SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Eller PS. I love you.. :chin: Eller Finding Neverland!

 

Årh ja, Finding Neverland.  :biglove  Den er smækket i DVD'en her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! Jeg har lige besluttet mig for at NU skal det være slut...

Altså jeg kan være hende den skide irriterende mega antiryger, som kommer med alle mulige latterlige og ikke mindst nederen kommentarer og facts, hvis I to altså er til metoden at blive provokeret til at stoppe ;) ellers så masser af hep herfra.

Hver smøg der vælges fra er en sejr :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo børnehaven har ringet og lagt en 'ring tilbage nu' agtig besked, men nu dutter den hele tiden optaget :( jeg bliver helt bange.

Åh nej :unsure Håber du har fået fat i dem nu og det ikke er slemt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan være hende den skide irriterende mega antiryger, som kommer med alle mulige latterlige og ikke mindst nederen kommentarer og facts, hvis I to altså er til metoden at blive provokeret til at stoppe ;) ellers så masser af hep herfra.

Hver smøg der vælges fra er en sejr :kiss

Åh, jeg er hende den stædige, der bare får mere lyst ved at få 'provokationer' i hovedet :P sådan en teenage-tvær "hvis jeg ikke må GØR jeg det bare, hah!"-type :lolhit

Sidder lige og lurer lidt på en app der måske kan være en god støtte :chin: jeg giiiider ikke ryge mere og har jo sådan set klaret et rygestop uden problemer for knap tre år siden, så jeg ved at jeg kan! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :unsure Håber du har fået fat i dem nu og det ikke er slemt! :kram

Puh han er heldigvis ikke kommet til skade, det var ellers det jeg frygtede!

Han var gået ind og lagt sig til at sove og da de så vækker han kan de slet ikke trøste ham :boo

Jeg har hentet ham nu og han er så varm at jeg kan stege aftensmaden på hans pande :( Og vil bare ligge oven på mig og putte med Muhle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg er hende den stædige, der bare får mere lyst ved at få 'provokationer' i hovedet :P sådan en teenage-tvær "hvis jeg ikke må GØR jeg det bare, hah!"-type :lolhit

Sidder lige og lurer lidt på en app der måske kan være en god støtte :chin: jeg giiiider ikke ryge mere og har jo sådan set klaret et rygestop uden problemer for knap tre år siden, så jeg ved at jeg kan! :rolleyes

:ditto til det hele!

Jeg ved bare ikke lige, hvor sådan en tråd hører til henne?! :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til det hele!

Jeg ved bare ikke lige, hvor sådan en tråd hører til henne?! :chin:

Sygdom og helbred måske? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til det hele!

Jeg ved bare ikke lige, hvor sådan en tråd hører til henne?! :chin:

Haha det anede mig det ikke var taktikken. Men her I har gjort det før og I er mega seje så jeg tror på I kan igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom og helbred måske? :P

Men den hedder jo "Børnesygdom og vores børns helbred". Det er altså ikke passende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det anede mig det ikke var taktikken. Men her I har gjort det før og I er mega seje så jeg tror på I kan igen :kiss

Haha, vi er sgu nok bare tydeligvis nogle stædige typer :LOL Selvfølgelig kan vi igen, for som du selv siger; vi har gjort det før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh han er heldigvis ikke kommet til skade, det var ellers det jeg frygtede!

Han var gået ind og lagt sig til at sove og da de så vækker han kan de slet ikke trøste ham :boo

Jeg har hentet ham nu og han er så varm at jeg kan stege aftensmaden på hans pande :( Og vil bare ligge oven på mig og putte med Muhle.

Nåh lille mand! God bedring til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh han er heldigvis ikke kommet til skade, det var ellers det jeg frygtede!

Han var gået ind og lagt sig til at sove og da de så vækker han kan de slet ikke trøste ham :boo

Jeg har hentet ham nu og han er så varm at jeg kan stege aftensmaden på hans pande :( Og vil bare ligge oven på mig og putte med Muhle.

Stakkels mus, men godt han ikke var kommet til skade! :kram2 God bedring til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men den hedder jo "Børnesygdom og vores børns helbred". Det er altså ikke passende :D

Der er en under sub's der bare hedder sygdom og helbred :P

Haha, rygestop under børnesygdomme :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er en under sub's der bare hedder sygdom og helbred :P

Haha, rygestop under børnesygdomme :lolhit

Haha, godt så! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De der pandetermometere, er de gode til at vise den faktiske temperatur eller skal man tillægge noget? (Som man vidst gør med øretermometer?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der pandetermometere, er de gode til at vise den faktiske temperatur eller skal man tillægge noget? (Som man vidst gør med øretermometer?)

Den rigtige temperatur findes kun rektalt desværre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den rigtige temperatur findes kun rektalt desværre :unsure

<_<

Ifølge pandetermometer har han 38,9 :( Nu er han dejset om, så jeg har hældt ham i soveværelset der er det køligste rum i huset - men jo altså kæmpe varmt alligevel.

Jeg er sååååå træt af sygdom :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_<

Ifølge pandetermometer har han 38,9 :( Nu er han dejset om, så jeg har hældt ham i soveværelset der er det køligste rum i huset - men jo altså kæmpe varmt alligevel.

Jeg er sååååå træt af sygdom :prik

Det er vist noget med at pandetermometeret er mere præcis end øretermometeret og skulle vist måle tættere på den rectale temperatur, men dog stadig lidt under.. Men det er noget jeg læste for længe siden i en artikel, så husker det ikke præcist..

Og håber han er hurtigt frisk igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist noget med at pandetermometeret er mere præcis end øretermometeret og skulle vist måle tættere på den rectale temperatur, men dog stadig lidt under.. Men det er noget jeg læste for længe siden i en artikel, så husker det ikke præcist..

Og håber han er hurtigt frisk igen :kram2

Tak for kram :kiss

Jeg håber det er en døgnflue :goodluck Nohr sover ikke rigtig om natten i disse dage, så jeg er lidt slidt i forvejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gå efter, når jeg kigger på sandaler? Jeg skal bruge et par almindelige hverdagssandaler, men jeg synes, de allesammen er vildt konede :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gå efter, når jeg kigger på sandaler? Jeg skal bruge et par almindelige hverdagssandaler, men jeg synes, de allesammen er vildt konede :unsure

Prøv at kigge i sketchers, hvis du bor i nærheden af en. Der er åbne sko (blanding af kondisko og sandal) og vist nok også sandaler. Måske er der noget for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer, hvis børn har gået fra dagpleje til børnehave - har I oplevet at de blev mere syge ved start?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER