Posted February 8, 2017 At være færdig med morgendagens forberedelser. Så jeg kan få tid sammen med familien i aften. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 Til maj hvor Silke Elia, Jesper og jeg skal i Cirkus Arena med Motor Mille som vært. Glæder mig til at fortælle Silke Elia det Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2017 Til på mandag hvor håndværkeren starter på at udbedre vandskaden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Til min store dreng bliver rask igen og til at få mere overskud når vinteren engang er overstået... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Til mandag, hvor jeg ser min mand igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Til min mindste dreng begynder at kunne sove til bare kl 6 om morgenen engang... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Til at teste for ÆL imorgen og se om teststregen er blevet tydeligere Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 Til weekend med min dejlige familie! Og til test i næste uge så vi håbentlig kan få tilføjet et medlem mere til familien snart! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 Til weekend min lille familie.:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 Jeg vi skal på skiferie i morgen! Og bare ha det herligt med hele svigerfamilien i en hel uge!!! (også selv om jeg skal have mens midt i det hele!!) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 Chokolade i aften..har ikke spist det siden i lørdags.. Og hold nu op hvor jeg glæder mig til at smække stængerne op på sofaen i aften og nyde er godt stykke chokolade. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 Sofahygge med Caroline, en god film og bland selv slik når hun kommer hjem fra børnehave. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 Til at få to streger på en g-test Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 40 minutes ago, Barbamama said: Til at få to streger på en g-test Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 7 hours ago, Barbamama said: Til at få to streger på en g-test Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2017 at gå igang for alvor med PB tæller ned! og håber på 2 flotte streger til mig og de andre skønne damer på babyklar Share this post Link to post Share on other sites