Posted February 18, 2017 Elsker morgenhygge i weekenden med mine to drenge idag putter vi til lidt postmand per inden vi skal op. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 En følelse af at alt bare er helt rigtigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Dejlig tur i svømmehallen med den unge mand Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Hyggelig formiddag med min veninde og hendes to unger Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Shopping til min lille pige En GOD hårbørste og spray-balsam uden diverse forbudte sager (slut med tårer ved børstningen), en fiiiiiiiiin overgangsjakke med 25% rabat og en lille lyserød børneneglelak med glimmer Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Mandens gave fra hans forældre. Den er bare alt for fed. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 1 hour ago, Barbamama said: Shopping til min lille pige En GOD hårbørste og spray-balsam uden diverse forbudte sager (slut med tårer ved børstningen), en fiiiiiiiiin overgangsjakke med 25% rabat og en lille lyserød børneneglelak med glimmer Fedt ellers har vores redning herhjemme været en tangle teezer detangling brush. Den udretter mirakler når det filtrene går skal redes ud Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 8 minutes ago, camolette said: Fedt ellers har vores redning herhjemme været en tangle teezer detangling brush. Den udretter mirakler når det filtrene går skal redes ud Den stod jeg også og kiggede på men så anbefalede damen i matas en anden. Men den virker umiddelbart også til at fungere Ellers må vi prøve den der tangle teezer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 At se Disney on Ice med min far, storebror + familie, B og V, mens E hyggede hos sin farmor. Mega flot show og så dejligt at kunne forkæle (eller lade morfar forkæle ) min lille dreng uden at skulle holde øje med mindsten. Bare V i centrum for engangs skyld Og der blev ikke sparet på noget, han fik både en Buzz Lightyear figur, som han mega forelskede sig i, slik og (verdens dyreste) popcorn (de kostede 100 kr?!?!?!). Og så gør det mig lidt glad, at han faktisk slet ikke nød at E ikke var med. Altså han nød helt sikkert turen, men han kunne slet ikke forstå, hvorfor hun ikke skulle med, han sagde han savnede hende, og hvad nu hvis hun blev ked af det hos farmor og han ikke var der til at trøste?, og han bad om at vi hentede hende med det samme, da vi tog hjem. Min dejlige dreng Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 Total hygge weekend med drengene. Først besøg af veninde og hendes unger...så tur over og besøge mormor og morfar og sove til idag hvor vi rigtig har hygget os...og nu hjemme for at spise og hygge med farmand inden en ny uge venter. Elsker min familie Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 Kæmpeballoner. SÅ meget sjov for bare 10 kr Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 At jeg har fået sat fotobogen for 2016 til bestilling Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 Jeg fik min juicer igår så i dag efter arbejde skal den afprøves... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 9 hours ago, Barbamama said: At jeg har fået sat fotobogen for 2016 til bestilling Hvor bestiller du den henne? Hvad giver du? Hvor mange billederne er der plads til en sådan en bog-det lyder vildt smart Vi fik en af min bror og hans kone, hvor den var lavet med billeder fra hele dagen med vores bryllup-Den elsker hele familien at bladre i Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 39 minutes ago, ccc said: Hvor bestiller du den henne? Hvad giver du? Hvor mange billederne er der plads til en sådan en bog-det lyder vildt smart Vi fik en af min bror og hans kone, hvor den var lavet med billeder fra hele dagen med vores bryllup-Den elsker hele familien at bladre i Jeg bruger pixum. Deres kundeservice er ikke meget værd, men produkterne er lækre og jeg har vænnet mig til deres program, så jeg kigger ikke andre steder Denne bog kostede svimlende 1152 kr. - med 15% rabat! Men det er vistnok også den dyreste type papir og med max antal ekstra sider Den er lavet på sådan noget tykt (og dermed ret holdbart tænker jeg) fotopapir og der er 114 sider - vistnok omkring 7-800 billeder Men altså antallet af billeder afhænger jo også af hvor mange, du har på hver side (jeg har mellem 1 og 12). Grubdprisen for min bog var 399, men så var der så også kun 26 sider og det er slet ikke nok til et års forbrug af billeder herhjemme Og ja vi fik også en bog fra vores bryllup. Den er højt skattet Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 Så fandt vi også en dato til dåb denne gang 6. maj (Og fordi jeg er lidt plat og starwarsfan syns jeg det ku ha været sjovere hvis Lea ku være blevet døbt 4. maj ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 22 minutes ago, Forunderligt said: Så fandt vi også en dato til dåb denne gang 6. maj (Og fordi jeg er lidt plat og starwarsfan syns jeg det ku ha været sjovere hvis Lea ku være blevet døbt 4. maj ) Men dejligt, I fandt en dato Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 30 minutes ago, Forunderligt said: Så fandt vi også en dato til dåb denne gang 6. maj (Og fordi jeg er lidt plat og starwarsfan syns jeg det ku ha været sjovere hvis Lea ku være blevet døbt 4. maj ) Det havde da helt sikkert været fedt at Princess Lea blev døbt may the 4th Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 13 minutes ago, MariaPiesen said: Det havde da helt sikkert været fedt at Princess Lea blev døbt may the 4th netop Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 snevejr Håber der kommer så meget, at vi kan tage kælken hen i børnehaven i morgen tidlig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 Håber der kommer så meget sne, at alle mine store unger kan komme ud og lege i det Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 At min nye fotobog er kommet og den er bare så fiiiiiiiin Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 At jeg holder fri med mine drenge i morgen og at vi højst sansynligt skal ud og kælke.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2017 33 minutes ago, Lotte1987 said: En positiv test Tillykke Share this post Link to post Share on other sites