SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

3 hours ago, Alura said:

M. faldt i søvn allerede indenfor, da jeg skulle lægge hende i barnevognen i dag. Hun sov bare videre, da jeg lagde hende ud, så behøvede slet ikke engang at gå med hende. Og så sov hun lige 4 timer og 15 min. Fandeme så! :blink Det sker bare aldrig her og blev sgu nærmest helt bange for, om hun stadig var i live derude. 

 

Jeg nåede at sove lidt (oven på i nat, hvor jeg faktisk også fik søvn til en forandring) og manden havde et andet ønske, som vi også nåede at opfylde :blush Og så satte jeg mig efterfølgende, bare sådan rent principielt, og læste et kapitel i den bog, som jeg fik til min fødselsdag for over et halvt år siden og ikke har haft tid eller overskud til at læse i. Så nåede jeg ligesom det hele. Godt nok en succes altså, jublen vil jo virkelig ingen ende tage:yay:glad Aner ikke hvad der stikker hende i dag, men jeg tager bare imod med kyshånd altså. Nu håber jeg så bare virkelig ikke, at der skal gå et halvt år mere, før det sker igen :rolleyes 

 

Det er dig så velundt! Mere af det! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

C og hendes kæreste har været her i dag og hente en masse ting til deres lejlighed. 

Resten er kørt på genbrugspladsen og to store møbler er der aftalt afhentning på i morgen. 

Vi har hentet min lænestol og jeg har købt to små sofaborde. Så nu er mit læse/hobbyrum meget tæt på at være færdigt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand :biglove

Selvom vi lige har været igennem en lorte periode så kan jeg mærke lyset for enden af tunnelen og vi har haft en skøn dag. Nogle gange er han virkelig en klaphat men nogle gange ER jeg også hormonel. Og det er fedt at sige højt. Jeg er en klovn til at værdsætte de små ting og han gør super meget for vores familie :biglove

(at jeg VED at det bliver ødelagt i morgen fordi vi skal i ikea snakker vi ikke om :rolleyes)

 

P. S den skønne mand laver mig en kop te lige nu som en selvfølge :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Aja said:

 

Dejligt :yayyhåber på mere af det! 

 

7 hours ago, Camils said:

 

Det er dig så velundt! Mere af det! 

 

Tak søde piger :kiss Altså hvis det bare var sådan hver dag, så kunne jeg nemt få ti børn altså :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Saga74 said:

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

 

Dejligt søde :kram2 Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Saga74 said:

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

 

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Stephi-moren said:

Haha det er da godt at @Barbamama gider snakke med mig :haha

 

 

image.jpg

image.jpg

 

 

edit: det er altså ikke meningen at det billede skulle komme to gange, men jeg kan ikke fjerne det <_< 

Hey jeg står faktisk øverst ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Saga74 said:

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

Hvor lyder det som en skøn fødselsdag, stort tillykke :hurra:balloon 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Saga74 said:

Min lille bløde baby med mælkeånde og gryntelyde, så fin og smuk og helt perfekt :wub hvordan har jeg været så heldig... igen!? Jeg fylder 43 i dag :7himmel 

 

Stort tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor, der skriver og spørger, hvad jeg ønsker mig, hun strikker til baby :biglove 

 

Har bestilt babytæppe, tynd striktrøje og en djævlehue i neutrale farver. Og sagt der kommer en større bestilling, når baby er født og vi kender kønnet. Jeg er meget taknemmelig over, at hun gider :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga74: Stort tillykke med fødselsdagen:hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, LulleS said:

Min mand der lige tager en snak med maven - SÅ fantastisk at opleve hans glæde ved den her graviditet :biglove

Årh det blir jeg også rørt over 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Også tillykke herfra, Saga :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen saga :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille familie :biglove 

 

Mine søde og omsorgsfulde mand, der bare lytter og forstår. Min dejlige dreng, som jeg har haft med i svømmehallen. Og min lille sveske, der bare vil kraaaaaamme. :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putte med Mie som aer mig og siger "mor sød, mie elsker mor meget højt" :wub 

 

har simpelthen den mest kærlige,søde, sjove,frække og helt igennem fantastiske datter :wub:boo <-- lykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, SDB said:

Putte med Mie som aer mig og siger "mor sød, mie elsker mor meget højt" :wub 

 

har simpelthen den mest kærlige,søde, sjove,frække og helt igennem fantastiske datter :wub:boo <-- lykke 

 

Ååårh :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, SDB said:

Putte med Mie som aer mig og siger "mor sød, mie elsker mor meget højt" :wub 

 

har simpelthen den mest kærlige,søde, sjove,frække og helt igennem fantastiske datter :wub:boo <-- lykke 

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, SDB said:

Putte med Mie som aer mig og siger "mor sød, mie elsker mor meget højt" :wub 

 

har simpelthen den mest kærlige,søde, sjove,frække og helt igennem fantastiske datter :wub:boo <-- lykke 

Det går lige i hjertet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Det går lige i hjertet

Ja for pokker - så er det jo næsten helt glemt hun synes det var morgen kl 5:30 :chin::lol 

 

og tillykke med fødselsdagen her i weekenden :balloon 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god vens smadderflotte udtalelse fra hans landsretskonstitution - jeg er simpelthen så stolt af ham ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, SDB said:

Putte med Mie som aer mig og siger "mor sød, mie elsker mor meget højt" :wub 

 

har simpelthen den mest kærlige,søde, sjove,frække og helt igennem fantastiske datter :wub:boo <-- lykke 

 

Åh, det går bare lige ind sådan noget :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der blev helt slap og salig i badet og nu, en mælketår senere, sover helt udmattet på mit bryst. 3 uger gammel i dag...

 

Jeg føler mig så lykkelig :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER