SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Mine 2 dejlige drenge som bare hygger sig :wub

Og så skal mor og far til fest i aften uden unger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næsten 2 timer i haven alle 4 :glad Det er så dejligt at Nohr også er begyndt at synes det er sjovt at lege ude :) 

 

Jeg har fået pakket alt have legetøjet :super og fået hapset bare lidt af min køkkenhave i nogle plastspande, de må bo der til de kan flytte i jorden i den nye have til foråret :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E har været en BØLLE i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

E har været en BØLLE i nat <_<

 

Og det er du specielt glad for? :D

 

Du får også lige en krammer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Og det er du specielt glad for? :D

 

Du får også lige en krammer :kram2

 

Det er så hyggeligt med selskab :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Og det er du specielt glad for? :D

 

Du får også lige en krammer :kram2

 

Haha forkert tråd :lol Jeg er træt :zzz 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gennemført mit første løb i dag :gp 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg har gennemført mit første løb i dag :gp 

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, skruk said:

:respekt

Tak :) jeg føler mig faktisk ret sej :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Tumlepigen said:

 

Tarvelig far! :rolleyes

 

Jeg har gjort det samme en gang jeg boede alene og der sad en kæmpe i mit soveværelse. Turde simpelthen ikke gå i seng. Det var heldigvis ved aftensmadtid og min far kom ;)

 

 

 

Helt vildt! :rolleyes han synes det var noget pjat... :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle 3 undervisnings-workshops overstået og min chef har hørt rundt omkring at folk har været tilfredse med dem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot har haft en dejlig fødselsdagsfest :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At helt igennem lorteaften i selskab med forfærdelige mennesker er overstået, vi nu er hjemme i vante omgivelse og børnene sover. Ahhhh..... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Engang da jeg boede kollegie, sad der også pludselig et kæmpe krapyl af en edderkop på væggen.. :boo Heldigvis boede en af mine gode venner på samme kollegie, så ham ringede jeg efter (låst ude på toilettet! :lol )! Kl. 1 om natten!! :haha Og som den fantastiske ven han er, så  han stod der 5 minutter efter.. :kram  Han har senere betroet mig, at han aldrig fandt edderkoppen, men han nænnede ikke at sige det dengang.. Han vidste jeg aldrig ville få sovet! :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, FruLR said:

Engang da jeg boede kollegie, sad der også pludselig et kæmpe krapyl af en edderkop på væggen.. :boo Heldigvis boede en af mine gode venner på samme kollegie, så ham ringede jeg efter (låst ude på toilettet! :lol )! Kl. 1 om natten!! :haha Og som den fantastiske ven han er, så  han stod der 5 minutter efter.. :kram  Han har senere betroet mig, at han aldrig fandt edderkoppen, men han nænnede ikke at sige det dengang.. Han vidste jeg aldrig ville få sovet! :rolleyes 

 

:o og :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn har været ualmindeligt søde i aften, og jeg ligger nu i sengen ved siden af Oliver som SOVER :o

Selvom det er knald-hårdt for tiden, så elsker jeg sgu den lille orm - og hans storebror selvfølgelig.

I morgen skal vi hjem til svigermor - og jeg glæder mig. Hun forstår hvor hårdt det er for tiden, og er faktisk én af dem jeg taler mest med, om det. Hun har i virkeligheden nok taget lidt over der hvor min egen mor fejler. Jeg føler mig heldig, at have giftet mig ind i så skøn en familie :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg vil bare sige 1000 tak for en rigtig god workshop. Det var meget professionelt" Feedback fra en deltager :yay

 

Og så direktøren "vi er rigtig glade for dig, og du skal bestemt ikke se dig om efter noget andet" (første gang i 6 år han har givet ros til mig direkte, så det er stor ord!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Bolsin said:

Mine børn har været ualmindeligt søde i aften, og jeg ligger nu i sengen ved siden af Oliver som SOVER :o

Selvom det er knald-hårdt for tiden, så elsker jeg sgu den lille orm - og hans storebror selvfølgelig.

I morgen skal vi hjem til svigermor - og jeg glæder mig. Hun forstår hvor hårdt det er for tiden, og er faktisk én af dem jeg taler mest med, om det. Hun har i virkeligheden nok taget lidt over der hvor min egen mor fejler. Jeg føler mig heldig, at have giftet mig ind i så skøn en familie :kuller 

Åh hvor dejligt at høre :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, mille1981 said:

"Jeg vil bare sige 1000 tak for en rigtig god workshop. Det var meget professionelt" Feedback fra en deltager :yay

 

Og så direktøren "vi er rigtig glade for dig, og du skal bestemt ikke se dig om efter noget andet" (første gang i 6 år han har givet ros til mig direkte, så det er stor ord!).

Hvor er det dejligt med anerkendelse, er sikker på det er velfortjent - det lyder som om det ikke just var en nem opgave du fik løst her :):glad Godt gået! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Bolsin said:

Mine børn har været ualmindeligt søde i aften, og jeg ligger nu i sengen ved siden af Oliver som SOVER :o

Selvom det er knald-hårdt for tiden, så elsker jeg sgu den lille orm - og hans storebror selvfølgelig.

I morgen skal vi hjem til svigermor - og jeg glæder mig. Hun forstår hvor hårdt det er for tiden, og er faktisk én af dem jeg taler mest med, om det. Hun har i virkeligheden nok taget lidt over der hvor min egen mor fejler. Jeg føler mig heldig, at have giftet mig ind i så skøn en familie :kuller 

 

Dét er dejligt at læse du trods alt kan se lyspunkter :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, mille1981 said:

"Jeg vil bare sige 1000 tak for en rigtig god workshop. Det var meget professionelt" Feedback fra en deltager :yay

 

Og så direktøren "vi er rigtig glade for dig, og du skal bestemt ikke se dig om efter noget andet" (første gang i 6 år han har givet ros til mig direkte, så det er stor ord!).

 

Mega sejt!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min familie :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn barnedåb/bryllup i går. Det var sjovt at se, hvordan alle dem som ikke vidste noget om brylluppet, reagerede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg havde en fantastisk god aften til firmafest igår...det var skønt med en aften uden børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OUH :biglove de har simpelthen været fantastiske i alt det her :biglove og så glæder jeg mig til at sove i min egen seng i nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER