SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At selvom jeg frygtede den første nat alene i sengen, så har jeg bare sovet som en drøm! Torden og regn gør godt for min nattesøvn :yay

At jeg har så mange skønne mennesker i mit liv, specielt min fantastiske datter. Selvom A er flyttet og vi er helt slut med hinanden, så har jeg stadig min indre ro og tro på at mig og Ayah får en fantastisk sommer :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et halvt år til juleaften :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et halvt år til juleaften :D

Yeah! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg frygtede den første nat alene i sengen, så har jeg bare sovet som en drøm! Torden og regn gør godt for min nattesøvn :yay

At jeg har så mange skønne mennesker i mit liv, specielt min fantastiske datter. Selvom A er flyttet og vi er helt slut med hinanden, så har jeg stadig min indre ro og tro på at mig og Ayah får en fantastisk sommer :wub

Dejlig læsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg frygtede den første nat alene i sengen, så har jeg bare sovet som en drøm! Torden og regn gør godt for min nattesøvn :yay

At jeg har så mange skønne mennesker i mit liv, specielt min fantastiske datter. Selvom A er flyttet og vi er helt slut med hinanden, så har jeg stadig min indre ro og tro på at mig og Ayah får en fantastisk sommer :wub

Jeg troede I var ved at finde sammen igen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et halvt år til juleaften :D

Og bilka kører juletema i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bilka kører juletema i dag :loveshower

Oh my... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirsten Birgits tale på Rådhuspladsen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede I var ved at finde sammen igen? :unsure

Nej vi er helt slut med hinanden. Han har kaldt mig nogen utilgivelige ting, sådan virkelig grimme ting! Og har gjort nogen ting så min tillid er helt væk. Blandt andet synkroniseret mine beskeder til hans tlf, lavede hans egne fingeraftryk som adgangskode i indstillinger så han har tjekket mig i hovede og røv. Det er bare slut nu! Og jeg har det overraskende ok med det hele. Sådan en mand er ikke noget for mig. Hans sande jeg mødte jeg i det øjeblik jeg gav ham en smule modstand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi er helt slut med hinanden. Han har kaldt mig nogen utilgivelige ting, sådan virkelig grimme ting! Og har gjort nogen ting så min tillid er helt væk. Blandt andet synkroniseret mine beskeder til hans tlf, lavede hans egne fingeraftryk som adgangskode i indstillinger så han har tjekket mig i hovede og røv. Det er bare slut nu! Og jeg har det overraskende ok med det hele. Sådan en mand er ikke noget for mig. Hans sande jeg mødte jeg i det øjeblik jeg gav ham en smule modstand.

Puha! :o

Nej, det lyder ikke som noget det er værd at blive i! :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi er helt slut med hinanden. Han har kaldt mig nogen utilgivelige ting, sådan virkelig grimme ting! Og har gjort nogen ting så min tillid er helt væk. Blandt andet synkroniseret mine beskeder til hans tlf, lavede hans egne fingeraftryk som adgangskode i indstillinger så han har tjekket mig i hovede og røv. Det er bare slut nu! Og jeg har det overraskende ok med det hele. Sådan en mand er ikke noget for mig. Hans sande jeg mødte jeg i det øjeblik jeg gav ham en smule modstand.

Omg!!! Dét lyder som en vild opførsel! Han må have det virkelig skidt! Godt at du kommer væk og videre!

PS. Hvis du har kunne sove godt i dét vejr og den varme, vil jeg også se det som et godt og sundt tegn :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uges ferie, som skal bruges i sommerhus med mine børn, mor, søster og nevøer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om hvor god Nichlas er overfor mig, og hvor heldig jeg er over at vi fandt hinanden :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hjemme, og er træt og ugidelig efter at have været i seng halv fire i nat, og er stået op klokken ni. Men Rammstein var det hele værd! Hold nu fast, de er fede! Absolut ikke sidste gang, jeg har set dem :D

Lillefisen sover, og manden og jeg skal snart have rullet dej ud til hjemmelavet pizza, og så skal vi bare dovne resten af aftenen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om hvor god Nichlas er overfor mig, og hvor heldig jeg er over at vi fandt hinanden :wub

Er han begyndt at rydde op? :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han begyndt at rydde op? :D :kiss

Hahahahahaha årets joke! :D ej, han har købt oreo chokolade til mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahahaha årets joke! :D ej, han har købt oreo chokolade til mig :wub

Det er jo næsten lige så godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været lidt effektiv her til aften og gjort rent i køkkenet, fået fyldt en masse frugtstykker i fryseren, lavet hjemmelavet müsli og saltmandler  :sandie  :yay

Nu skal der altså gang i de lidt sundere vaner!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo næsten lige så godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke bedre :D

Det er det jeg mener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har købt ind til sund fredagsslik :biglove

Gulerødder + bladselleri med dip :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor glad Ida er over at skulle i seng :P Spider-girl Elsker det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor glad Ida er over at skulle i seng :P Spider-girl Elsker det

Klatretøsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klatretøsen :D

Ja er hun godt nok.. Men på hendes gamle værelse var det en kamp at putte hende, nu løber hun selv i seng og det kan kun gå for langsomt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hurra for mænd der sikrer snacks :D Min har også købt slik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER