Lillelilje33

Mave billeder

134 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Synes da vi lige skal have en mave billede tråd :gravid

8+0

post-12830-0-35282600-1458066432_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :)

Synes da vi lige skal have en mave billede tråd :gravid

Hvor er du bare fin.. :) Hvor langt er du nu ?

Jeg er æbleformet og overvægtig.. så der går lidt lidt tid før man kan se det på mig.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Synes da vi lige skal have en mave billede tråd :gravid

Ej en fin mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 8+0 på billedet  :D

Er i uge 10+0 i dag og maven ser nu sådan ud :o  :blink

Håber ikke den forsætter med at vokse i det tempo, håber bare det fordi det er sjette gang.... ellers ender jeg jo som en hval :D

post-12830-0-49207300-1458066283_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 8+0 på billedet  :D

Er i uge 10+0 i dag og maven ser nu sådan ud :o  :blink

Håber ikke den forsætter med at vokse i det tempo, håber bare det fordi det er sjette gang.... ellers ender jeg jo som en hval :D

 

Hvor er du bare fiiiiin! Gætter på det er fordi det er 6. gang, jeg ligner også én i 4-5 måned og jeg er 9+3 - det er 4 barn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 8+0 på billedet  :D

Er i uge 10+0 i dag og maven ser nu sådan ud :o  :blink

Håber ikke den forsætter med at vokse i det tempo, håber bare det fordi det er sjette gang.... ellers ender jeg jo som en hval :D

Nu er det ikke for at være morsom men ved du om der er en eller to ? :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke for at være morsom men ved du om der er en eller to ? :) hehe

Nej jeg ved det ikke..... Har dog tilkøbt mig en scanning på fredag( 18/3) da jeg har en mærkelig fornemmelse af at der måske er 2 derinde :rolleyes

Da jeg blev undersøgt ved lægen, fik jeg at vide at min livmoder var større end normalt i forhold til hvor langt jeg var henne. Så han spurgte lige en ekstra gang om jeg nu også var helt sikker på at jeg ikke kunne være længere henne. 

Men jeg fik fjernet min spiral i slut november og brugte halvdelen af december på at bløde og testede negativ for gravidtet i slut decbember....så er ret sikker på at min sidste mens var 5.jan :D

Han skyndte sig så lige at nævne at det jo selvfølgelig også bare kunne være fordi jeg ikke er så høj ( hele 1,57cm lav) at den større :blink  Men jeg har ved de 5 andre graviditeter nu altid haft normal str. livmoder i forhold til antal uger.... så ved ikke helt hvad jeg skal ligge i det :blink  :D Men stor er jeg ihvertfald :chin:  :D

sååå det bliver lidt spændende at se hvad scanning viser på fredag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter den første, men jeg syntes allerede at man kan se det på min mave og Min arbejdsuniform strammer Jeg er ca 9 uger henne og ville gerne vente til efter NF med at fortælle det til kollegaerne (chefen ved det)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved det ikke..... Har dog tilkøbt mig en scanning på fredag( 18/3) da jeg har en mærkelig fornemmelse af at der måske er 2 derinde :rolleyes

Da jeg blev undersøgt ved lægen, fik jeg at vide at min livmoder var større end normalt i forhold til hvor langt jeg var henne. Så han spurgte lige en ekstra gang om jeg nu også var helt sikker på at jeg ikke kunne være længere henne.

Men jeg fik fjernet min spiral i slut november og brugte halvdelen af december på at bløde og testede negativ for gravidtet i slut decbember....så er ret sikker på at min sidste mens var 5.jan :D

Han skyndte sig så lige at nævne at det jo selvfølgelig også bare kunne være fordi jeg ikke er så høj ( hele 1,57cm lav) at den større :blink Men jeg har ved de 5 andre graviditeter nu altid haft normal str. livmoder i forhold til antal uger.... så ved ikke helt hvad jeg skal ligge i det :blink :D Men stor er jeg ihvertfald :chin: :D

sååå det bliver lidt spændende at se hvad scanning viser på fredag :whistling

Skulle ens højde have betydning for mavens størrelse ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle ens højde have betydning for mavens størrelse ?? For nu er jeg 1 cm lavere end dig, dog kan manintet se på mig endnu rigtigt, er også kun 8+2 og førstegangs. Men min livmoder fik ingen kommentare da hun mærkede på den ☺

Altså vil sige, at man bliver "fyldt" lidt mere ud rent mavemæssigt ( sidste i graviditeten ), nu man ikke har så mange cm at give af som f.eks en kvinde på 1,80 cm :D  Men tvivler på at selve livmoderens str. har noget med ens højde at gøre.... :D  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vil sige, at man bliver "fyldt" lidt mere ud rent mavemæssigt ( sidste i graviditeten ), nu man ikke har så mange cm at give af som f.eks en kvinde på 1,80 cm :D Men tvivler på at selve livmoderens str. har noget med ens højde at gøre.... :D :rolleyes

Hehe okay er spændt på om jeg bliver sådan en rullekugle haha.

