Posted February 10, 2017 Mit arbejde flyttes tættere på. Mindre transporttid til mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 hour ago, LeneLN said: Lækkert - jeg har også købt til alle tre. Så skal jeg bare finde to brugte til ekstra Jeg mangler til Nohr, men jeg er simpelthen så meget i tvivl om størrelsen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 22 minutes ago, Stephi-moren said: Jeg mangler til Nohr, men jeg er simpelthen så meget i tvivl om størrelsen Det er dælme også svært med de størrelser! Jeg overvejer mega meget en Reima, men er nemlig også helt i tvivl om størrelsen.. Er Reima stort eller småt i størrelse? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Just now, Mrs-Rina said: Det er dælme også svært med de størrelser! Jeg overvejer mega meget en Reima, men er nemlig også helt i tvivl om størrelsen.. Er Reima stort eller småt i størrelse? Ret almindeligt vil jeg sige. A bruger 92 i tøj og 92 i flyverdragt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 minute ago, Fru.Mor said: Ret almindeligt vil jeg sige. A bruger 92 i tøj og 92 i flyverdragt Adam er i 98 i både tøj og flyverdragt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 12 minutes ago, Mrs-Rina said: Det er dælme også svært med de størrelser! Jeg overvejer mega meget en Reima, men er nemlig også helt i tvivl om størrelsen.. Er Reima stort eller småt i størrelse? Vi er SÅ glade for vores Reima. Her bruger han også samme størrelse i tøj som i flyverdragt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 hour ago, Stephi-moren said: Jeg mangler til Nohr, men jeg er simpelthen så meget i tvivl om størrelsen Jeg endte med flyverdragt fra Wheat i str. 92 og så en jakke og skibukser i str. 98. Han har flyverdragt i 86 i år (også Wheat), som han svømmede i, da han fik den på i starten af sæsonen. Nu passer den, og han kan stadig vokse lidt i den, så den holder helt sikkert resten af sæsonen. Jeg er stadig mega usikker på, hvorvidt jeg har gjort det rigtige Men det er i hvert fald det jeg har gjort Udfra hvad du har skrevet, så er Emil og Norh ca samme størrelse i øvrigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Tak piger B's Molo flyverdragt er 86, og den er stadig lidt stor i det, men passer dog bedre nu end i oktober/november hvor han begyndte at bruge den. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Luffer størrelse 1-2år eller 2-4år til næste sæson? B er jo 2 i oktober Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 14 minutes ago, Mrs-Rina said: Luffer størrelse 1-2år eller 2-4år til næste sæson? B er jo 2 i oktober Altså Tobias er 2 nu og bruger nogen der hedder 2 til 4 år mener jeg...og det samme i hue... Sys de str er lidt svære at regne med... Niklas på 1 år bruger samme str hue... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 minute ago, girly1988 said: Altså Tobias er 2 nu og bruger nogen der hedder 2 til 4 år mener jeg...og det samme i hue... Sys de str er lidt svære at regne med... Niklas på 1 år bruger samme str hue... Tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 hour ago, roselein said: Jeg endte med flyverdragt fra Wheat i str. 92 og så en jakke og skibukser i str. 98. Han har flyverdragt i 86 i år (også Wheat), som han svømmede i, da han fik den på i starten af sæsonen. Nu passer den, og han kan stadig vokse lidt i den, så den holder helt sikkert resten af sæsonen. Jeg er stadig mega usikker på, hvorvidt jeg har gjort det rigtige Men det er i hvert fald det jeg har gjort Udfra hvad du har skrevet, så er Emil og Norh ca samme størrelse i øvrigt Jeg vakler også på 92 og 98 jeg tror 92 er nok, meeeen tør jeg satse? Jeg mener egentligt vi har en 98 på lager som jeg ikke er særlig begejstret for, men som måske godt kunne klare februar og marts hvis 92 bliver for lille Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 At skrive sms'er med min 9-årige niece Hvor er det crazy, at hun er blevet så stor og dygtig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Fredag og vinterferie med mine skønne drenge og at jeg faktisk overhovedet ikke tænker 'puha', men bare Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Mega-hyggelig hjemmedag med Noah og sidste besøg fra SP. Hun synes bare Noah var så sød og skøn og roste ham rigtig meget Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 At Herman ikke har været i optiflow siden 9.30 imorges Og der er et lille håb om at vi må komme hjem imorgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Just now, lollerberg said: At Herman ikke har været i optiflow siden 9.30 imorges Og der er et lille håb om at vi må komme hjem imorgen hvor er det dejligt jeg håber I kommer hjem i morgen dejligt det går bedre med ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Min mand har sygemeldt sig og sagt ja til psykologhjælp nu venter vi bare på fyreseddel, så han ikke får karantæne Måske også derfor sex pludselig fylder noget i mit hoved igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 At vi må komme hjem!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 At min store dreng endelig virker til at have det bedre igen ! Det er sq dejligt at se efter en uges sygdom.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 2 hours ago, lollerberg said: At vi må komme hjem!!!!!!!!!! Ej hvor skønt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 At det alligevel blev en god dag Sex, en god lang gåtur i godt vejr, seriehygge i sofaen, thai-take away (så smager det lidt af bryllupsrejse ) og imens har ungerne mega hygget sig og ædt deres mormor ud af huset Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 57 minutes ago, Barbamama said: At det alligevel blev en god dag Sex, en god lang gåtur i godt vejr, seriehygge i sofaen, thai-take away (så smager det lidt af bryllupsrejse ) og imens har ungerne mega hygget sig og ædt deres mormor ud af huset Mere eller mindre Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Selvom billedet godt nok er fra den anden dag nede i vuggestuen. Så det her skønne garderobebillede af Eigil Share this post Link to post Share on other sites