre - jeg tvivler dog. Men vigtigst af alt, har jeg arbejdet så meget med mig selv, at jeg uanset hendes beslutning, bare må acceptere det, og evt. trække på skuldrene og sige "pyt, jeg forsøgte, og er villige til at gøre det igen, hvis hun er modtagelig, men lader det ligge for nu!"

Jeg føler mig sgu ret voksen for det her!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit... Har lige taget hul på er opgør med min mor, som har været årevis undervejs, og med garanti kommer til at ændre vores forhold.

Lige nu er det hendes tur til at foretage det næste træk, og det bliver nok ret så afgørende for, hvordan vi kommer til at have det med hinanden herfra. Jeg håber hun vælger løsningen som gør det bedre - jeg tvivler dog. Men vigtigst af alt, har jeg arbejdet så meget med mig selv, at jeg uanset hendes beslutning, bare må acceptere det, og evt. trække på skuldrene og sige "pyt, jeg forsøgte, og er villige til at gøre det igen, hvis hun er modtagelig, men lader det ligge for nu!"

Jeg føler mig sgu ret voksen for det her!

Stærkt gået! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit... Har lige taget hul på er opgør med min mor, som har været årevis undervejs, og med garanti kommer til at ændre vores forhold.

Lige nu er det hendes tur til at foretage det næste træk, og det bliver nok ret så afgørende for, hvordan vi kommer til at have det med hinanden herfra. Jeg håber hun vælger løsningen som gør det bedre - jeg tvivler dog. Men vigtigst af alt, har jeg arbejdet så meget med mig selv, at jeg uanset hendes beslutning, bare må acceptere det, og evt. trække på skuldrene og sige "pyt, jeg forsøgte, og er villige til at gøre det igen, hvis hun er modtagelig, men lader det ligge for nu!"

Jeg føler mig sgu ret voksen for det her!

:respekt og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt for dig Bolsin :kram2 håber det bedste for udfaldet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit... Har lige taget hul på er opgør med min mor, som har været årevis undervejs, og med garanti kommer til at ændre vores forhold.

Lige nu er det hendes tur til at foretage det næste træk, og det bliver nok ret så afgørende for, hvordan vi kommer til at have det med hinanden herfra. Jeg håber hun vælger løsningen som gør det bedre - jeg tvivler dog. Men vigtigst af alt, har jeg arbejdet så meget med mig selv, at jeg uanset hendes beslutning, bare må acceptere det, og evt. trække på skuldrene og sige "pyt, jeg forsøgte, og er villige til at gøre det igen, hvis hun er modtagelig, men lader det ligge for nu!"

Jeg føler mig sgu ret voksen for det her![/puote]

:kram :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har mine forældres bryllupsdag.. De ville have været gift i 46 år! I overmorgen er det 15 år siden min mor døde.. Det er nogle lidt blandede dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har mine forældres bryllupsdag.. De ville have været gift i 46 år! I overmorgen er det 15 år siden min mor døde.. Det er nogle lidt blandede dage!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 25 arbejdsdage tilbage inden barsel - og kan næsten ikke sidde på min stol.. Har så ondt i mit haleben og er bare så træt og udmattet i min krop.

 

ØV - det var bare slet ikke sådan her sidste gang... Og nej, jeg har ikke rigtig nogen mulighed for at gå fra før 36+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 25 arbejdsdage tilbage inden barsel - og kan næsten ikke sidde på min stol.. Har så ondt i mit haleben og er bare så træt og udmattet i min krop.

ØV - det var bare slet ikke sådan her sidste gang... Og nej, jeg har ikke rigtig nogen mulighed for at gå fra før 36+0.

Det er bare ikke spor sjovt når man har p*sse ondt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke spor sjovt når man har p*sse ondt!

:kram

 

Nej - det er det ikke..

 

Men samtidigt så får jeg så dårlig samvittighed over at brokke mig over noget, jeg burde være taknemmelig for at være. Jeg er jo godt klar over, at der er mange, der ville give hvad som helst for at være gravide - og så sidder jeg bare her og tuder over mig selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - det er det ikke..

Men samtidigt så får jeg så dårlig samvittighed over at brokke mig over noget, jeg burde være taknemmelig for at være. Jeg er jo godt klar over, at der er mange, der ville give hvad som helst for at være gravide - og så sidder jeg bare her og tuder over mig selv..

Selvfølgelig må du brokke dig! :kram2 Bare fordi vi har mad, tag over hovedet, gode barselsvilkår osv osv, så må vi altså godt brokke os, også selvom millioner andre har meget mindre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du brokke dig! :kram2 Bare fordi vi har mad, tag over hovedet, gode barselsvilkår osv osv, så må vi altså godt brokke os, også selvom millioner andre har meget mindre ;)

Jeg er så enig.. jeg bliver så træt af at høre fra folk at man skal huske dem som har det værre og tænke på hvor godt man selv har det. For det er altid muligt at finde nogle der er værre stillet end en selv, men derfor er det da helt legalt at brokke sig over noget der foregår i sit eget liv! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt det lille feber barn igen i søvn på sofaen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt det lille feber barn igen i søvn på sofaen :(

Åh hvor er hun ramt :( God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er hun ramt :( God bedring :kram2

Tak søde. Det er gudskelov ved at være noget tid siden hun sidst var syg, men hun er bare en følsom een.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man mon regne med at der går fra lægen har sendt en henvisning til hospital til man hører noget fra dem, får en dato eller et eller andet?  :chin: kan man overhovedet sige noget om det? Da jeg blev henvist til Randes fik jeg indkaldelse i eboks allerede samme aften! Nu har jeg ventet 7 dage (I know, its nothing  :rolleyes  :D  jeg er virkelig utålmodig...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man mon regne med at der går fra lægen har sendt en henvisning til hospital til man hører noget fra dem, får en dato eller et eller andet? :chin: kan man overhovedet sige noget om det? Da jeg blev henvist til Randes fik jeg indkaldelse i eboks allerede samme aften! Nu har jeg ventet 7 dage (I know, its nothing :rolleyes :D jeg er virkelig utålmodig...)

Tror det kommer meget an på, hvad henvisningen omhandler. Hvis det er alvorligt/akut har man den typisk dagen efter - ellers kunne jeg forstille mig det tog længere. Ring og hør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man mon regne med at der går fra lægen har sendt en henvisning til hospital til man hører noget fra dem, får en dato eller et eller andet? :chin: kan man overhovedet sige noget om det? Da jeg blev henvist til Randes fik jeg indkaldelse i eboks allerede samme aften! Nu har jeg ventet 7 dage (I know, its nothing :rolleyes :D jeg er virkelig utålmodig...)

Op til 14 dage ;) De skal have trukket henvisningen, visiteret den også skal der bookes tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op til 14 dage ;) De skal have trukket henvisningen, visiteret den også skal der bookes tid :)

Ok det lyder rimeligt, tak for svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER