Posted January 17, 2017 9 minutes ago, FruLR said: Pr. 1/6 starter jeg op efter barsel i fleks 16 timer om ugen i fast nat.. Det er så mega meget perfekt for mig!!! Og så endda med min yndlingsnattevagtskollega!!! skønt med en god løsning som du er glad for Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 4 hours ago, MorAnja said: skønt med en god løsning som du er glad for Det er så så SÅ fedt! De fleste synes jeg er tosset at sige ja tak til fast nat, men jeg er svært glad for nattevagter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 At vi endelig har fået laver vores ovn, som vi ikke har kunne bruge siden D. 23. December Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 15 hours ago, FruLR said: Pr. 1/6 starter jeg op efter barsel i fleks 16 timer om ugen i fast nat.. Det er så mega meget perfekt for mig!!! Og så endda med min yndlingsnattevagtskollega!!! Fab! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 17 hours ago, FruLR said: Pr. 1/6 starter jeg op efter barsel i fleks 16 timer om ugen i fast nat.. Det er så mega meget perfekt for mig!!! Og så endda med min yndlingsnattevagtskollega!!! Lækkert med spot-on-løsning Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 At have sovet 11 timer i nat (kun afbrudt af et par gange på toilet selcfølgelg ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 10 hours ago, LulleS said: Fedt!!! Tillykke med yndlingsløsning Det bliver sååå godt!!! 2 hours ago, Barbamama said: Fab! Ja, det er så! 42 minutes ago, Tumlepigen said: Lækkert med spot-on-løsning Det er så skønt, at jeg ikke skal spekulere mere på det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Lea har fejret sine 4 uger med at sove 6 timer kl 0-6 så mama har fået 5,5 timer uafbrudt søvn husker ikke hvornår det sidst er sket Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 At jeg er godkendt til at tage et semester i udlandet. Nu mangler jeg bare at få at vide hvor jeg havner helt præcist. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Vores søde genbo som lige kom og hjalp med den elektriske del på mine to nye lamper som manden min hængte op Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 12 hours ago, SDB said: Vores søde genbo som lige kom og hjalp med den elektriske del på mine to nye lamper som manden min hængte op det er godt med gode naboer Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Altså, det gør mig virkelig ikke glad at have mus, men det gør mig meget glad, at den er gået i fælden i nat Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 3 minutes ago, Fru.Mor said: Altså, det gør mig virkelig ikke glad at have mus, men det gør mig meget glad, at den er gået i fælden i nat Så er der ro på musse-balladen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 24 minutes ago, Katrinemus said: Så er der ro på musse-balladen Det håber jeg virkelig! Nu skal jeg bare vaske alle de ting, der er derinde - bla virkelig meget tøj Og så en ordentlig støvsugning og gulvvask. Heldigt, jeg ikke havde andre planer i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Så er det bestilt biletter til fifty shades-darker så er der dømt mor og far tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: det er godt med gode naboer Præcis men har så også kendt ham hele livet da han har gået i klasse med min ene søster Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Noah sover og D og U er kørt til åbent hus på Handelsskolen = jeg har to timer i fred og ro Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 At Elliot bare er SÅ omsorgsfuld - han får så meget ros i børnehaven. Idag havde en pige fødselsdag, men hun er lige startet i børnehaven og var ked af det. Elliot forsøgte at trøste hende ved at fortælle hende hvor fin hun så ud i sin røde kjole Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 11 minutes ago, Pada said: At Elliot bare er SÅ omsorgsfuld - han får så meget ros i børnehaven. Idag havde en pige fødselsdag, men hun er lige startet i børnehaven og var ked af det. Elliot forsøgte at trøste hende ved at fortælle hende hvor fin hun så ud i sin røde kjole Åhr Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Jeg har totalt optur over beslutningen om at Astrid skulle falde i søvn selv. Vi startede i mandags og det har bare gået over al forventning Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 At farmor på mirakuløsvis ikke skulle på arbejde i dag! Så William er sendt derhjem på overnatning Jeg er egentligt ikke stor fan af at sende ham væk når han er sløj, men han hoppede af glæde da jeg fortalte ham det Og nu hvor jeg har set hvor elendigt Nohr sover her til aften, så er det virkelig godt at jeg kun skal tage mig af ham! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 57 minutes ago, Pada said: At Elliot bare er SÅ omsorgsfuld - han får så meget ros i børnehaven. Idag havde en pige fødselsdag, men hun er lige startet i børnehaven og var ked af det. Elliot forsøgte at trøste hende ved at fortælle hende hvor fin hun så ud i sin røde kjole Årh, jeg smelter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 32 minutes ago, Stephi-moren said: At farmor på mirakuløsvis ikke skulle på arbejde i dag! Så William er sendt derhjem på overnatning Jeg er egentligt ikke stor fan af at sende ham væk når han er sløj, men han hoppede af glæde da jeg fortalte ham det Og nu hvor jeg har set hvor elendigt Nohr sover her til aften, så er det virkelig godt at jeg kun skal tage mig af ham! FEDT!! Godt til dig, og så håber jeg Nohr overrasker positivt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 2 hours ago, Pada said: At Elliot bare er SÅ omsorgsfuld - han får så meget ros i børnehaven. Idag havde en pige fødselsdag, men hun er lige startet i børnehaven og var ked af det. Elliot forsøgte at trøste hende ved at fortælle hende hvor fin hun så ud i sin røde kjole Det er da lige en historie til Danmarks Indsamlingen - den del hvor børn hjælper med at gøre nogen glade der er 25 kr pr historie til indsamlingen, så der er bare om at komme i gang Share this post Link to post Share on other sites