Posted August 11, 2016 Til at få syet noget af alt det stof jeg har købt :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2016 Weekend i morgen! Uden tumling, så jeg kan sove længe og uforstyrret! Fredagsbar på job Biotur med en veninde Fred og ro... Det bliver luksus! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 - Til besøg af skøn veninde og hendes lille bitte baby :biglove - Til fredagsslik i aften :badgirl - Til at sove længe(re) imorgen :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til en dejlig weekend med mine drenge og mand Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til i eftermiddag hvor min kæreste kommer hjem :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Jeg glæder mig til en weekend i Sønderjylland :) Bare mine børn og jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 - Til besøg af skøn veninde og hendes lille bitte baby :biglove - Til fredagsslik i aften :badgirl - Til at sove længe(re) imorgen :yay Jeg prøver bare at sige :ditto til det hele! :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til fredagsslik i aften og til begge unger er raske og feberfri :zzz Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til at være færdig med at pakke :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til vi skal begynde at kigge på hus - kun 1 år tilbage og kan bare slet ikke vente på at flytte og få vores eget - MED have og mere plads Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 M starter barsel om to uger. I 3,5 måned sgu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til vi skal begynde at kigge på hus - kun 1 år tilbage og kan bare slet ikke vente på at flytte og få vores eget - MED have og mere plads Det lyder også spændende! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 M starter barsel om to uger. I 3,5 måned sgu. Lækkert! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til koncert imorgen..! :yay Der har været udsolgt længe men var sgisme så heldig at der var en kvinde der ville af med en billet så nu skal jeg til koncert..! :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til vi skal begynde at kigge på hus - kun 1 år tilbage og kan bare slet ikke vente på at flytte og få vores eget - MED have og mere pladsHvorfor først om 1 år? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til fest hos en veninde i morgen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til vi skal til "God familiestart" på mandag. Og se alle de små prinsesser og socialt samvær med deres forældre :yay Det er sådan en god forældregruppe/mødregruppe jeg/vi er kommet i. Og ja, ud af 7 gravide maver kom 7 små piger :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Hvorfor først om 1 år? :) Fordi vi bor i et rigtig dyrt område hvor husene koster mindst 3 mio kr så der skal lige være nok på opsparingen til udbetaling, møbler, gardiner, Haveting Mv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Fordi vi bor i et rigtig dyrt område hvor husene koster mindst 3 mio kr så der skal lige være nok på opsparingen til udbetaling, møbler, gardiner, Haveting Mv.Årh, det giver jo god mening ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Årh, det giver jo god mening ;) Lige præcis. Og jeg ser gerne der fortsat er en opsparing til en forhåbentlig barsel - da jeg ikke vil retur på arbejde når en baby er 6 måneder og ja at få barselsdagpenge er markant lavere end min løn så det skal jo også medregnes i fremtids planer ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Til koncert imorgen..! :yay Der har været udsolgt længe men var sgisme så heldig at der var en kvinde der ville af med en billet så nu skal jeg til koncert..! :glad :yay Hvem skal du høre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2016 Lige præcis. Og jeg ser gerne der fortsat er en opsparing til en forhåbentlig barsel - da jeg ikke vil retur på arbejde når en baby er 6 måneder og ja at få barselsdagpenge er markant lavere end min løn så det skal jo også medregnes i fremtids planer ;)Det lyder fornuftigt nok ;) her gør det jo ingen forskel, der er det su hele tiden ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2016 :yay Hvem skal du høre? Kim Larsen...! :yay :haha Ja jeg er gammel..! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2016 Kim Larsen...! :yay :haha Ja jeg er gammel..! :D Så er jeg også gammel :D han er konge! Share this post Link to post Share on other sites