SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 posts in this topic

1 hour ago, Mortil15 said:

Hvordan overlever man uden bad så længe? 

55 minutes ago, Girl Next Door said:

Det tænkte jeg også 

Når man er alene med to små børn, der kræver ens 100% opmærksomhed, så må man gå på kompromis med sig selv. 

42 minutes ago, skruk said:

Når man er alene med to små børn, der kræver ens 100% opmærksomhed, så må man gå på kompromis med sig selv. 

:kram Damn, du lyder hårdt spændt for. Hvor er farmand henne? :unsure

Annonce ♥

9 hours ago, skruk said:

:kram2 

Annonce ♥

At amningen bare kører :7himmel at vågne op med sulten baby der bare hapser sig på... glug glug glug :D 

Annonce ♥

Just now, LulleS said:

Hele familien samlet i sofaen  :biglove

Dejligt du har fået ham hjem igen :biglove 

Annonce ♥

2 hours ago, Saga74 said:

At amningen bare kører :7himmel at vågne op med sulten baby der bare hapser sig på... glug glug glug :D 

:glad 

Annonce ♥

12 hours ago, Barbamama said:

:kram Damn, du lyder hårdt spændt for. Hvor er farmand henne? :unsure

:kiss tror farmand er ved at få en fødselsdepression :(

3 hours ago, Saga74 said:

:kram2 

:kiss

:yay:biglove

Annonce ♥

:biglove 

Annonce ♥

26 minutes ago, skruk said:

:kiss tror farmand er ved at få en fødselsdepression :(

:kiss

:yay:biglove

Oh crap :unsure:kram Kan I få hjælp fra nogen? Både lav-praktisk og til far?

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

Oh crap :unsure:kram Kan I få hjælp fra nogen? Både lav-praktisk og til far?

Rent lavpraktisk har mine forældre fyldt vores fryser med nem mad :biglove men hjælp til far kræver, at han selv indser det, desværre :( vi har begge fået 10 gratis gange til psykolog pga fødslen :super

Annonce ♥

At vi faktisk er ret gode til at hygge for tiden :)

Igår lavede vi Flexi tracks bane i hele stuen, igår aftes lavede vi nachos og så stand-up, idag var vi i zoo og til aftensmad skal vi have "dunch" (Dinner-brunch ;) ), de næste to lørdage skal ungerne hygge med henholdsvis farmor og mormor mens B og jeg skal i biffen og ud at spise, og weekenden efter har V mor og far for sig selv, hvor vi skal se Disney On Ice, mens E bliver forkælet hos farmor igen :yay 

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

At vi faktisk er ret gode til at hygge for tiden :)

Igår lavede vi Flexi tracks bane i hele stuen, igår aftes lavede vi nachos og så stand-up, idag var vi i zoo og til aftensmad skal vi have "dunch" (Dinner-brunch ;) ), de næste to lørdage skal ungerne hygge med henholdsvis farmor og mormor mens B og jeg skal i biffen og ud at spise, og weekenden efter har V mor og far for sig selv, hvor vi skal se Disney On Ice, mens E bliver forkælet hos farmor igen :yay 

:biglove

Annonce ♥

Just now, skruk said:

Rent lavpraktisk har mine forældre fyldt vores fryser med nem mad :biglove men hjælp til far kræver, at han selv indser det, desværre :( vi har begge fået 10 gratis gange til psykolog pga fødslen :super

Ej hvor godt med gratis psykolog :super Men ja, det hjælper jo ikke meget, hvis han ikke selv synes, han har brug for hjælp :unsure

Annonce ♥

Og så er jeg igang med at lave fotobog for 2016, hvilket nok kommer til at tage flere uger, men det er bare så hyggeligt at gense alle de hyggelige stunder :biglove

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Ej hvor godt med gratis psykolog :super Men ja, det hjælper jo ikke meget, hvis han ikke selv synes, han har brug for hjælp :unsure

Jeg håber, at det netop giver det sidste skub, at den mulighed er der :) lige nu håber jeg, at han selv får vendt skuden og indser behovet for hjælp :)

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Og så er jeg igang med at lave fotobog for 2016, hvilket nok kommer til at tage flere uger, men det er bare så hyggeligt at gense alle de hyggelige stunder :biglove

Årh, du er simpelthen så overskudsagtig :kiss:respekt

Annonce ♥

1 minute ago, skruk said:

Jeg håber, at det netop giver det sidste skub, at den mulighed er der :) lige nu håber jeg, at han selv får vendt skuden og indser behovet for hjælp :)

Jeg krydser fingre :goodluck Måske hjælper det, at det er gratis :lolhit 

Annonce ♥

1 minute ago, skruk said:

Årh, du er simpelthen så overskudsagtig :kiss:respekt

Haha tak men aaaarh... Det er jo noget, jeg nusser med under dynen, mens jeg totalt lukker øjnene for vasketøj og opvask :lol

Annonce ♥

49 minutes ago, Barbamama said:

Haha tak men aaaarh... Det er jo noget, jeg nusser med under dynen, mens jeg totalt lukker øjnene for vasketøj og opvask :lol

Hvilket kan være sværere end det lyder! 

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

Jeg krydser fingre :goodluck Måske hjælper det, at det er gratis :lolhit 

:lol det tænker jeg helt klart, at det har :D

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

Det er der jeg smutter på BK eller spiller candy crush :blush

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Hvilket kan være sværere end det lyder! 

Haha det har jeg faktisk ikke altidsærligt svært ved :whistling 

Annonce ♥

10 minutes ago, Barbamama said:

Haha det har jeg faktisk ikke altidsærligt svært ved :whistling 

:D 

Jeg er god nok til at gøre det, altså ligge på sofaen ;) men jeg føler mig ikke oprigtigt afslappet fordi jeg tænker på det jeg burde <_< så jeg kan lige så godt få (noget af) det overstået.

Annonce ♥

Mine sjove børn :D

E har lige taget en lille bitte hest (ca schleich størrelse) og sat sig på hug over den, som om hun forsøgte at placere sin lille numse i den lille bitte saddel :D

Og V har lige plaget mig, om jeg ikke nok ville prøve at rykke hans hoved af "Ligesom Olaf" :blink:D

Annonce ♥

7 minutes ago, Stephi-moren said:

:D 

Jeg er god nok til at gøre det, altså ligge på sofaen ;) men jeg føler mig ikke oprigtigt afslappet fordi jeg tænker på det jeg burde <_< så jeg kan lige så godt få (noget af) det overstået.

True, hvis det hænger i en, så skal det bare ordnes! Jeg ryger bare ind i en hel anden verden, når jeg laver fotobog :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now