Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

7 hours ago, Girl Next Door said:

Jeg glæder mig til juleaften :loveshower

 

Også mig, og glæder mig så meget til at se hvad Gry har lavet til mig i børnehaven og til hvad Emilia har købt til mig, da de var på tøse shoppe tur med SFO'en (hun har ikke nået at leve noget hjemme lavet da hun yderst sjældent er i SFO)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Mama Lou said:

:ditto 

Er bare bange for om jeg har glemt et eller andet :chin:

 

:ditto:D Men jeg glæææææææder mig!! Og vi har vedtaget at fejl og forglemmelser griner vi bare af. :D (Og det får jeg svært ved, men nu HAR vi givet hånd på det :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Barbamama said:

 

:ditto:D Men jeg glæææææææder mig!! Og vi har vedtaget at fejl og forglemmelser griner vi bare af. :D (Og det får jeg svært ved, men nu HAR vi givet hånd på det :lol )

:D 

Det er 4. Jul vi holder herhjemme, men jeg er afskåret fra indkøb fra i morgen når butikkerne lukker, så har andre på sagen med mælk og fløde :P De der 7 liter mælk og 4 halve liter Fløde fylder jo helt tosset :D 

Det er værst med gaverne, men jeg er ret sikker på, at der er styr på dem  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få Carolines 5 års undersøgelse overstået i morgen, hun er slet ikke fan af at skulle stikkes, så det skal bare overståes, så juleferien rigtig kan begynde bagefter 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

44 minutes ago, Pigemor said:

Løn i morgen 

 

:ditto Elsker at få løn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også at få løn, men i denne måned tror jeg at lønkontoret har lavet fejl for der står på lønsedlen at jeg får 76000 udbetalt og jeg er pædagog på 30 timer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Tanja83 said:

Jeg elsker også at få løn, men i denne måned tror jeg at lønkontoret har lavet fejl for der står på lønsedlen at jeg får 76000 udbetalt og jeg er pædagog på 30 timer. 

Det lyder alligevel lidt vildt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Pigemor said:

Det lyder alligevel lidt vildt :blink

Ja og ikke nok med det har jeg fået en anden lønseddel hvor der stod 18000 kr. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Tanja83 said:

Ja og ikke nok med det har jeg fået en anden lønseddel hvor der stod 18000 kr. 

Jeg ved godt hvad for jeg helst ville vælge ( hvis det vel og mærke var en mulighed) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at fejre Carolines 5 års fødselsdag på mandag :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Tanja83 said:

Jeg elsker også at få løn, men i denne måned tror jeg at lønkontoret har lavet fejl for der står på lønsedlen at jeg får 76000 udbetalt og jeg er pædagog på 30 timer. 

Det lyder super velfortjent med sådan en bonus for det vigtige arbejde, du gør :kiss:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at genvinde overblikket over vores økonomi. Vi er stadigvæk ikke landet i de nye lån, vi har stadigvæk ekstra kontoer, der er stadigvæk uafsluttede regninger osv. Jeg MEGA hader ikke at have overblik, jeg tør nærmest ikke bruge en krone <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal idag lave tun mousse og is til i morgen...så jeg glæder mig til i morgen hvor det skal spises og se om det bliver godt....:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sushi og mega hygge med mine to yndlings senere :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at skulle i seng igen i aften :zzz:rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

Til at skulle i seng igen i aften :zzz:rolleyes 

Åhh yes me too.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt åndssvagt det her, men jeg GLÆDER mig over, at vi nu er i det år, hvor jeg skal forære min mand en rejse til Thailand! Jovist, det er først til december (og selve rejsen finder først sted i december 2018 - så vi er virkelig på forkant! ;)) Men jeg glæææææder mig sådan til det! Jeg glæder mig så meget, at jeg har fundet ud af, hvordan gaven skal overrækkes! Det er også kun lige lidt mere end 11 måneder til... Så glæder jeg mig over, at jeg (kun) mangler at spare 7000 kr op for at være i mål med det beløb, jeg har besluttet. Og så glææææder jeg mig sådan til at se hans ansigt, når han får gaven. Jeg har dæleme også sparet op i 4 år! :glad Go, me! :glad 

 

Et eller andet sted glæder jeg mig måske nærmest mere til at give ham det end til selve rejsen! :chin::D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Mistel said:

Det er helt åndssvagt det her, men jeg GLÆDER mig over, at vi nu er i det år, hvor jeg skal forære min mand en rejse til Thailand! Jovist, det er først til december (og selve rejsen finder først sted i december 2018 - så vi er virkelig på forkant! ;)) Men jeg glæææææder mig sådan til det! Jeg glæder mig så meget, at jeg har fundet ud af, hvordan gaven skal overrækkes! Det er også kun lige lidt mere end 11 måneder til... Så glæder jeg mig over, at jeg (kun) mangler at spare 7000 kr op for at være i mål med det beløb, jeg har besluttet. Og så glææææder jeg mig sådan til at se hans ansigt, når han får gaven. Jeg har dæleme også sparet op i 4 år! :glad Go, me! :glad 

 

Et eller andet sted glæder jeg mig måske nærmest mere til at give ham det end til selve rejsen! :chin::D 

:lol Jeg forstår dig godt dog! Det er dælme sejt!!! :respekt Go you!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Mistel said:

Det er helt åndssvagt det her, men jeg GLÆDER mig over, at vi nu er i det år, hvor jeg skal forære min mand en rejse til Thailand! Jovist, det er først til december (og selve rejsen finder først sted i december 2018 - så vi er virkelig på forkant! ;)) Men jeg glæææææder mig sådan til det! Jeg glæder mig så meget, at jeg har fundet ud af, hvordan gaven skal overrækkes! Det er også kun lige lidt mere end 11 måneder til... Så glæder jeg mig over, at jeg (kun) mangler at spare 7000 kr op for at være i mål med det beløb, jeg har besluttet. Og så glææææder jeg mig sådan til at se hans ansigt, når han får gaven. Jeg har dæleme også sparet op i 4 år! :glad Go, me! :glad 

 

Et eller andet sted glæder jeg mig måske nærmest mere til at give ham det end til selve rejsen! :chin::D 

Det forstår jeg sgu godt! Det er virkelig sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Mistel said:

Det er helt åndssvagt det her, men jeg GLÆDER mig over, at vi nu er i det år, hvor jeg skal forære min mand en rejse til Thailand! Jovist, det er først til december (og selve rejsen finder først sted i december 2018 - så vi er virkelig på forkant! ;)) Men jeg glæææææder mig sådan til det! Jeg glæder mig så meget, at jeg har fundet ud af, hvordan gaven skal overrækkes! Det er også kun lige lidt mere end 11 måneder til... Så glæder jeg mig over, at jeg (kun) mangler at spare 7000 kr op for at være i mål med det beløb, jeg har besluttet. Og så glææææder jeg mig sådan til at se hans ansigt, når han får gaven. Jeg har dæleme også sparet op i 4 år! :glad Go, me! :glad 

 

Et eller andet sted glæder jeg mig måske nærmest mere til at give ham det end til selve rejsen! :chin::D 

:respekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Mistel said:

Det er helt åndssvagt det her, men jeg GLÆDER mig over, at vi nu er i det år, hvor jeg skal forære min mand en rejse til Thailand! Jovist, det er først til december (og selve rejsen finder først sted i december 2018 - så vi er virkelig på forkant! ;)) Men jeg glæææææder mig sådan til det! Jeg glæder mig så meget, at jeg har fundet ud af, hvordan gaven skal overrækkes! Det er også kun lige lidt mere end 11 måneder til... Så glæder jeg mig over, at jeg (kun) mangler at spare 7000 kr op for at være i mål med det beløb, jeg har besluttet. Og så glææææder jeg mig sådan til at se hans ansigt, når han får gaven. Jeg har dæleme også sparet op i 4 år! :glad Go, me! :glad 

 

Et eller andet sted glæder jeg mig måske nærmest mere til at give ham det end til selve rejsen! :chin::D 

Jeg synes virkelig at du er sej! Hvordan har du sparet op uden at han opdagede det? :kuller

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3/1/2017 at 9:20 AM, FruLR said:

:lol Jeg forstår dig godt dog! Det er dælme sejt!!! :respekt Go you!

 

On 3/1/2017 at 9:38 AM, Fru.Mor said:

Det forstår jeg sgu godt! Det er virkelig sejt :respekt

 

20 hours ago, Girl Next Door said:

:respekt 

 

18 hours ago, LulleS said:

Hvor vildt - det er mega sejt :gp

 

11 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg synes virkelig at du er sej! Hvordan har du sparet op uden at han opdagede det? :kuller

 

Tak piger, hvor er I søde! I kan nok godt regne med, at udbrudene herfra ikke vil blive mindre, som tiden går! :D

 

@NSEllekilde Det er så smart indrettet her i huset, at vores løn går ind på hver vores konto og så derfra videre til budget, mad, opsparing osv. Dermed ved vi ikke 100% hvad den anden egentlig har af lommepenge. Så jeg har oprettet en opsparingskonto, som han ikke kender til, og så sat penge over hver måned. Men jeg må da sige, at jeg har prioriteret benhårdt, og der er RIGTIG meget nyt tøj jeg ikke har købt, lige ventet en sæson med nye vinterstøvler og lige sagt nej til et cafebesøg. Så når opsparingen er slut, skal jeg bare i den grad på shopping! ;) Og så er det jo et eller andet sted heller ikke værre. Jeg har jo tøj på kroppen! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Mistel said:

 

 

 

 

Tak piger, hvor er I søde! I kan nok godt regne med, at udbrudene herfra ikke vil blive mindre, som tiden går! :D

 

@NSEllekilde Det er så smart indrettet her i huset, at vores løn går ind på hver vores konto og så derfra videre til budget, mad, opsparing osv. Dermed ved vi ikke 100% hvad den anden egentlig har af lommepenge. Så jeg har oprettet en opsparingskonto, som han ikke kender til, og så sat penge over hver måned. Men jeg må da sige, at jeg har prioriteret benhårdt, og der er RIGTIG meget nyt tøj jeg ikke har købt, lige ventet en sæson med nye vinterstøvler og lige sagt nej til et cafebesøg. Så når opsparingen er slut, skal jeg bare i den grad på shopping! ;) Og så er det jo et eller andet sted heller ikke værre. Jeg har jo tøj på kroppen! :D 

Du er virkelig en god kone :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, NSEllekilde said:

Du er virkelig en god kone :biglove

Altså, jeg ville da lyve, hvis jeg sagde, jeg var uenig! :D 

Lige nu ved jeg, han selv går og slider i det med en opsparing, fordi han jo selvfølgelig er gået sent i gang - og det er hundedyrt, fordi vi skal af sted i højsæsonen. Så nu får han lov at lide i et år, mens jeg fryder mig en lille bitte smule! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER