SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Hvad er det for nogle vasketøjskurve? :)

Sortera fra IKEA :) (det er i hvert fald dem vi har :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At mine forældre har bestilt ny seng..... Det betyder nemlig at vi kan arve deres 180 cm seng, og kan slippe for vores sølle 135 cm. Det er ved at blive lidt trangt søndag morgen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god tur til babybasar tidligere i dag (selvom manden havde tømmermænd) :) Købte ikke noget, men det var vildt hyggeligt at pille ved barnevogne og blive lidt klogere på hvad vi gerne vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vellykket fødselsdagsfejring for David, med super fine (få) gaver, og hyggeligt samvær! Imponerende nok, fik han "kun" 4 gaver, og intet af det var legetøj, men alt noget han havde ønsket sig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerhus hygge med drengene og deres farmor og farfar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sortera fra IKEA :) (det er i hvert fald dem vi har :))

:ditto - de små af den passer præcis med en maskine - og en stor til aviser og glas til genbrug ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøsehygge i går aftes :yay og så fik jeg lov til mere eller mindre at sove til kl 10 :o

Og total nem putning her til aften! Ingen piv ved tandbørste, bleskift, nattøj eller da jeg gik ud fra værelset. Det kan jeg ikke huske hvornår sidst er sket! I stedet sød dreng der nulrede mit hår mens jeg læste bog og bare var sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der tidspunkter, hvor tingene går op i en højere enhed, og al ens hårde arbejde giver mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steffen Brandt, Tina Dickow, Søren, mine børn og min søde super-mormor-mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der tidspunkter, hvor tingene går op i en højere enhed, og al ens hårde arbejde giver mening :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby har sovet fra kl 21 til nu hvor han roligt vågner tror jeg. Har måske givet ham mad to gange, sut også to gange men har ikke været oppe fordi han har sovet i sin seng ved siden af vores... Det giver sgu overskud, også selvom det sikkert er en engangsoplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg TROR måske at jeg kun har ammet 2 gange i nat :blink der er virkelig vildt hvis det er sandt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlog nat, men C sover stadig :)

Og natten var alligevel ikke så skidt dom de andre nætter selvom den ikke var sjov.

Dejligt at få kaffe i fred

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steffen Brandt, Tina Dickow, Søren, mine børn og min søde super-mormor-mor :biglove

Nårh ja, var det godt? Jeg skal ind og høre dem i aften med min mutti

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand. Jeg er SMADRET efter igår, og selvom han har været til samme fest og gået i seng senere end mig, så stod han op med begge unger, havde overskud til at snakke og hygge og fjolle med dem, lavede morgenmad, kom ind og spurgte sødt og blidt om jeg ikke ville med ud og spise. Derefter gik han ned med vasketøj og affald, lavede snackskål til børnene og satte den tegnefilm på, som ham og B lånte på biblioteket den anden dag, og opfordrede mig til at komme ind og se med og slappe af. Derudover er han i øvrigt igang med at købe kæmpe lager af alt, så jeg ikke skal handle ret meget, når han er i Vietnam. Tonsvis af køkkenrulle, bleer, skumklude, og mere og mere mad i fryseren.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh ja, var det godt? Jeg skal ind og høre dem i aften med min mutti

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en skøn drøm :) bl.a at vi skulle til surprice barnedåb hos Pumpkins som havde snydt gæsterne ved at invitere til en normal barnedåb og i virkeligheden var det en annoncering af at hun skulle have tvillingepiger :biglove alle græd af lykke....

Hvorfor vi var inviteret aner jeg ikke men det var så hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oliver sover i sin barnevogn og har gjort det i over en time :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt fantastiske mand gik op til overboen og fik stoppet deres bankeri. Oveni er han så skøn at han aftalte han ville komme tilbage når A vågner og ordne det fie hende, fordi man tydeligt kunne høre at hun ikke var så god til det med søm ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total hygge-stene søndag for alle - incl Noah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tur i sommerhus med drengene gik så godt på trods af Mega dårligt vejr så vi var mest inde.

At min mand havde en hyggelig mande aften med sine kollegaer og idag udviser stor energi og at han har savnet os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt min mand er kommet hjem. Er kommet til skade med armen og slapper af med de 2 små mens han laver lækkert aftensmad til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en skøn drøm :) bl.a at vi skulle til surprice barnedåb hos Pumpkins som havde snydt gæsterne ved at invitere til en normal barnedåb og i virkeligheden var det en annoncering af at hun skulle have tvillingepiger :biglove alle græd af lykke....

Hvorfor vi var inviteret aner jeg ikke men det var så hyggeligt :kuller

haha, hvor godt! :lol

Det er faktisk præcist et år siden vi annoncerede på Facebook mm at vi ventede Albert :biglove Og vi har barnedåb om en måned - så det er ikke helt ved siden af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret, men på den gode måde. Karla har fået ny seng - med rutschebane - og den kunne ikke være på det lille børneværelse. Så vi har byttet rundt på værelserne i dag, så hun nu har fået vores (gamle og større) soveværelse, og vi fik hendes lille værelse. Shit et arbejde med at tømme begge værelser, skille 2 senge ad og samle 2 senge igen, og flytte alting rundt. Men Karla er overlykkelig over sin nye seng, så det er bestemt det værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har overskud til at strikke igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER