mikaster

Har du født med Kendt jordemoderordning i Århus?

1 indlæg i dette emne

Kære ladies!

 

Jeg er igang med at skrive min bachelorafhandling, som omhandler evaluering af Kendt jordemoderordning på Skejby sygehus i Århus. I forbindelse med den, skal jeg lave to interviews, med to kvinder, som har født mere end én gang, og som begge gange har haft helt ukomplicerede graviditeter og fødsler, og som har prøvet at føde både med og uden Kendt jordemoder :-) Du skal altså have født naturligt begge gange :)

 

Desværre er mine egne interviewpersoner sprunget fra, og jeg leder derfor efter to nye.. Kunne nogen af jer måske have interesse i at stille op? Interviewene er 100% anonyme og omhandler KUN jeres oplevelse af at føde med og uden Kendt jordemoder. 

 

Jeg kommer gerne til jer, men lægger også gerne selv lejlighed til. Jeg er selv gravid i 29. uge, og er desværre ikke selv med i Kendt jordemoderordning.. ;) Jeg betaler i hjemmebagt kage og kaffe og håber at kunne finde to søde damer som vil hjælpe mig. Jeres babyer er selvfølgelig 100% velkomne! :D Din alder er ligegyldig, men du skal have født på Skejby sygehus og bo i Århus :) 

 

Interviewene vil finde sted efter påske og vil max vare en time :)

 

Jeg håber på at høre fra jer!

Hvis du er interesseret så send mig en mail på michelle_kaster@hotmail.com 

 

Store gravid-knus fra Michelle Kaster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER