SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Postdk og justeat får ofte brok fra mig, men idag overraskede de positivt. Usædvanligt munter og rart postbud kom med pakker og vores mad var tiptop og kom hurtigere end varslet :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Barbamama said:

Postdk og justeat får ofte brok fra mig, men idag overraskede de positivt. Usædvanligt munter og rart postbud kom med pakker og vores mad var tiptop og kom hurtigere end varslet :super 

 

Jeg vil tilgengæld brokke over posten <_< Jeg vippede barnevogn da han kom. Selvfølgelig larmede han helt vildt, men det var ligesom toppen da han råbte efter mig 'JEG HAR EN PAAAAAAKKE'. Shuuuuuut up! 

 

Og så er der atter balance i universet :7himmel:lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Aja said:

Jeg fik sørme jobbet :o:yay  Officielt fra 1/1 men de vil gerne lave en virksomhedspraktik først fra 28/11. 

Selvom han gentagne gange nævnte at jeg jo skulle have en masse oplæring og at de derfor ikke ville have mig hvis jeg havde planer om at smutte videre med det samme. Og til samtalen blev der konstant lagt vægt på hvor hårdt det kan være :unsure 

 

Så er meget spændt på om jeg overhovedet kan finde ud af det og ikke mindst holde til det, men nu får det helt klart en chance!! Uha, det er lidt vildt!! 

 

Fedt! Tillykke! :D Håber det er det helt rigtige for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min højt elskede og pisse seje mand er i dag blevet færdig uddannet som finansøkonom :yay :glad:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen børnehaven igen igen :glad Jeg blev spurgt om jeg havde tid til at se en video de havde optaget af Marius. Og han havde gang i den fineste leg med 3 andre drenge og der var ikke optræk til noget spm helst... Det er så fedt de viser alle de gode ting også :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Maj 2014 said:

Min højt elskede og pisse seje mand er i dag blevet færdig uddannet som finansøkonom :yay :glad:kuller

Stort tillykke med ham :glad var lige forbi din tråd, og skrev at jeg håbet det var gået godt, og så kunne jeg jo så se her at det var det :yay stort tillykke med ham :toot: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, AnitaFH said:

Jamen børnehaven igen igen :glad Jeg blev spurgt om jeg havde tid til at se en video de havde optaget af Marius. Og han havde gang i den fineste leg med 3 andre drenge og der var ikke optræk til noget spm helst... Det er så fedt de viser alle de gode ting også :glad

Så er dejligt altså :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Aja said:

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

Hvor fedt , tillykke med jobbet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagshygger med mindstemusen og Den gode dinosaur, bare hende og mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Aja said:

Jeg fik sørme jobbet :o:yay  Officielt fra 1/1 men de vil gerne lave en virksomhedspraktik først fra 28/11. 

Selvom han gentagne gange nævnte at jeg jo skulle have en masse oplæring og at de derfor ikke ville have mig hvis jeg havde planer om at smutte videre med det samme. Og til samtalen blev der konstant lagt vægt på hvor hårdt det kan være :unsure 

 

Så er meget spændt på om jeg overhovedet kan finde ud af det og ikke mindst holde til det, men nu får det helt klart en chance!! Uha, det er lidt vildt!! 

 

5 hours ago, Aja said:

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

:yay:yay:yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er skrækslagen for edderkopper. Men I dag har jeg kureret mig selv ved at holde en fugleedderkop. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Aja said:

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

Stort tillykke! :yay Lyder spændende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Katrinemus said:

Stort tillykke med ham :glad var lige forbi din tråd, og skrev at jeg håbet det var gået godt, og så kunne jeg jo så se her at det var det :yay stort tillykke med ham :toot: 

Tak :kram2jeg er bare så sindsygt stolt af ham. Han afsluttede med et 10-tak :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, AnitaFH said:

Jamen børnehaven igen igen :glad Jeg blev spurgt om jeg havde tid til at se en video de havde optaget af Marius. Og han havde gang i den fineste leg med 3 andre drenge og der var ikke optræk til noget spm helst... Det er så fedt de viser alle de gode ting også :glad

 

Det lyder som en super god børnehave, som er god til at have fokus på de gode stunder med Marius, og som også er rigtig gode til at formidle det videre til jer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Nirev said:

Jeg er skrækslagen for edderkopper. Men I dag har jeg kureret mig selv ved at holde en fugleedderkop. 

 

:gp

 

jeg er ikke bange for edderkopper, men tror sku alligevel ikke jeg ville have lyst til at holde en fugleedderkop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Nirev said:

Jeg er skrækslagen for edderkopper. Men I dag har jeg kureret mig selv ved at holde en fugleedderkop. 

 

Sejt! 

 

Men uha, det tror jeg simpelthen aldrig jeg kunne gøre! Så lever jeg vist hellere med min skræk resten af livet :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykker med jobbet! :kiss 

Det er vildt at jeg faktisk fik det! Nu håber jeg virkelig at det kan blive noget for mig og vi kan få det til at hænge sammen :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Aja said:

 

Sejt! 

 

Men uha, det tror jeg simpelthen aldrig jeg kunne gøre! Så lever jeg vist hellere med min skræk resten af livet :unsure 

 

Sådan har jeg det også. Rasmus har flere gange foreslået at jeg kunne få noget terapi af en art, men jeg magter det ikke, for det ender garanteret med at jeg skal sidde med sådan en fætter. Eller bare en husedderkop :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Pada said:

 

Sådan har jeg det også. Rasmus har flere gange foreslået at jeg kunne få noget terapi af en art, men jeg magter det ikke, for det ender garanteret med at jeg skal sidde med sådan en fætter. Eller bare en husedderkop :o 

 

Puha, ja! Mine forældre bor meget tæt på os, og jeg ringede seriøst efter min far for et par uger siden fordi der sad den største husedderkop jeg nogensinde har set lige ved vores hoveddør og jeg kunne simpelthen ikke låse mig ind :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Aja said:

 

Sejt! 

 

Men uha, det tror jeg simpelthen aldrig jeg kunne gøre! Så lever jeg vist hellere med min skræk resten af livet :unsure 

 

:ditto Jeg har det aldeles glimrende med at være bange for de krapyler (set i forhold til hvordan jeg har det med udsigten til at holde en) :D 

 

Men mega sejt, nirev :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet helt til jeg er vågnet af mig selv :o:yay Og alle de andre sover stadig.

 

Vores børn sover simpelthen fantastisk for tiden. Havde aldrig forestillet mig at have børn, der sover længe :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det heller ikke helt godt, og som altid når jeg ser de kryb skal jeg kaste op, så det var pænt stramt. 

 

Tør jeg skrive at min baby har sovet 22-7.45 med kun tre "flaske_tryghed" perioder. . . .  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara kom ind til os kl 5 for at sove videre. Hun vågnede så 6.45, hvilket jeg egentlig synes var fint -  det er trods alt en halv time mere end vi normalt sover. Jeg tog hende så bare lige tæt ind til mig for at kramme lidt, og det var åbenbart rart, for hun faldt i søvn igen og sov en hel time mere! Så vi er først lige stået op her 7.45 :o:yay 

ajeg lå selv ret dårligt, så sov ikke rigtigt til sidst, men det var bare så hyggeligt at ligge helt tæt og kramme min pige :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Aja said:

 

Puha, ja! Mine forældre bor meget tæt på os, og jeg ringede seriøst efter min far for et par uger siden fordi der sad den største husedderkop jeg nogensinde har set lige ved vores hoveddør og jeg kunne simpelthen ikke låse mig ind :blush 

 

Det nummer har jeg også lavet en gang. Min far nægtede at komme, så jeg måtte have fat i naboen :rolleyes:blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Pada said:

 

Det nummer har jeg også lavet en gang. Min far nægtede at komme, så jeg måtte have fat i naboen :rolleyes:blush 

 

Tarvelig far! :rolleyes

 

Jeg har gjort det samme en gang jeg boede alene og der sad en kæmpe i mit soveværelse. Turde simpelthen ikke gå i seng. Det var heldigvis ved aftensmadtid og min far kom ;)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER