Posted February 2, 2017 klokken 13, hvor jeg har weekend, så skal jeg hjem og sove inden ungerne kommer hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Terminsskanning den 23. Februar - og så glæder jeg mig nok til oktober medmindre at skanning viser september Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 4 minutes ago, NSEllekilde said: Terminsskanning den 23. Februar - og så glæder jeg mig nok til oktober medmindre at skanning viser september Det er da også vildt spændende Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Hygge i aften med mine 2 veninder Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 17 minutes ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Stort tillykke med en prins. Det er skønt at være drengemor ☺ Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 minute ago, Mortil2drenge said: Stort tillykke med en prins. Det er skønt at være drengemor ☺ Tak, jeg glæder mig også rigtig meget, har drømt om både action figurer og spiderman Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 23 minutes ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Kæmpe tillykke herinde også glæder mig til at møde ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 minute ago, SDB said: Kæmpe tillykke herinde også glæder mig til at møde ham Tak søde du kan tro du skal møde ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 35 minutes ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Åh Katrine en lille lækker baby-dreng tillykke med det Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 4 minutes ago, Alina89 said: Åh Katrine en lille lækker baby-dreng tillykke med det Tak søde ja det er så fantastisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 42 minutes ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Jeg var fuldstændig overbevist om, at du skulle have en pige Stort tillykke med en dreng! Drengebabyer er så skønne Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Just now, Fru.Mor said: Jeg var fuldstændig overbevist om, at du skulle have en pige Stort tillykke med en dreng! Drengebabyer er så skønne Det troede min mor også tak søde og rigtig god ferie til sig og dine drenge Jeg glæder mig også rigtig meget til at få en lille dreng Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 hour ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den En dreng måske er jeg en anelse farvet, men drengebørn er simpelthen fantastiske Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Just now, Stephi-moren said: En dreng måske er jeg en anelse farvet, men drengebørn er simpelthen fantastiske Det er så fantastisk du har også bare 2 så skønne drenge Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Årh søde altså, en lille baby dreng Sådan en lille, blød og lækker fyr i blå heldragt str 56, åh du skal glæde dig Stort tillykke med det hele Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 minute ago, TroldeMor said: Årh søde altså, en lille baby dreng Sådan en lille, blød og lækker fyr i blå heldragt str 56, åh du skal glæde dig Stort tillykke med det hele Du er ekspert i skønne drenge jeg glæder mig også helt vild tak søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den årh så fantastisk dejligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 21 minutes ago, Saga74 said: årh så fantastisk dejligt Tak søde Saga Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 3 hours ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Ååååååååårh en lille dreng Tillykke med det, jeg kan godt forstå I glæder jer til at møde ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 10 minutes ago, Barbamama said: Ååååååååårh en lille dreng Tillykke med det, jeg kan godt forstå I glæder jer til at møde ham Tak det bliver så spændende , det er så vildt det hele Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 3 hours ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 4 hours ago, Katrinemus said: At møde vores lille dreng til august Vi venter os en lille dreng, det er så vildt altså Det føltes så fantastisk at kunne skrive det, selvom vi skal vænne os til at sige han/ham i stedet for den August-drenge er skønne Share this post Link to post Share on other sites