SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

1 hour ago, Camils said:

Fint bestået eksamen. Nu venter praktikken lige om hjørnet. Jeg glæder mig! :yay 

 

Tillykke :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, LulleS said:

Tillykke :glad 

 

5 hours ago, Lady H said:

:yay husker godt, at du søgte ^_^ 

 

5 hours ago, Fru.Mor said:

Ej, hvor fedt! :yay Hvor er jeg bare glad for, det lykkedes dig at finde noget andet :glad

 

3 hours ago, SDB said:

:ditto 

 

Tak, piger :)

 

Har netop forladt min arbejdsplads gennem næsten 10 år for sidste gang :mellow::(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er i dag blevet lagt fliser i vores nye bryggers og køkken :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fantastiske mor, der har taget Astrid med hjem på overnatning, da både manden og jeg er influenzaramt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Tumlepigen said:

 

 

 

;) 

Jeg har fået nyt job fra 1. februar :)

Ej hvor fantastisk! :glad 

Hvor har du så fået arbejde henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Tumlepigen said:

 

 

 

;) 

Jeg har fået nyt job fra 1. februar :)

Stort tillykke med det nye job :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, FruLR said:

Vi købte vores hus i december 2014 for 1.900.000... I dag (okay går.. :D ) blev det vurderet til 2.450.000! :blink:yay 

Det er helt sindssygt med boligmarkedet for tiden. Men hvor er det fedt :yay 

 

Vi skal have vores vurderet endeligt nu her, men den foreløbige vurdering er at det er steget over en mio siden vi købte nov '13..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Fru SP said:

Det er helt sindssygt med boligmarkedet for tiden. Men hvor er det fedt :yay 

 

Vi skal have vores vurderet endeligt nu her, men den foreløbige vurdering er at det er steget over en mio siden vi købte nov '13..

Det er helt vildt! Vi regnede godt med at det var steget, men havde aldrig i vores vildeste fantasi forestillet os det var så meget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Aja said:

 

Tillykke :yay 

Taaaaak :D 

 

Og lækkert med fliser! Så begynder det at ligne noget :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, FruLR said:

Det er helt vildt! Vi regnede godt med at det var steget, men havde aldrig i vores vildeste fantasi forestillet os det var så meget. 

 I know the feeling! ;) 

S sagde den anden dag, at hvis vi var kloge, så skulle vi sælge nu - tjene over en mio i cash og købe et billigt hus (et sted på landet) og så kunne vi begge gå ned i tid eller jeg kunne stoppe med at arbejde som bioanalytiker og arbejde hen imod den drøm, jeg har om at være selvstændig! 

Men vi elsker vores hus, område, naboer og jobs :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Tumlepigen said:

 

 

 

 

Tak, piger :)

 

Har netop forladt min arbejdsplads gennem næsten 10 år for sidste gang :mellow::(

Det er altid vemodigt. Og altid lidt skræmmende, at hoppe ud af sin comfort zone, men jeg er sikker på det vil gøre dig godt! :kiss

Og tillykke med det!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit nye arbejde giver mig mere overskud i hverdagen :glad

 

Jeg har haft overskud til at barbere ben og andet :P:yay Føler mig som en helt ny kvinde 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Aja said:

Der er i dag blevet lagt fliser i vores nye bryggers og køkken :yay 

 

Årh, lækkert :yay Er I egentlig flyttet hjem igen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Fru SP said:

 I know the feeling! ;) 

S sagde den anden dag, at hvis vi var kloge, så skulle vi sælge nu - tjene over en mio i cash og købe et billigt hus (et sted på landet) og så kunne vi begge gå ned i tid eller jeg kunne stoppe med at arbejde som bioanalytiker og arbejde hen imod den drøm, jeg har om at være selvstændig! 

Men vi elsker vores hus, område, naboer og jobs :rolleyes 

 

Jeg tror, at det er klogt at gøre det man elsker. Så hvis det føles rigtigt for jer at være der og gøre det i gør nu, så er det nok det klogeste valg :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Alura said:

 

Årh, lækkert :yay Er I egentlig flyttet hjem igen? 

 

Nej ikke endnu. Nu er der alligevel gået så lang tid, så nu tror jeg bare vi venter til vi også kan få lagt trægulvet. Så der går måske omkring 2 uger endnu. Men så kan vi gå og lave forskellige ting færdige før vi flytter derover. Vi skal have en væg op, ordnet lidt med loftet, tapet, sat bryggerset op osv. :)  

 

Hvordan går det med jeres? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, MariaPiesen said:

At mit nye arbejde giver mig mere overskud i hverdagen :glad

 

Jeg har haft overskud til at barbere ben og andet :P:yay Føler mig som en helt ny kvinde 

Dejligt. Må man spørge hvor du har fået arbejde? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Tanja83 said:

Dejligt. Må man spørge hvor du har fået arbejde? 

Det må man gerne.

Jeg har fået arbejde på EUX :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru SP said:

 I know the feeling! ;) 

S sagde den anden dag, at hvis vi var kloge, så skulle vi sælge nu - tjene over en mio i cash og købe et billigt hus (et sted på landet) og så kunne vi begge gå ned i tid eller jeg kunne stoppe med at arbejde som bioanalytiker og arbejde hen imod den drøm, jeg har om at være selvstændig! 

Men vi elsker vores hus, område, naboer og jobs :rolleyes 

Vi overvejer slet ikke et salg, vi elsker vores hus, det ligger tæt på mit arbejde, drengenes institution og også deres skole når vi når dertil, og det er let at komme på motorvej for Tim. Men det giver os muligheder i forhold til at skifte bank, og spare virkelig mange penge i renter, så det er bare så skønt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt de sidste ca 2½ time på at klyngeamme, med små indlagte bøvse/nusse/vugge/pusle pauser... nu ligger den lille lækre baby varm og afslappet på mit bryst og jeg overvejer om vi mon er færdige eller lige tager en ammetår eller to mere om lidt.

 

Og så er det jeg blir ramt af den her følelse af lykke. For fanen hvor jeg føler mig heldig. Jeg klarede det sku, vi kom ud på den anden side med en fin og perfekt lille femmer og en mor med krop og psyke stort set back to normal. Her 5 uger efter fødslen og med dramaet så meget på afstand er jeg vist der hvor jeg drømte om at være da jeg i sin tid drømte om at føje et sidste barn til flokken. Det var sådan her det skulle være... Fed babylykke.

:7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Har brugt de sidste ca 2½ time på at klyngeamme, med små indlagte bøvse/nusse/vugge/pusle pauser... nu ligger den lille lækre baby varm og afslappet på mit bryst og jeg overvejer om vi mon er færdige eller lige tager en ammetår eller to mere om lidt.

 

Og så er det jeg blir ramt af den her følelse af lykke. For fanen hvor jeg føler mig heldig. Jeg klarede det sku, vi kom ud på den anden side med en fin og perfekt lille femmer og en mor med krop og psyke stort set back to normal. Her 5 uger efter fødslen og med dramaet så meget på afstand er jeg vist der hvor jeg drømte om at være da jeg i sin tid drømte om at føje et sidste barn til flokken. Det var sådan her det skulle være... Fed babylykke.

:7himmel 

 

Åh altså, det gør mig så uendeligt glad at høre sådan et lykke-indlæg fra dig. Det er SÅ fortjent at du mærker den fede babylykke, ih altså :wub:loveshower:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutes ago, Alura said:

 

Jeg tror, at det er klogt at gøre det man elsker. Så hvis det føles rigtigt for jer at være der og gøre det i gør nu, så er det nok det klogeste valg :kiss 

Helt bestemt. Lige nu er det ikke pengene der trækker, men at bo her med alt hvad det indebære ;) 

Når det så på et tidspunkt ændrer sig, så må vi følge vores hjerter igen og se hvor det tager os hen :) 

 

Jeg skal i øvrigt nok få svaret på mail :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, FruLR said:

Vi overvejer slet ikke et salg, vi elsker vores hus, det ligger tæt på mit arbejde, drengenes institution og også deres skole når vi når dertil, og det er let at komme på motorvej for Tim. Men det giver os muligheder i forhold til at skifte bank, og spare virkelig mange penge i renter, så det er bare så skønt!!!

Det er nemlig også sådan vi har. Bortset fra bankskifte ikke kan blive billigere, men vi kan få lagt lån om og få fjernet banklånet og dermed spare lidt.. 

Nok kan vi tjene penge på det, men hjertet siger nej ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Aja said:

 

Nej ikke endnu. Nu er der alligevel gået så lang tid, så nu tror jeg bare vi venter til vi også kan få lagt trægulvet. Så der går måske omkring 2 uger endnu. Men så kan vi gå og lave forskellige ting færdige før vi flytter derover. Vi skal have en væg op, ordnet lidt med loftet, tapet, sat bryggerset op osv. :)  

 

Hvordan går det med jeres? 

 

Det er også længe at bo ude, men det bliver da til gengæld så lækkert når I flytter hjem igen, at der er blevet lavet så meget. Det bliver da et helt nyt hus altså :yay 

 

Det går fremad her, men vi mangler stadig en del. Vi har fået malet 2/3 dele af huset udvendigt, men vejret er - surprise, surprise - ikke rigtig med os i forhold til at blive færdige med den del. Nu er vi ved at male inde og jeg håber, håber, håber, at vi kan blive færdige i løbet af februar. S. skal på arbejde i weekenden, men har så 8 ugers barsel bagefter, så der skulle vi gerne nå en del. Og kunne vi nu nå at bruge bare lidt af de 8 uger i det nye hus, så ville det da være lidt mere sjovt og spændende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Fru SP said:

Helt bestemt. Lige nu er det ikke pengene der trækker, men at bo her med alt hvad det indebære ;) 

Når det så på et tidspunkt ændrer sig, så må vi følge vores hjerter igen og se hvor det tager os hen :) 

 

Jeg skal i øvrigt nok få svaret på mail :kiss 

 

Det lyder som en rigtig god plan :kiss 

 

Helt ok, du svarer bare når det passer engang, no stress. Jeg var jo ikke ligefrem hurtig selv :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til jobsamtale uden st have rørt en finger :o:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER