SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Jer, hvis børn har gået fra dagpleje til børnehave - har I oplevet at de blev mere syge ved start?

Nu har jeg ikke børn, men har arbejdet i en børnehave og det er helt normalt hvis børnene bliver mere syge, da de udsættes for en del flere bakterier/vira fra de andre børn + det er andre slags end dem der allerede er kendt af barnets immunforsvar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer, hvis børn har gået fra dagpleje til børnehave - har I oplevet at de blev mere syge ved start?

Nej - tværtimod faktisk.. Han har gået i børnehave siden 1/3 og har ikke haft en sygedag endnu (ANTIJINX!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at kigge i sketchers, hvis du bor i nærheden af en. Der er åbne sko (blanding af kondisko og sandal) og vist nok også sandaler. Måske er der noget for dig :)

De er umiddelbart for praktiske :unsure Jeg er simpelthen endt med at bestille et par virkelig fine fra Shoe Bizz. Måske ikke de allermest ergonomisk korrekte, men de var så fine, og jeg bilder mig ind, at de er rigtig gode for mine hårdt prøvede hæle, fordi de er lukkede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er umiddelbart for praktiske :unsure Jeg er simpelthen endt med at bestille et par virkelig fine fra Shoe Bizz. Måske ikke de allermest ergonomisk korrekte, men de var så fine, og jeg bilder mig ind, at de er rigtig gode for mine hårdt prøvede hæle, fordi de er lukkede ;)

Hvilke nogle er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kollegas forældre har sommerhus på en ø uden strøm og vand. Bare ro. Til frokost talte han om, at han ville sejle derud i weekenden. Hvor havde jeg og bare lyst til at spørge om jeg kunne tage med, men det ville vist lyde alt for mærkeligt :LOLhit

Ved heller ikke lige hvad jeg skulle sammen med ham en weekend, men tanken om fred og ro var meget tiltrækkende... Måske jeg bare skal tage en overnatning i min fars sommerhus. Der kan man i det mindste også tænde for vandet når man er tørstig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kollegas forældre har sommerhus på en ø uden strøm og vand. Bare ro. Til frokost talte han om, at han ville sejle derud i weekenden. Hvor havde jeg og bare lyst til at spørge om jeg kunne tage med, men det ville vist lyde alt for mærkeligt :LOLhit

Ved heller ikke lige hvad jeg skulle sammen med ham en weekend, men tanken om fred og ro var meget tiltrækkende... Måske jeg bare skal tage en overnatning i min fars sommerhus. Der kan man i det mindste også tænde for vandet når man er tørstig ;)

Haha - måske det ville blive lidt vel tæt med en kollega - men overnatning i din fars sommerhus lyder da besnærende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - måske det ville blive lidt vel tæt med en kollega - men overnatning i din fars sommerhus lyder da besnærende :)

Ja, nok lige i overkanten. Huset er 15 kvadratmeter... ;) Tænker det vil give nogle helt forkerte signaler...

Min storebror har lånt min nøgle til sommerhuset, må nok hellere se at få den igen, hvis jeg skal derop en nat. Ellers må jeg holde ud til sommerferien om 3 uger og en dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde 2 par magen til for et par år - de var faktisk ok at have på.. Hmm. Måske jeg skulle have sådan et par igen :chin:

Fedt at høre :) Jeg synes, de er virkelig fine, og jeg tænker også, man kan bruge dem til lidt pænere brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt - de står på min ønskeseddel ;)

Det kan jeg godt forstå ;) De er SÅ fine! Ville helst havehaft dem i brune, men de var udsolgte :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der var på et tidspunkt snak i en tråd om hvorfor man får flere børn. At nogle lidt gør det for førstebarnets skyld. Her er en artikel der fortæller om fordelene ved søskende - gør mig glad over at have givet mine børn hinanden (og mærker et stik over at hverken min mand eller jeg har haft den glæde):

http://voresborn.dk/familie/soskende-laerer-dit-barn-om-faellesskab?utm_source=VOB_MINI_FRIDAY&utm_medium=Email&utm_campaign=Nyhedsbrev

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var på et tidspunkt snak i en tråd om hvorfor man får flere børn. At nogle lidt gør det for førstebarnets skyld. Her er en artikel der fortæller om fordelene ved søskende - gør mig glad over at have givet mine børn hinanden (og mærker et stik over at hverken min mand eller jeg har haft den glæde):

http://voresborn.dk/familie/soskende-laerer-dit-barn-om-faellesskab?utm_source=VOB_MINI_FRIDAY&utm_medium=Email&utm_campaign=Nyhedsbrev

TAK for en rigtig god artikel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf?! Min lillesøster har ret spontant søgt et job i Caribien via en formular på nettet sidste uge. Hun blev kaldt til samtale i København i dag og fik fandme jobbet, så nu rejser hun til Caribien på onsdag?! Jeg vil satme også være 21 år, uden forpligtelser og fuld af eventyrlyst! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf?! Min lillesøster har ret spontant søgt et job i Caribien via en formular på nettet sidste uge. Hun blev kaldt til samtale i København i dag og fik fandme jobbet, så nu rejser hun til Caribien på onsdag?! Jeg vil satme også være 21 år, uden forpligtelser og fuld af eventyrlyst! ;)

Hvor er hun vild :glad held og lykke til hende, sikke et eventyr at springe ud i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf?! Min lillesøster har ret spontant søgt et job i Caribien via en formular på nettet sidste uge. Hun blev kaldt til samtale i København i dag og fik fandme jobbet, så nu rejser hun til Caribien på onsdag?! Jeg vil satme også være 21 år, uden forpligtelser og fuld af eventyrlyst! ;)

 

Vildt! Heldige hende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf?! Min lillesøster har ret spontant søgt et job i Caribien via en formular på nettet sidste uge. Hun blev kaldt til samtale i København i dag og fik fandme jobbet, så nu rejser hun til Caribien på onsdag?! Jeg vil satme også være 21 år, uden forpligtelser og fuld af eventyrlyst! ;)

Åh hvor lyder det godt! Men vi er squ blevet for gamle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly vågnede med feber og "av min hoved"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly vågnede med feber og "av min hoved"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William faldt ned fra sofaen i et ikke særligt vildt styrt, men var dog så uheldig at slå hovedet i sofabordet, så han bed sammen over sin tunge :( Så 1/2 cm inde på tungen har han nu et tandsæts hul ned i tungen :boo

Det ser jo mega drabeligt ud med blod over det hele, men der er vel ikke rigtig noget at gøre vel?

Edit: og nu faldt han i søvn i mine arme :unsure sådan fra gråd til søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William faldt ned fra sofaen i et ikke særligt vildt styrt, men var dog så uheldig at slå hovedet i sofabordet, så han bed sammen over sin tunge :( Så 1/2 cm inde på tungen har han nu et tandsæts hul ned i tungen :boo

Det ser jo mega drabeligt ud med blod over det hele, men der er vel ikke rigtig noget at gøre vel?

Edit: og nu faldt han i søvn i mine arme :unsure sådan fra gråd til søvn.

Har han slået tænderne? Vi har været til kontrol ved tandlægen 2 gange pga fald. Ingenting at se umiddelbart, men så bliver det noteret/skrevet til forsikringen, hvis der skulle komme noget senere.

Men hvis du ikke mistænker det, så tror jeg ikke du skal gøre noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER