Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

At starte på arbejde :blush :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At starte på arbejde :blush :badgirl

Du når ikke at starte op på Sjælland vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du når ikke at starte op på Sjælland vel?

Nej, jeg holder afsked på mit gamle arbejde på fredag, og starter i Haderslev den 1/6. Lige i dag er jeg bare rigtig dårlig til at være på barsel og glæder mig til at tænke sammenhængende tanker og lade gemalen om at rode med at få baby til at sove :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg holder afsked på mit gamle arbejde på fredag, og starter i Haderslev den 1/6. Lige i dag er jeg bare rigtig dårlig til at være på barsel og glæder mig til at tænke sammenhængende tanker og lade gemalen om at rode med at få baby til at sove :rolleyes

Åh er det ikke mærkeligt? Altså at du ikke kommer tilbage på job?

I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er det ikke mærkeligt? Altså at du ikke kommer tilbage på job?

I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush

Mega! Der er jo mange derinde, jeg sætter pris på - og det har fyldt meget de seneste syv år.

Der er kommet mange ordentlige mennesker ud af kostskoler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+ timers sammenhængende søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for at jeg ikke er alene om det. 4 uger er altså bare for lang tid, og vi er kun i gang med den 3. :rolleyes

Åh jeg synes tre uger var rigeligt..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes tre uger var rigeligt..!

H var nærmest hjemme konstant i 4 mdr. Det var for meget af det gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hygge, bare mig og Freja :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hveder i aften med min gode mand! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H var nærmest hjemme konstant i 4 mdr. Det var for meget af det gode!

Jeg er allerede begyndt at frygte sommerferien - manden har seks ugers ferie og Erica fire uger. Jeg kommer helt sikkert til at glæde mig til den er slut :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smage den 'karamelliseret hvidkål og spicy oksekød' ret jeg lige har forberedt. Håber det smager godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smage den 'karamelliseret hvidkål og spicy oksekød' ret jeg lige har forberedt. Håber det smager godt!

Åh jeg er helt misundelig :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er helt misundelig :sandie

:ditto :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hveder i aften med min gode mand!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At begge unger sover og M er taget til herreaften. Så er der nemlig både sushi, B&J og TV til mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den her uge tænker jeg mest af alt på kostskoler i Ukraine og sådan noget :blush

:lol

Vi kan jo koordinere og sende en flok afsted - så er de ikke helt alene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At begge unger sover og M er taget til herreaften. Så er der nemlig både sushi, B&J og TV til mig :yay

:mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Vi kan jo koordinere og sende en flok afsted - så er de ikke helt alene :P

Go plan!

Kostskoleklar.dk er da også et fængende navn til en ny søsterside :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hel dag i haven i morgen, hvor vi forhåbentlig bliver færdige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at få min kæreste hjem på fredag! Ihh hvor jeg savner ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hel dag i haven i morgen, hvor vi forhåbentlig bliver færdige :)

Hvad laver I i haven?

(Hvornår for du svar på kemi? Og hvordan kan det egentligt være at min eksamen var mundtlig når din var skriftlig?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver I i haven?

(Hvornår for du svar på kemi? Og hvordan kan det egentligt være at min eksamen var mundtlig når din var skriftlig?)

Åh, men hvad laver vi ikke? :rolleyes Kort sagt var vores have et stort kæmpe rod, så der skulle fjernes en del beplantning, så vi har gravet og savet og hugget og svedt. Jeg har planeret en masse jord, som i jeg har gravet i fire timer. Og til sidst har jeg plantet hæk. Vi mangler stadig en masse, inden vi kan få lagt fliser.

Jeg fik at vide, at når holdet er større end et vist antal, holder de skriftlig eksamen, fordi det er hurtigere. Vi var 49 tilmeldte på mit hold. Jeg tror, jeg kan få svar nårsomhelst nu. Men jeg ved ikke præcis hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, men hvad laver vi ikke? :rolleyes Kort sagt var vores have et stort kæmpe rod, så der skulle fjernes en del beplantning, så vi har gravet og savet og hugget og svedt. Jeg har planeret en masse jord, som i jeg har gravet i fire timer. Og til sidst har jeg plantet hæk. Vi mangler stadig en masse, inden vi kan få lagt fliser.

Jeg fik at vide, at når holdet er større end et vist antal, holder de skriftlig eksamen, fordi det er hurtigere. Vi var 49 tilmeldte på mit hold. Jeg tror, jeg kan få svar nårsomhelst nu. Men jeg ved ikke præcis hvornår.

Du har gravet fire timer i dag? Ååååh, jeg forudser indlæg i brokketråden de næste dage om ømme muskler :D Jeg har været til lidt træning, og hele kadaveret knirker her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har gravet fire timer i dag? Ååååh, jeg forudser indlæg i brokketråden de næste dage om ømme muskler :D Jeg har været til lidt træning, og hele kadaveret knirker her :D

Nix, to timer i går og to i dag ;) Jeg var til gengæld øm i fem dage efter en gang bodypump :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER