Posted January 24, 2017 22 hours ago, Mrs-Rina said: Det er så vildt og så kæmpe stort! og dem her -> det er glædestårer Tak søde du det er kæmpe stort, forstår det vidst ikke helt endnu. 21 hours ago, SDB said: Lige præcis det her og din SMS har holdt mit humør oppe hele dagen <-- lykke Hvor er du skøn dejligt jeg lige kunne redde en dum mandag, med baby news 21 hours ago, MariaPiesen said: Det her går mig extremt glad Tak, hvor er det sødt af dig, og dejligt at se dig på BK igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 21 hours ago, Tumlepigen said: Tak søde tumle 21 hours ago, Aja said: Hvor er det bare fantastisk, søde Dagens bedste nyhed, uden tvivl! Jeg er så glad på jeres vegne Tak, hvor er du altså sød, det er så fantastisk at vi nu er kommet over NF og det var så godt, er så lettet og lykkelig, og ja det er jeg altså 19 hours ago, Camils said: Helt enig! Det løftede lige en dum eksamenslæsningsdag fuldstændig! Det er da bare sååååå skønt at vores baby news kan hjælpe på dumme mandage og træls eksamenslæsning tak søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 17 hours ago, M.Rose said: Kæmpe stort tillykke! Hvor er det fantastisk! Tusind tak, det er så fantastisk virkelig, er så glad 17 hours ago, FruLR said: Hold nu op hvor er jeg glad på jeres vegne!!! Tak søde 17 hours ago, skruk said: Kæmpe stort tillykke, Katrine Tak, jeg håber det går godt hos jer efter lillebror er kommet til 17 hours ago, Zicla said: fantastisk søde, yay, endelig... Der vil jeg gerne følge med i din graviditet... Tak, ja det har været længe undervejs efterhånden, men det er så fantastisk at vi nu er her Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 17 hours ago, Alina89 said: Tillykke søde du så glad på jeres vegne altså Tak søde 17 hours ago, FruLJ said: Det her Hvor er det fantastisk Katrine!! Det er så fantastisk 16 hours ago, Fru SP said: Kæmpe tillykke Katrine Tusind tak og dejligt at se dig på BK igen 16 hours ago, Helle 81 said: Kæmpe stort tillykke herinde Katrine Hvor er det bare fantastisk Tak søde du det er virkelig fantastisk @Lady H ja, det er så dejligt det er nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 4 hours ago, Mrs-Rina said: Over at se, at der nu står "Gravid" ud for status ved Katrinemus' profil Hvor er du skøn tak søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 Kæmpe stort tillykke med sund og rask baby i maven @Katrinemus Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 3 minutes ago, Susanne said: Kæmpe stort tillykke med sund og rask baby i maven @Katrinemus Tak søde du Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 Ih søde @Katrinemus hvor er det fantastisk at scanningen gik godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 At spille kort og brædtspil med V her til aften Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 Fine afskedsgaver fra mine søde kolleger Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 3 minutes ago, Tumlepigen said: Fine afskedsgaver fra mine søde kolleger Hov! Afsked? What did I miss? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 2 minutes ago, Lady H said: Hov! Afsked? What did I miss? Det tænker jeg også Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 34 minutes ago, Fru SP said: Det tænker jeg også Og mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 Vi købte vores hus i december 2014 for 1.900.000... I dag (okay går.. ) blev det vurderet til 2.450.000! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 7 hours ago, Lady H said: Hov! Afsked? What did I miss? 7 hours ago, Fru SP said: Det tænker jeg også 6 hours ago, Stephi-moren said: Og mig Jeg har fået nyt job fra 1. februar Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 3 hours ago, Tumlepigen said: Jeg har fået nyt job fra 1. februar husker godt, at du søgte Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 13 hours ago, camolette said: Ih søde @Katrinemus hvor er det fantastisk at scanningen gik godt Tusind tak, det er virkelig fantastsisk @LulleS tak, det er så kæmpe stort Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 3 hours ago, Tumlepigen said: Jeg har fået nyt job fra 1. februar Ej, hvor fedt! Hvor er jeg bare glad for, det lykkedes dig at finde noget andet Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 3 hours ago, LulleS said: Hvor fedt! Har I lavet meget ved det? Både og.. Vi har skiftet fyret fra olie til naturgas, og fået gjort kælderen tør,, men ellers er det bare rigtig mange småting.. Fuger, karme, fjernet en masse selvsået i haven osv.. Men det betyder åbenbart også noget! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Fint bestået eksamen. Nu venter praktikken lige om hjørnet. Jeg glæder mig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 3 minutes ago, Camils said: Fint bestået eksamen. Nu venter praktikken lige om hjørnet. Jeg glæder mig! Tillykke hvor er du god Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 1 hour ago, Fru.Mor said: Ej, hvor fedt! Hvor er jeg bare glad for, det lykkedes dig at finde noget andet Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 4 minutes ago, Camils said: Fint bestået eksamen. Nu venter praktikken lige om hjørnet. Jeg glæder mig! Godt gået, tillykke Håber sådan jeg kan sige det samme om en uge Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 21 minutes ago, Camils said: Fint bestået eksamen. Nu venter praktikken lige om hjørnet. Jeg glæder mig! Så godt gået Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 38 minutes ago, SDB said: Tillykke hvor er du god Tak søde 37 minutes ago, TroldeMor said: Godt gået, tillykke Håber sådan jeg kan sige det samme om en uge Tusind tak! Mon ikke du kan det? Jeg erindrer, at du har fået nogle ret fine karakterer. Ikke desto mindre held og lykke! Det kan man aldrig få for lidt af 20 minutes ago, Katrinemus said: Så godt gået Tak søde du Share this post Link to post Share on other sites