Men hvordan uploadet man billeder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal trykke på Fuld editor..

Så åbner der et billede hvor du kan skrive i feltet som vanligt. Men nedenunder kan du trykke på "gennemse" og der vælger du så dit billede.. og så trykker du "vedhæft filen henne højre. og så til sidst "tilføj besvarelse som vanligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal trykke på Fuld editor..

Så åbner der et billede hvor du kan skrive i feltet som vanligt. Men nedenunder kan du trykke på "gennemse" og der vælger du så dit billede.. og så trykker du "vedhæft filen henne højre. og så til sidst "tilføj besvarelse som vanligt :)

Tak for svar. Men jeg er stort set kun på fra telefonen, bruger nærmest aldrig min computer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Men jeg er stort set kun på fra telefonen, bruger nærmest aldrig min computer Bare om i vidste hvordan man så fik lagt billeder op

Altså jeg ligger kun billeder på fra nettet :) Men jeg åbner selve babyklar.dk i "rigtig" internet-side udgave.. og der kan du i hvert fald stadig trykke "brug fuld editor" og vedhæfte billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 8+0 på billedet :D

Er i uge 10+0 i dag og maven ser nu sådan ud :o :blink

Håber ikke den forsætter med at vokse i det tempo, håber bare det fordi det er sjette gang.... ellers ender jeg jo som en hval :D

En rigtig fin mave! Det bliver spændende med scanningen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved det ikke..... Har dog tilkøbt mig en scanning på fredag( 18/3) da jeg har en mærkelig fornemmelse af at der måske er 2 derinde :rolleyes

Da jeg blev undersøgt ved lægen, fik jeg at vide at min livmoder var større end normalt i forhold til hvor langt jeg var henne. Så han spurgte lige en ekstra gang om jeg nu også var helt sikker på at jeg ikke kunne være længere henne. 

Men jeg fik fjernet min spiral i slut november og brugte halvdelen af december på at bløde og testede negativ for gravidtet i slut decbember....så er ret sikker på at min sidste mens var 5.jan :D

Han skyndte sig så lige at nævne at det jo selvfølgelig også bare kunne være fordi jeg ikke er så høj ( hele 1,57cm lav) at den større :blink  Men jeg har ved de 5 andre graviditeter nu altid haft normal str. livmoder i forhold til antal uger.... så ved ikke helt hvad jeg skal ligge i det :blink  :D Men stor er jeg ihvertfald :chin:  :D

sååå det bliver lidt spændende at se hvad scanning viser på fredag :whistling

 

Er meget spændt på hvad scanningen sagde - er der mon 2? :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gik rigtig godt.... bebs sparkede løs derinde og vi så det fineste lille hjerte slå :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Der gemte sig kun en derinde og størrelse på bebs passede nøjagtigt på dagen for termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gik rigtig godt.... bebs sparkede løs derinde og vi så det fineste lille hjerte slå :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Der gemte sig kun en derinde og størrelse på bebs passede nøjagtigt på dagen for termin :)

 

:loveshower Ihh hvor dejligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gik rigtig godt.... bebs sparkede løs derinde og vi så det fineste lille hjerte slå :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Der gemte sig kun en derinde og størrelse på bebs passede nøjagtigt på dagen for termin :)

Fantastisk!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gik rigtig godt.... bebs sparkede løs derinde og vi så det fineste lille hjerte slå :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Der gemte sig kun en derinde og størrelse på bebs passede nøjagtigt på dagen for termin :)

Hvor er det dejligt!!! Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes man er begyndt at kunne ane en smule.

Og undskyld for det lidt letpåklædte billede hehe. Men altså i har vel set en kvindekrop før

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes man er begyndt at kunne ane en smule.

Og undskyld for det lidt letpåklædte billede hehe. Men altså i har vel set en kvindekrop før

Du er så fin.. :) og ja man kan godt se der er begyndt at ske noget :) modsat mig.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så fin.. :) og ja man kan godt se der er begyndt at ske noget :) modsat mig.. :(

Jeg er bare stadig i tvivl, hvornår er det babybump og hvornår er det oppustethed pga forstoppelse hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes man er begyndt at kunne ane en smule.

Og undskyld for det lidt letpåklædte billede hehe. Men altså i har vel set en kvindekrop før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes man er begyndt at kunne ane en smule.

Og undskyld for det lidt letpåklædte billede hehe. Men altså i har vel set en kvindekrop før

 

Meget meget fin mave - jeg kan sagtens se forskel :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER