Posted August 3, 2016 Sikke en lækker gave Skruk :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Sikke en lækker gave Skruk :yayMega lækker :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 222g babygirl :loveshower Aw :kuller TILLYKKE MED PRINSESSEN! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 At min veninde, som i forvejen har to drenge, og inderligt ønsker sig en pige, nu er gravid - og venter en pige :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 222g babygirl :loveshower Åhr :loveshower Congratulations! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 222g babygirl :loveshower :loveshower Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Ha ha jeg elsker også donuts :D :rolleyes Du må have fat i en proteindrik i stedet for eller sådan noget :p Jeg prøvede faktisk sådan en protein bar i dag, jeg trak i en automat i træningscentret. Det gør jeg så aldrig igen :puke Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Jeg prøvede faktisk sådan en protein bar i dag, jeg trak i en automat i træningscentret. Det gør jeg så aldrig igen :puke Jeg har ret blandede erfaringer med dem. Nogen af dem smager egentlig okay - andre har jeg smidt direkte i skraldespanden :puke Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Min mødregruppe! Vi har det så godt :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Min mødregruppe! Vi har det så godt :loveshower :ditto Har lige haft en snak, hængende ud af køkkenvinduet i nattøj med en fra min mødregrupper, der lige skulle låne en dvd, og til gengæld lånte os et brætspil. Det er sgu skønt med gode mennesker i samme situation, lige i nærheden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2016 At A's dagplejemor sender billeder og skriver, at det går super godt :yay :glad :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2016 Jeg har ret blandede erfaringer med dem. Nogen af dem smager egentlig okay - andre har jeg smidt direkte i skraldespanden :pukeEj men jeg er direkte rystet :o Noget, der står caramel toffee på, burde ikke kunne smage så modbydeligt! :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2016 At have fået et overblik over min konto - den har haft travlt de sidste par dage ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 At have fået et overblik over min konto - den har haft travlt de sidste par dage ;) Har du købt noget spændende? :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 Adrian vågnede grædende fem gange på et par timer i nat. Så det endte med, at han kom ind i smørhullet ved os, og så sov han uden en lyd til klokken otte i morges :wub Der vækkede vi ham, fordi vi er på vej til Djurs Sommerland :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 Adrian vågnede grædende fem gange på et par timer i nat. Så det endte med, at han kom ind i smørhullet ved os, og så sov han uden en lyd til klokken otte i morges :wub Der vækkede vi ham, fordi vi er på vej til Djurs Sommerland :D Lille hyggefis :wub håber I får en dejlig dag i Djurs :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 Lille hyggefis :wub håber I får en dejlig dag i Djurs :glad :ditto :kiss rigtig god tur Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 At jeg nu kun mangler at tegne hulk og captain America på Idas værelse. :D Og at Eigil nu er helt uden forbinding, da det hele er healet :D :yay :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 En virkelig dejlig biograftur med min store pige :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 en dejlig dag med nogle veninder og at manden nu laver mad og underholder drengene Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 En virkelig dejlig biograftur med min store pige :biglove Ih det så hyggeligt ud :biglove Vi skal i bio i morgen bare os 3 uden Lily. For Theo bliver nemlig 5 år :o :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 :ditto :kiss rigtig god tur Tak søde du og Katrine :) Vi er kommet hjem for en times tid siden efter en skøn dag :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 Den her to og den sovende storebror.. De gør mig glade hver eneste dag! :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2016 William der kommer løbene en til mig bare for at sige 'jeg elsker dig mor' :biglove Share this post Link to post Share on other sites