SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At jeg endelig har taget på :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At den her skæve fredag med syge børn i aftes/ nat er gået så godt uden mere opkast og vi virkelig har hygget alle sammen herhjemme...

Bestilt take away og smovset her til aften....og lige om lidt skal nyde lidt vin når ungerne sover :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har taget på :wee

Godt klaret søde :loveshower

 

Ville ønske jeg ikke også havde taget på  :blush syns sku jeg er blevet mere gravid på røven de sidste uger hvor jeg ikke længere kan gå fordi det gør ondt  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den her skæve fredag med syge børn i aftes/ nat er gået så godt uden mere opkast og vi virkelig har hygget alle sammen herhjemme...

Bestilt take away og smovset her til aften....og lige om lidt skal nyde lidt vin når ungerne sover :-)

Du er pisse sej! Godt klaret at vende surt til sødt på den måde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige nyst, imens Cirkel ligger hos mig og sover... Hvad gjorde babyen? Hun grinede i søvne.

Ååårh. Smelt

Årh mand  :kuller det lyder sååå nuser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er pisse sej! Godt klaret at vende surt til sødt på den måde :glad

Min mand kom hjem i formiddag fra job heldigvis ;-) så sov han lidt...og i eftermiddag fik jeg en god lur så vi har hjulpet hinanden igennem dagen :-)

Og drengene har været i godt humør ! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt klaret søde :loveshower

Ville ønske jeg ikke også havde taget på :blush syns sku jeg er blevet mere gravid på røven de sidste uger hvor jeg ikke længere kan gå fordi det gør ondt :prik

Tak :kiss jeg er sikker på, at du er super smuk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mand  :kuller det lyder sååå nuser

Hun er så bedårende (og flabet) :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At D puttede N helt uden problemer mens jeg cyklede op for at handle snold vi kunne spise her til aften. Total win-win :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lov at læse godnathistorie med Elliot da han skulle puttes og det var bare mega hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putning UDEN GRÅD og total hysterisk tumling! :TOOT :yay :glad

Og fik til og med lov til at trykke hende lidt på fusserne! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En helt igennem dejlig dag! C har været SÅ skøn, glad, kærlig og virkelig i hopla. Nærmest ingen gråd. Hun har haft en god dag i dp og jeg har hygget med mødregruppen.

Og så sluttede dagen med nyheden om at min veninde har født :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ungerne sov helt til kl 7.45 :yay :zzz :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ungerne sov helt til kl 7.45 :yay :zzz :yay

Det er det bedste! :yay Vi skal vist generelt ikke klage, men sådan en lørdag morgen til 7.30 er altså skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har taget hele natten OG er stået op med begge børnene her til morgen. Jeg har sovet til 8.30 :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har taget hele natten OG er stået op med begge børnene her til morgen. Jeg har sovet til 8.30 :o :glad

Det er vist godt, du snart får kontrakt på ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

05.43....så shut op syvsovere :D

Jeg er til gengæld glad for at vores hus snart er færdigt og at gigt-blodprøverne i første omgang ikke viste noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

05.43....så shut op syvsovere :D

Jeg er til gengæld glad for at vores hus snart er færdigt og at gigt-blodprøverne i første omgang ikke viste noget.

Sorry!

Men dine nyheder er da så meget bedre! :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

05.43....så shut op syvsovere :D

Jeg er til gengæld glad for at vores hus snart er færdigt og at gigt-blodprøverne i første omgang ikke viste noget.

:yay fedt! Fra en ikke-syvsover, hvis yngel heller ikke gad gå i seng i går :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

05.43....så shut op syvsovere :D

Jeg er til gengæld glad for at vores hus snart er færdigt og at gigt-blodprøverne i første omgang ikke viste noget.

:toot sådan dér!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr blev puttet i sin slyngevugge kl. 19.30 i går, og snorksov til jeg tog ham op for at give ham en flaske da vi skulle i seng ved 23tiden. Han slugte 150 ml., fik skiftet ble og nattøj på, og blev puttet i liften... Og sov til 7.10! :blink :yay Og netop i dag valgte Storm at sove til 7.45, så vi er bare vidunderligt friske i dag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taktak:) min mors prøver viste nu heller ikke noget i sin tid, så jeg er ikke helt frifundet. Men der er da i hvert fald ikke umiddelbart noget overhængende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist godt, du snart får kontrakt på ham :D

Ja tak :D :sm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Gunvor er så RØV lækker og nuttet, når hun nu ellers faktisk er ret irriterende her til formiddag.

Ja, gu er hun så! Det kan godt være hun er en lille skid nogle gange, men hun er simpelthen for kær :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr blev puttet i sin slyngevugge kl. 19.30 i går, og snorksov til jeg tog ham op for at give ham en flaske da vi skulle i seng ved 23tiden. Han slugte 150 ml., fik skiftet ble og nattøj på, og blev puttet i liften... Og sov til 7.10! :blink :yay Og netop i dag valgte Storm at sove til 7.45, så vi er bare vidunderligt friske i dag! :loveshower

Dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER