Posted January 22, 2017 Lidt alenetid manden og jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 1 hour ago, LulleS said: Ja, jeg er efternøler og hun er knapt tyve år ældre end mig og fik børn først i tyverne, så jeg er jævnaldrende med hendes børn Ah Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 On 17/1/2017 at 3:05 PM, FruLR said: Pr. 1/6 starter jeg op efter barsel i fleks 16 timer om ugen i fast nat.. Det er så mega meget perfekt for mig!!! Og så endda med min yndlingsnattevagtskollega!!! Hvor fantastisk Er det så 2 dage i ugen? Hvordan kan det være at nat er perfekt for dig? Det plejer (for de fleste i hvert fald) virkelig at være hadetjansen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 At endelig have lidt tid til BK igen! At det så er fordi jeg er syg er så ikke så positivt, but still Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 8 minutes ago, Fru SP said: At endelig have lidt tid til BK igen! At det så er fordi jeg er syg er så ikke så positivt, but still Og det er dejligt at se dig herinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 minute ago, Fru.Mor said: Og det er dejligt at se dig herinde Nu må vi se hvor meget det bliver til, men lidt har også ret Der er meget at læse op på herinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 minutes ago, Fru SP said: Nu må vi se hvor meget det bliver til, men lidt har også ret Der er meget at læse op på herinde Jeps! Du må håbe på langvarig sygdom Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 16 minutes ago, Fru SP said: Hvor fantastisk Er det så 2 dage i ugen? Hvordan kan det være at nat er perfekt for dig? Det plejer (for de fleste i hvert fald) virkelig at være hadetjansen 2 vagter om ugen ja.. Jamen jeg fungerer bare godt om natten! Jeg er selvfølgelig træt når vagten (og dermed natten!) er ved at gå på hæld, men ikke noget jeg ikke kan holde til. Derudover er vagten roligere, jeg skal ikke forholde mig til 8 forskellige læger der giver modsatrettede ordre, en masse pårørende osv.. For mig er det sygeplejen i sin reneste form, i hvert fald den del jeg elsker. Det er jo sjældent at de allesammen bare sover hele natten, så der sker noget, og jeg skal vurdere det selv, fordi der ikke er andre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 7 minutes ago, Fru.Mor said: Og det er dejligt at se dig herinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 At have overskuddet til BK igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, Fru.Mor said: Jeps! Du må håbe på langvarig sygdom Det kunne Godt tage nogle dage, men problemet er at jeg ikke kan overskue at læse på skærm ret længe ad gangen. Har åbenbart er problem med en øresten, så er helt bims og svimmel, hvis jeg bevæger mig for meget.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, FruLR said: 2 vagter om ugen ja.. Jamen jeg fungerer bare godt om natten! Jeg er selvfølgelig træt når vagten (og dermed natten!) er ved at gå på hæld, men ikke noget jeg ikke kan holde til. Derudover er vagten roligere, jeg skal ikke forholde mig til 8 forskellige læger der giver modsatrettede ordre, en masse pårørende osv.. For mig er det sygeplejen i sin reneste form, i hvert fald den del jeg elsker. Det er jo sjældent at de allesammen bare sover hele natten, så der sker noget, og jeg skal vurdere det selv, fordi der ikke er andre. Det lyder også fedt! Jeg kan egentligt sagtens sætte mig ind i det - jeg har heller aldrig haft noget imod at arbejde om natten, men når jeg gør det er jeg bare helt alene på laboratoriet og skal ikke tage hensyn til nogle andre Eller kun til en enkelte læge og kun lidt af vagten.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, Barbamama said: Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Åh hvor fantastisk søde Katrine!!! Det gør mig oprigtigt meget meget glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 7 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Kæmpe stort tillykke du skal være mooooooor Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 15 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Det er så fantastisk! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 12 minutes ago, Barbamama said: Åh hvor fantastisk søde Katrine!!! Det gør mig oprigtigt meget meget glad Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 20 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Kæmpe stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 10 minutes ago, Fumlefis said: Kæmpe stort tillykke Kæmpe stort tillykke Katrine, du fortjener det. I gør. Vidunderligt!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 40 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Årh jeg får helt kuldegysninger og tårer i øjnene Mega tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 50 minutes ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Kæmpe kæmpe stort tillykke! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Århhh Så stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Det er så vildt og så kæmpe stort! og dem her -> det er glædestårer Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Lige præcis det her og din SMS har holdt mit humør oppe hele dagen <-- lykke Share this post Link to post Share on other sites