SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

1 hour ago, skruk said:

Jeg ændrede i starten af måneden og han får løn sidste bankdag i mdr :)

Man kan ikke ændre for indeværende måned. Når du ændrer gælder det altid pr. den kommende 1/?.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Susanne said:

Der står hvilken dato det gældende fradrag/forskudsopgørelse trådte i kraft. 

 

2 minutes ago, Susanne said:

Man kan ikke ændre for indeværende måned. Når du ændrer gælder det altid pr. den kommende 1/?.

Tusind tak for svar :kiss må lige kigge på det når han kommer hjem fra arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tydeligvis ved at have det meget bedre i forhold til problemerne med Oliver, når jeg sidder og drømmer om ny graviditet :D:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathilde sagde i aftes at hun havde tænkt at det var synd for dem der ikke kan få børn, så når hun blir stor havde hun tænkt på at blive æg donor. "Skal jeg så ha børnebørn jeg slet ikke kender" spurgte jeg hende - men hun sagde det er jo ikke rigtig børn man donerer, det er mere som at give nogen et øje eller noget tarm man alligevel ikke bruger.

 

Tænk at jeg har sådan en klog, dybsindig og gavmild datter :biglove OG så er hun smuk så en evt modtager ville være en heldig kartoffel, hvis hun beslutter sig for det engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Bolsin said:

Jeg er tydeligvis ved at have det meget bedre i forhold til problemerne med Oliver, når jeg sidder og drømmer om ny graviditet :D:7himmel

Wau jeg troede I havde lagt den snak på hylden. Er glad for at det går bedre med din kære lille dreng :kiss 

 

Hvis du nogensinde hører mig sige jeg gerne tager en graviditet mere må du gerne skyde mig eller i det mindste ringe efter den blå vogn :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Mathilde sagde i aftes at hun havde tænkt at det var synd for dem der ikke kan få børn, så når hun blir stor havde hun tænkt på at blive æg donor. "Skal jeg så ha børnebørn jeg slet ikke kender" spurgte jeg hende - men hun sagde det er jo ikke rigtig børn man donerer, det er mere som at give nogen et øje eller noget tarm man alligevel ikke bruger.

 

Tænk at jeg har sådan en klog, dybsindig og gavmild datter :biglove OG så er hun smuk så en evt modtager ville være en heldig kartoffel, hvis hun beslutter sig for det engang.

 

:biglove Det trak lige en tåre her.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Mathilde sagde i aftes at hun havde tænkt at det var synd for dem der ikke kan få børn, så når hun blir stor havde hun tænkt på at blive æg donor. "Skal jeg så ha børnebørn jeg slet ikke kender" spurgte jeg hende - men hun sagde det er jo ikke rigtig børn man donerer, det er mere som at give nogen et øje eller noget tarm man alligevel ikke bruger.

 

Tænk at jeg har sådan en klog, dybsindig og gavmild datter :biglove OG så er hun smuk så en evt modtager ville være en heldig kartoffel, hvis hun beslutter sig for det engang.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

5 hours ago, Saga74 said:

Mathilde sagde i aftes at hun havde tænkt at det var synd for dem der ikke kan få børn, så når hun blir stor havde hun tænkt på at blive æg donor. "Skal jeg så ha børnebørn jeg slet ikke kender" spurgte jeg hende - men hun sagde det er jo ikke rigtig børn man donerer, det er mere som at give nogen et øje eller noget tarm man alligevel ikke bruger.

 

Tænk at jeg har sådan en klog, dybsindig og gavmild datter :biglove OG så er hun smuk så en evt modtager ville være en heldig kartoffel, hvis hun beslutter sig for det engang.

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga hvor er hun skøn :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager på forhånd - ikke det lækreste billede. Men jeg bliver nødt til at spørge - hvad tror i.. sprængt trommehinde? :help

J var mega, mega ked igår aftes, vågner op sådan her :( 

IMG_0465.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alina89 said:

Beklager på forhånd - ikke det lækreste billede. Men jeg bliver nødt til at spørge - hvad tror i.. sprængt trommehinde? :help

J var mega, mega ked igår aftes, vågner op sådan her :( 

IMG_0465.PNG

A ser også sådan ud ved/efter MØB. Han skal nok have nogle øredråber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Fru.Mor said:

A ser også sådan ud ved/efter MØB. Han skal nok have nogle øredråber.

Vi sluttede AB-kur for MØB i torsdags.. han har tid ved ørelægen her kl 14. Gider ikke bøvle mere med de ører altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Alina89 said:

Vi sluttede AB-kur for MØB i torsdags.. han har tid ved ørelægen her kl 14. Gider ikke bøvle mere med de ører altså :(

Her er antibiotika ikke altid nok. Det gik lidt stærkt med at få svaret, men A har tit fået begge dele.

Ørebøvl stinker!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper i dagplejen. Nøj, hvor jeg håber, A får det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Fru.Mor said:

Her er antibiotika ikke altid nok. Det gik lidt stærkt med at få svaret, men A har tit fået begge dele.

Ørebøvl stinker!!! :kram2

 

Ja, det er godt nok voldsomt hvad det gør ved dem, når ørerne laver ballade :( 

ok, godt at vide. Er meeeeget spændt på hvad de siger ved ørelægen :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os har der været et par gange ved MØB hvor vores søn først har fået flydende antibiotika i 7 dage, og derefter har været nødt til at få øredråber i 7 dage før det er gået helt væk. God bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, millivanilli said:

Hos os har der været et par gange ved MØB hvor vores søn først har fået flydende antibiotika i 7 dage, og derefter har været nødt til at få øredråber i 7 dage før det er gået helt væk. God bedring med ham!

 

Mange tak :kram2 

vi fik ganske rigtigt øredråber med hjem - det venstre øre er fint, væskeløst og alt muligt, men det højre var der stadig væske, MØB og øregangsbetændelse i :( 

heldgivis fik vi dråberne tidligt nok til at vi ku nå 2 gange idag. Hold kæft jeg håber de virker :goodluck

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alina89 said:

 

Mange tak :kram2 

vi fik ganske rigtigt øredråber med hjem - det venstre øre er fint, væskeløst og alt muligt, men det højre var der stadig væske, MØB og øregangsbetændelse i :( 

heldgivis fik vi dråberne tidligt nok til at vi ku nå 2 gange idag. Hold kæft jeg håber de virker :goodluck

 

 

 

Ok. Det lyder som en hård omgang. Hos os har øredråberne virket godt, i hvert fald!

 

Krydser fingre for en rolig nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, millivanilli said:

 

Ok. Det lyder som en hård omgang. Hos os har øredråberne virket godt, i hvert fald!

 

Krydser fingre for en rolig nat.

 

Mange tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det fire år siden jeg testede positiv :kuller Det er vildt som tiden flyver! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, mille1981 said:

I dag er det fire år siden jeg testede positiv :kuller Det er vildt som tiden flyver! 

Haha de der dage man aldrig glemmer :) han lyder simpelthen så skøn og sjov din Noah :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opretholdt min stime; aldrig været til en jobsamtale uden at få jobbet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu! Så er vi ved at få skiftet vinduer i huset :yay 

men i guder hvor det larmer! Jeg er spændt på om Nohr får noget søvn i disse dage :unsure og så er det godt nok en kold årstid ikke at have vinduer i :julsne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Jeg har opretholdt min stime; aldrig været til en jobsamtale uden at få jobbet :D

 

Uh? Hvad er det? Spændende!

 

og mega :respekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER