SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Hov hov! :D

Jeg har ingen aktier! Jeg anbefaler kun de af deres produkter jeg synes godt om og så sent som i denne uge, har jeg anbefalet uld fra Føtex! Nå! :prik :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilke har du købt?

Rap - vi har været SÅ glad for sandalerne i år, så ville prøve dem på hende og fik en virkelig god hjælp og service i Sunde sko i Lyngby, så jeg købte dem. De sidder bare perfekt på hende :)

Det er den her model, bare i lilla leopard ;)

http://tjubangsko.dk/shop/vandtaet-vinterstoevle-6067p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov! :D

Jeg har ingen aktier! Jeg anbefaler kun de af deres produkter jeg synes godt om og så sent som i denne uge, har jeg anbefalet uld fra Føtex! Nå! :prik :D :P

Haha :D

Jeg troede ellers det var Kvicklys uld man skulle gå efter :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har vi også haft til Edith. Regnede faktisk med at købe dem igen i år.. Vi skal også en tur til Sunde sko i Lyngby - de er så dygtige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

Jeg troede ellers det var Kvicklys uld man skulle gå efter :unsure

Det er også godt :D

Men jeg fik en heldragt til Sofie fra Føtex, som jeg var glad for sidste vinter og har også fået en Kortærmet body huk bruger nu, som jeg synes er lækker.

Og så er det jo efter sigende Joha, der står bag Føtex' 808, hvilket jeg ser som et plus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har vi også haft til Edith. Regnede faktisk med at købe dem igen i år.. Vi skal også en tur til Sunde sko i Lyngby - de er så dygtige!

Dejligt med gode erfaringer! :super

Og ja, hun er lidt spids, men hun er virkelig dygtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov! :D

Jeg har ingen aktier! Jeg anbefaler kun de af deres produkter jeg synes godt om og så sent som i denne uge, har jeg anbefalet uld fra Føtex! Nå! :prik :D :P

 

Jamen jeg er også generelt coop-fan, så jeg er glad og tilfreds og slet ikke blevet lobby'et. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at jeg har en lille peanut i maven :loveshower

Har holdt nogle års pause herinde fra, fordi det blev for svært mens vi ventede og var i gang med behandling, men nu er jeg tilbage og håber at den lille holder fast :hjerte

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal hente min store dreng og efter sansemotorik skal vi på mor-Marius tur :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opfindelsen og især effekten af Panodil + ipren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store drengs 4 års fødselsdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store drengs 4 års fødselsdag :kuller

Tillykke med ham :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i denne uge uden aftaler og kun med Line hjemme - skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store drengs 4 års fødselsdag :kuller

Tillykke med ham :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning med lille fisen for første gang og hun elskede det :wub blev helt salig i det lune vand og smilede og charmerende da hun flød rundt på ryggen

Og nu sover hun så dejligt i hendes Sleepbag i barnevognen

- Mor er også træt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til David og Theodor med de 4 år i dag :hurra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt tilfældigvis over 20 % på børnetøj i Salling og fandt den FINESTE flyverdragt fra Wheat til C! :loveshower Og min mor ville gerne købe den som fødselsdagsgave! Har godt nok en flyverdragt, men den er aalt for stor desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har tilbragt et par dejlige timer med min veninde, som var brudepige i sin tid. Vi gik desværre rigtig skævt af hinanden, inden jeg blev gravid og hsr ikke set hinanden i halvandet år. Det var så hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har dælme fattet det. :biglove

Blander sig aldrig (nææææsten i hvert fald)

Svarer lynhurtigt "Jeg vil gerne komme!" på invitation til bedsteforælderdag i børnehaven

Kom liiiiiiige til at lave for meget mad idag, og sendte det med Brian hjem = gratis, lækker og nem aftensmad (inkl chokolademousse til dessert) til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I heldige med hende BBM :glad jeg gad faktisk godt ha min svimse tættere på for hun er virkelig også god til at hjælpe på den rigtige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så gør det mig glad at det er weekend og at jeg har købt en KÆMPE pose bland selv slik! Om 3 kvarter er der Dild med Vans og hvis jeg går glip af noget pga E så gør det ikke så meget eftersom vi har børnefri tøffedag imorgen, hvor vi kan se genudsendelsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I heldige med hende BBM :glad jeg gad faktisk godt ha min svimse tættere på for hun er virkelig også god til at hjælpe på den rigtige måde

Det kan jeg godt forstå, du godt gad :kram2 Gode svimser er guld værd! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har dælme fattet det. :biglove

Blander sig aldrig (nææææsten i hvert fald)

Svarer lynhurtigt "Jeg vil gerne komme!" på invitation til bedsteforælderdag i børnehaven

Kom liiiiiiige til at lave for meget mad idag, og sendte det med Brian hjem = gratis, lækker og nem aftensmad (inkl chokolademousse til dessert) til os.

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er alene med pigerne og det har bare været hyggeligt og begge piger sover og jeg sidder med slik i sofaen kl. 20.03 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor jeg savner min svigermor, nu hvor jeg læser om jeres....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER