SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

9 hours ago, Bolsin said:

Jeg har verdens bedste sp, som nu har sørget for psykologtimer til mig :yay

Rigtig godt at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tipeyulesefotana.jpg

 

Det er ikke engang fredag og jeg spiser karameller , chokolade og drikker verdi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en skøn tur på museet til aftenåben med både gårdbo, mosekone, en klog kone og mange flere muligheder 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Fru.Mor said:

Hvor er det bare dejligt at høre :yay

 

5 hours ago, SDB said:

:ditto 

 

5 hours ago, Saga74 said:

Godt at I blev genforenet. Håber han er klar til at komme hjem i morgen :kiss

Tak piger :kiss og manden kommer herover om en time :yay han har lånt bil af hans forældre, tager en omsorgsdag i morgen og så køber vi juniorseng til Im i morgen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, skruk said:

 

 

Tak piger :kiss og manden kommer herover om en time :yay han har lånt bil af hans forældre, tager en omsorgsdag i morgen og så køber vi juniorseng til Im i morgen :biglove

Det blir jo helt hyggeligt - det trænger I vist også til oven på sådan en forskrækkelse. Håber dp har lært at passe bedre på fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

Det blir jo helt hyggeligt - det trænger I vist også til oven på sådan en forskrækkelse. Håber dp har lært at passe bedre på fremover.

Jeg tror virkelig ikke, at hun kunne tage bedre hensyn :unsure hun er virkelig i chok, hun er tilbudt krisehjælp og et nyt førstehjælpskursus, men er i tvivl om hun tør have Im hos sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

Jeg tror virkelig ikke, at hun kunne tage bedre hensyn :unsure hun er virkelig i chok, hun er tilbudt krisehjælp og et nyt førstehjælpskursus, men er i tvivl om hun tør have Im hos sig :unsure

Avs :( Håber ikke det betyder han skal skifte nu

 

Edit: kom lige til at mærke hvor meget jeg ville gå i panik hvis jeg havde ansvaret for et lille barn som ku gå i allergisk chok sådan bare... pyh jeg får helt ondt i maven ved tanken. Det er godt nok et handicap, især så længe han er så lille han ikke selv forstår det :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Saga74 said:

Avs :( Håber ikke det betyder han skal skifte nu

 

Edit: kom lige til at mærke hvor meget jeg ville gå i panik hvis jeg havde ansvaret for et lille barn som ku gå i allergisk chok sådan bare... pyh jeg får helt ondt i maven ved tanken. Det er godt nok et handicap, især så længe han er så lille han ikke selv forstår det :(

:kram2

Jeg har som fagperson prøvet det med en 13-årig dreng! Jeg var ikke direkte skyld i det, men det skyldes den mad, vi fik, (som jeg havde bestilt, og som forældrene godt vidste vi skulle have!), men altså som ikke havde taget hensyn alligevel (det handlede om gluten!) 

det var sprøjte og 112, jeg var i dyb chok!!!! Heldigvis tog forældrene det rigtig pænt, de havde jo desværre prøvet det før, og den slags sker, de var bare glade for at jeg havde handlet hurtigt og kunne huske hvor sprøjten var osv. 

Men det har uden tvivl været mit største mareridt ift mit arbejde. 

 

Stodt kram til Im og skruk :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Saga74 said:

Avs :( Håber ikke det betyder han skal skifte nu

 

Edit: kom lige til at mærke hvor meget jeg ville gå i panik hvis jeg havde ansvaret for et lille barn som ku gå i allergisk chok sådan bare... pyh jeg får helt ondt i maven ved tanken. Det er godt nok et handicap, især så længe han er så lille han ikke selv forstår det :(

:kram2

Ja, jeg kan virkelig også godt forstå hende! Men jeg håber hun får modet til at få ham tilbage, jeg er mere bekymret for et skifte end, at han skal derhen igen :chin: hun er sygemeldt i morgen, og mandag indtil videre, og det er fortjent! Hun reagerede nøjagtig som hun skulle! Regner med at købe nogle blomster til hende når vi kommer hjem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Maj85 said:

Jeg har som fagperson prøvet det med en 13-årig dreng! Jeg var ikke direkte skyld i det, men det skyldes den mad, vi fik, (som jeg havde bestilt, og som forældrene godt vidste vi skulle have!), men altså som ikke havde taget hensyn alligevel (det handlede om gluten!) 

det var sprøjte og 112, jeg var i dyb chok!!!! Heldigvis tog forældrene det rigtig pænt, de havde jo desværre prøvet det før, og den slags sker, de var bare glade for at jeg havde handlet hurtigt og kunne huske hvor sprøjten var osv. 

Men det har uden tvivl været mit største mareridt ift mit arbejde. 

 

Stodt kram til Im og skruk :kram 

Tak for kram :kiss vi bearbejder hende heller ikke overhovedet, vi synes det er så flot, at hun handlede så rigtigt i situationen :respekt

 

Og :respekt til dig det er et stort ansvar at have andres børns liv i deres hænder på den måde! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, skruk said:

Tak for kram :kiss vi bearbejder hende heller ikke overhovedet, vi synes det er så flot, at hun handlede så rigtigt i situationen :respekt

 

Og :respekt til dig det er et stort ansvar at have andres børns liv i deres hænder på den måde! 

Tusind tak! Det var virkelig sødt skrevet, og det gik rent ind :wub

 

Jeg håber DP alligevel tør fortsætte med at passe jeres dejlige dreng. Hun har jo netop gjort hvad hun skulle gøre. Men kan virkelig godt sætte mig ind i hendes sted/følelser, og det må være ekstra hårdt, når det er med så lille en dreng! "Min dreng" nåede at sige han fik det dårligt (og jeg troede naivt det handlede om noget andet, netop fordi han skulle fremlægge en vigtig opgave foran hele klassen = jeg troede først han var nervøs!!!!!), men inden han var helt væk, nåede han at sige "sprøjten".. og så handler man hurtigt, det var først da han var i sikre hænder, jeg efterfølgende gik i chok og han var indlagt 3 dage efter :( 

men forældrene var vildt søde og det hjalp mig videre :) 

 

men hold nu op, de 2,5 time du havde i toget, må have været de værste i dit liv, puha... bliver rørt på dine vegne! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Maj85 said:

Tusind tak! Det var virkelig sødt skrevet, og det gik rent ind :wub

 

Jeg håber DP alligevel tør fortsætte med at passe jeres dejlige dreng. Hun har jo netop gjort hvad hun skulle gøre. Men kan virkelig godt sætte mig ind i hendes sted/følelser, og det må være ekstra hårdt, når det er med så lille en dreng! "Min dreng" nåede at sige han fik det dårligt (og jeg troede naivt det handlede om noget andet, netop fordi han skulle fremlægge en vigtig opgave foran hele klassen = jeg troede først han var nervøs!!!!!), men inden han var helt væk, nåede han at sige "sprøjten".. og så handler man hurtigt, det var først da han var i sikre hænder, jeg efterfølgende gik i chok og han var indlagt 3 dage efter :( 

men forældrene var vildt søde og det hjalp mig videre :) 

 

men hold nu op, de 2,5 time du havde i toget, må have været de værste i dit liv, puha... bliver rørt på dine vegne! 

:kiss Jeg har aldrig oplevet en værre ventetid :boo sidste gang var jo til provokation på netop sygehuset, så der stod de klar, da han reagerede :) heldigvis :)  men heldigvis har ouh den bedste legeplads i følge Im, så han har en fest :lolhit

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det faktisk har været en god nat idag, for første gang jeg ved ikke hvor længe har jeg fået 5 timers søvn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger her i sengen og nyder synet af min søde mand og min elskede datter. De putter helt tæt og snorker begge to :wub de er de dejligste i hele verden!

kan samtidig mærke at lillesøster så småt er ved at vågne :kuller

jeg føler mig virkelig lykkelig og priviligeret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

:kiss Jeg har aldrig oplevet en værre ventetid :boo sidste gang var jo til provokation på netop sygehuset, så der stod de klar, da han reagerede :) heldigvis :)  men heldigvis har ouh den bedste legeplads i følge Im, så han har en fest :lolhit

 

Haha, godt han i det mindste kan se det gode i oplevelsen :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Tumlepigen said:

 

Måske jeg skulle sende mine ting til dig for at få dem solgt :D

 

 

 

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At William var total klar til at komme i børnehave i dag :yay Jeg havde frygtet en lille smule at han ville blive ked af ikke at holde fri i dag oven på fridagen i går, men det var heldigvis ikke sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt besøg på arbejdet :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik sørme jobbet :o:yay  Officielt fra 1/1 men de vil gerne lave en virksomhedspraktik først fra 28/11. 

Selvom han gentagne gange nævnte at jeg jo skulle have en masse oplæring og at de derfor ikke ville have mig hvis jeg havde planer om at smutte videre med det samme. Og til samtalen blev der konstant lagt vægt på hvor hårdt det kan være :unsure 

 

Så er meget spændt på om jeg overhovedet kan finde ud af det og ikke mindst holde til det, men nu får det helt klart en chance!! Uha, det er lidt vildt!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, SDB said:
10 minutes ago, Aja said:

Jeg fik sørme jobbet :o:yay  Officielt fra 1/1 men de vil gerne lave en virksomhedspraktik først fra 28/11. 

Selvom han gentagne gange nævnte at jeg jo skulle have en masse oplæring og at de derfor ikke ville have mig hvis jeg havde planer om at smutte videre med det samme. Og til samtalen blev der konstant lagt vægt på hvor hårdt det kan være :unsure 

 

Så er meget spændt på om jeg overhovedet kan finde ud af det og ikke mindst holde til det, men nu får det helt klart en chance!! Uha, det er lidt vildt!! 

Ej, stort tillykke! :yay:glad

Hvad er det for et job?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Fru.Mor said:

 

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Aja said:

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

Haha, det kender jeg godt :D 

 

Det lyder da vildt spændende! :yay Stort tillykke med det :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Aja said:

 

Tak! Det er lidt vildt! Og jeg sidder bare herhjemme med mig selv og ved ikke helt hvad jeg skal :D må nok hellere få hentet mit barn! 

 

Det er som rådgiver (socialrådgiver) på integrationsområdet på et jobcenter :) 

 

Tillykke!!! Håber det bliver godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

Jeg fik sørme jobbet :o:yay  Officielt fra 1/1 men de vil gerne lave en virksomhedspraktik først fra 28/11. 

Selvom han gentagne gange nævnte at jeg jo skulle have en masse oplæring og at de derfor ikke ville have mig hvis jeg havde planer om at smutte videre med det samme. Og til samtalen blev der konstant lagt vægt på hvor hårdt det kan være :unsure 

 

Så er meget spændt på om jeg overhovedet kan finde ud af det og ikke mindst holde til det, men nu får det helt klart en chance!! Uha, det er lidt vildt!! 

Stort tillykke søde :loveshower:gp:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Aja! :super:yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER