SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

On 9/1/2017 at 1:33 PM, JustMe said:

At vi har en rigtig god børnehave og skole her i byen!!!

 

Jeg læser så tit historier om folk som oplever negative ting omkring deres børn, og jeg er bare så glad for at både skole og børnehave fungerer!

 

Aron elsker sin børnehave, også selvom han generelt altid er lidt morgen mut og ikke er meget for at nogen kigger på ham før vi har sagt farvel, men han øver på at sige godmorgen til de voksne, og så snart jeg har sagt farvel løber han gadedrengehop ind på stuen, selv når han er mut, så tænker ikke det bunder i andet, end at han bare bedst kan lide mor. Der er altid en 'køkken vagt' i børnehaven, dvs en voksen som opholder sig i fællesarealerne formiddag og eftermiddag, som har ansvaret for at tage imod børn og sige farvel, så ingen tvivl om hvem man skal aflevere til eller om nogen vil sige godmorgen. De siger altid "godmorgen Aron", selvom det er mig som siger godmorgen, de giver altid krammere når han siger farvel, selvom de står og snakker med en voksen, de har altid styr på nogenlunde hvilken retning han er i (hvilken stue, på legeplads, i hvilket krea-rum) når man henter, de ved alle nogenlunde hvordan hans dag har været, og de har sådan cirka altid tid til at snakke hvis man har noget at snakke om. Jeg har ikke brug for at vide hvad de har lavet, det skal Aron nok fortælle mig, men hvis jeg spørger, så kan jeg altid få et svar.

 

I skole og SFO udviser lærerne arbejdsglæde overfor børnene, til forældre-arrangementer er de positive og aktive medspillere, og brokker sig kun moderat hvis direkte adspurgt. Der er yderst sjældent sygdom, Maja klarer sig rigtig godt selvom hun har myrer i bukserne, og Maja er som udgangspunkt glad for at gå i skole. 

 

Der er tydelig forskel mellem det at gå i børnehave og SFO, så det er langt fra altid at de voksne i SFO'en ved hvor Maja er, udover at hun tidligere fik lov at gå i hallen / blev set udenfor etc, men sådan er vilkårene i SFO... de har meget mere frihed. Men Maja er glad for at være der, tryg og hun udvikler sig helt vildt.

 

Og så er jeg GLAD for vores kontaktlæge...

Hvor dejligt jeres store børn trives og er trygge hvor de er. Det er skønt at blive opmærksom på hvad man har at glædes over :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Saga74 said:

Baby der blev helt slap og salig i badet og nu, en mælketår senere, sover helt udmattet på mit bryst. 3 uger gammel i dag...

 

Jeg føler mig så lykkelig :7himmel 

 

:kuller det lyder perfekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, LulleS said:

At Rumle lige skal kysse maven/lillebror farvel tretusinde gange inden vi kan sige farvel :wub 

:biglove Storm erklærede i dag, da jeg fortalte ham vi skal ud til Ruben (pyt med forældrene! :D ), at han altså er hans allerbedste ven! :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Stephi-moren said:

 

:kuller det lyder perfekt!

Det ER (og var) perfekt. Snorkemusen tog en laaang lur så mama faldt i søvn og fik 2½ time :toot  det er jo crazy! At jeg så kom for sent til at hente Lilly i bh som lovet var lidt noget møg men den klarede daddy så, og jeg har gjort det godt igen med hyggestund og bad med Lilly også. Så nu er vi rene og trætte bortset fra mama som er relativt frisk :D crazy perfekt :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået lavet en del fornuftigt selvom jeg sov virkelig dårligt i nat så er ret træt :) :zzz også har jeg "forkælet" mig selv med smertefri fødsels hjemmestudie ;) Det skal nok blive godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Saga74 said:

Baby der blev helt slap og salig i badet og nu, en mælketår senere, sover helt udmattet på mit bryst. 3 uger gammel i dag...

 

Jeg føler mig så lykkelig :7himmel 

Det lyder så skønt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, LulleS said:

Storm er en nuttegøj :loveshower Ruben pønser på at lave sine monsteragurker kombineret med noget avocado - "så der også er lidt til børnene, mor" :lol 

 

og: "Storm har en lillebror UDENFOR maven" kan man høre at nedtællingen er i gang? :haha 

Storm er ikke så tosset med avocado, men agurken skal nok forsvinde hurtigt! :lol 

Ja, den unge mand er vist utålmodig... :D No pressure! ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Sun Jan 08 2017 at 0:07 AM, Saga74 said:

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

Åhr :) tillykke med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aflevere stor baby, der hviner af fryd, når vi træder ind i vuggestuen og nærmest kaster sig i armene på en af hendes (og morens) yndlings voksne :wub

I dag er hendes første lange og almindelige dag og det gør mig så glad og rolig, at hun bare elsker sin vuggestue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, JosephinePN said:

At aflevere stor baby, der hviner af fryd, når vi træder ind i vuggestuen og nærmest kaster sig i armene på en af hendes (og morens) yndlings voksne :wub

I dag er hendes første lange og almindelige dag og det gør mig så glad og rolig, at hun bare elsker sin vuggestue.

 

Dejligt!!! :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sgu, min mor har købt vinterstøvler til mig i sådan en "bare fordi"-gave :yay Mine ønskede vinterstøvler til 1400 kr :o

 

Og så gør en god afspænding mig glad i dag. Og også beslutningen om en familie på tre. Det har virkelig lettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, JustMe said:

Mødet med kommunen gik over al forventning :yay:yay 

Årh hvor dejligt at høre! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, JustMe said:

Mødet med kommunen gik over al forventning :yay:yay 

Hvor er det dejligt :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har fået 3 sæt nye undertøj og er rigtig glad for dem ^_^ han spørger pænt om han må tage 'den der på' og jeg svarer ja, i den naive tro at han valgte eet sæt at tage på :D 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

William har fået 3 sæt nye undertøj og er rigtig glad for dem ^_^ han spørger pænt om han må tage 'den der på' og jeg svarer ja, i den naive tro at han valgte eet sæt at tage på :D 

image.jpg

:biglove det er da ikke til at vælge :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JustMe said:

Mødet med kommunen gik over al forventning :yay:yay 

Hvor er det godt at høre! :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, JustMe said:

Mødet med kommunen gik over al forventning :yay:yay 

Godt at møde gik godt:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stephi-moren said:

William har fået 3 sæt nye undertøj og er rigtig glad for dem ^_^ han spørger pænt om han må tage 'den der på' og jeg svarer ja, i den naive tro at han valgte eet sæt at tage på :D 

image.jpg

 

Haha hvor sødt :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Katrinemus said:

:biglove det er da ikke til at vælge :wub 

 

8 minutes ago, Barbamama said:

 

Haha hvor sødt :biglove 

 

Det er da mega nuttet at han bliver så glad for det jeg køber til ham :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde venter sig til sommer og nu skal jeg ikke længere gå med den hemmelighed...

 

Og nøj hvor jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er på vej tilbage til mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Susanne said:

At min mand er på vej tilbage til mig :wub

This :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Susanne said:

At min mand er på vej tilbage til mig :wub

:kiss:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Susanne said:

At min mand er på vej tilbage til mig :wub

 

:biglove:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At katrinemus er gravid :biglove Jeg læser så lidt herinde for tiden så det er først lige gået op for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER