Posted February 5, 2017 6 minutes ago, mille1981 said: August-drenge er skønne Åhhh ja din dreng er da fra august ikke? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 3 hours ago, Stephi-moren said: En dreng måske er jeg en anelse farvet, men drengebørn er simpelthen fantastiske Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 59 minutes ago, Katrinemus said: Åhhh ja din dreng er da fra august ikke? Jo, han fik lige rumpen med i augustterminen (og jeg var sikker på jeg ville føde i juli... Så meget for intuition ) Min mor var forresten også sikker på jeg fik en pige, så hun havde købt lyserøde sutter Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 hour ago, mille1981 said: August-drenge er skønne Kan kun sige Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 11 arbejdsdage tilbage og så er det slut med at vækkeuret ringer 5.45 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 12 hours ago, mille1981 said: Jo, han fik lige rumpen med i augustterminen (og jeg var sikker på jeg ville føde i juli... Så meget for intuition ) Min mor var forresten også sikker på jeg fik en pige, så hun havde købt lyserøde sutter Tihi ja intuition er godt når det virker min mor havde fundet strikkeopskrifter på kjoler, tror hun var lidt farvet af min bror har to piger, men hun fik hurtigt fundet en masse skønne drenge opskrifter det var godt med lyserød sutter. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 12 hours ago, AnitaFH said: Kan kun sige Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 12 hours ago, AnitaFH said: 11 arbejdsdage tilbage og så er det slut med at vækkeuret ringer 5.45 Kontrakten var i orden det forstår jeg godt du glæder dig til det ikke skal ringe så tidligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Frisør tid i morgen... Det bliver såååååå godt. Og tiltrængt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 @Katrinemus hvor er det skønt med en lille dreng Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 On 5/2/2017 at 3:03 PM, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Kæmpe stort tillykke herinde også Det er helt vidunderligt at være drengemor Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 On 6/2/2017 at 10:03 PM, Aja said: @Katrinemus hvor er det skønt med en lille dreng Ja det er så fantastisk tak søde jeg håber I snart kan flytte hjem igen, det har godt nok varet længe On 7/2/2017 at 5:31 AM, Mrs-Rina said: Kæmpe stort tillykke herinde også Det er helt vidunderligt at være drengemor Tak søde jeg glæder mig også rigtig meget Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 2. trimester og forhåbentlig at få en lille smule overskud og immunforsvar tilbage og til nf er veloverstået Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 10 minutes ago, MorAnja said: 2. trimester og forhåbentlig at få en lille smule overskud og immunforsvar tilbage og til nf er veloverstået Det ønsker jeg for dig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 2 minutes ago, Katrinemus said: Det ønsker jeg for dig Tak søde! Jeg ville ønske du også snart fik det lidt bedre Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 Næste torsdag hvor der er vinterferie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 Til at kunne lave en positiv ÆL-test... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 7 minutes ago, Barbamama said: Til at kunne lave en positiv ÆL-test... cd 27 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 6 minutes ago, Stephi-moren said: cd 27 cd? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 Just now, Barbamama said: cd? Det er i hvert fald pænt af dig at du ikke snyder indenom med æl før mig Jeg har både taget æltest og Gtest i dag total forvirret over den her cyklus Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 17 minutes ago, Stephi-moren said: Det er i hvert fald pænt af dig at du ikke snyder indenom med æl før mig Jeg har både taget æltest og Gtest i dag total forvirret over den her cyklus Skal vi lave kapløb? Dumme drilske cyklusser Jeg burde dog max kunne være cd 18 (18 dage siden SA) er med god sandsynlighed kun cd ca. 10 (Ca 10 dage siden Hcg i 0) og før SA'en havde jeg først ÆL omkring cd 24, såeh... Min cyklus er nok i virkeligheden ikke drilsk, tiden går bare langsomt Share this post Link to post Share on other sites