SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

41 minutes ago, skruk said:

Og Im :rolleyes til gengæld kan jeg fortælle at Zakarias indtil videre er i den modsatte grøft, vi har knap nok set hans øjne :lol

 

Det lyder dæleme rart :D Og stort tillykke med ham :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Fru.Mor said:

Eller flytte til Kbh ;)

 

Hehe not gonna happen ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork overboen har lige fået mange gæster - de larmer meget - og igen har de IKKE meldt ud at der holdes fest og vi har ikke mindre en 2 gange inden for de sidste 6 måneder fået ordensreglerne af udlejer grundet klager rundt omkring. Gider virkelig ikke være typen der klager over en nabo. Men for satan tumling sover da slet ikke nu og vi er allerede i en lorte fase med lange putninger/opvågninger om natten/OG vågner tidligt! Suk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Alura said:

Er seriøst begyndt at tvivle på, om jeg overlever det her tigerspring :( Kører på 10. uge nu (det ved 26 uger tog over, hvor det ved 19 uger slap) og jeg har mest af alt lyst til at sætte mig og tude (har gjort, hjalp intet) eller at gå hjemmefra. Jeg gider ikke mere. Jeg vil sove. Være i fred. Jeg bliver ikke engang glad når min datter slår øjnene op og smiler pt., bare desperat og tænker "Åh nej, ikke igen". Kattene driver mig til vanvid. Dem og baby fungerer bare ikke sammen. Det gør mig mega ked af det :boo

 

M. sover så møgdårligt for tiden, så jeg er ved at brække mig. Hun ligger godt nok i sengen fra ca. 21.00 til 07.00, men den seneste uges tid har hun været vågnet 1-2 gange i timen - hele natten igennem. Sådan uden nogen særlig grund, andet end at spise ind i mellem. Og hun vågner yderligere, hvis noget af nedenstående indtræffer: jeg flytter den mindste smule på mig i sengen, hvis jeg ikke ligger klods op og ned ad hende i sengen, hvis jeg giver hende dyne på, hvis en af kattene miaver, hvis en af kattene går op i sengen, hvis en af kattene kradser i kradsebrættet, hvis der er nogen lyde fra nogen overhovedet helt generelt. Det er som om, at hun aldrig sover tungt, men bare blunder hele tiden. 

 

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle få stress af at gå på barsel :( Jeg kan ikke længere falde i søvn, selvom jeg er fuldstændig udmattet. Det tager mig mindst en time fra jeg lægger mig, til jeg har fået så meget ro på mine tanker, der kører på 8 x fast forward og på uroen i min mave og i mit bryst, før jeg kan slappe bare så tilpas meget af, at jeg faktisk kan falde i søvn. Og når det endelig, endelig sker, går der max. 30 minutter før baby eller en eller anden kat (som jeg ikke bare kan lukke ude - indekatte + åben planløsning er noget fanden har skabt i vrede lige nu :( ) har vækket mig igen.

 

Jeg elsker min baby og jeg elsker mine katte - men hvis jeg fik chancen for at fortryde dem alle, så er jeg bange for at jeg ville tage den i et svagt øjeblik lige nu...

Det lyder satme hårdt! :(

Kan du ikke sove i fred et sted med døren lu, mens din mand sørger for M? 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i soveværelset med M som kun vil sove hvis jeg er klinet op af ham...

havde altså planlagt en aften med slik og prison break :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Fru.Mor said:

Hvad får du metformin for?

PCOS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, mille1981 said:

PCOS

Nåe ja, selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Alura said:

 

Det lyder dæleme rart :D Og stort tillykke med ham :loveshower 

Tak :wub så der er håb om mirakelbabyer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, JustMe said:

Gaaah... opkast hos Aron... nu ligger han så og sover på stuegulvet - han ville ikke ind i sin seng. 

 

Jeg ville da også meget hellere rende efter min knægt med en spand, end jeg ville til nytårskomsammen med Ulriks familie til lækker mad... 

Øv øv og mere øv:numse

 

men rigtig god bedring til Aron:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Aja said:

M har lige været til en jobsamtale i kbh som han blev inviteret til uden at have søgt. Og det er bare lige det han gerne vil lave og er god til. De havde hele tiden sagt at han nok kunne nøjes med 1 dag om ugen i kbh, men nu siger de så at de første 2 måneder skal han nok være derovre 4 dage om ugen og de vil også få en del rejser hvor det fx er 3 uger i USA.  Altså det er jo mega fedt, men med mine nye arbejdstider og lange transporttid har jeg svært ved at overskue det :( vvi ville skulle overtale dp til at holde åben et kvarter længere før jeg overhovedet kan hente hende..  Men nu må vi selvfølgelig se om han overhovedet får jobbet..  

 

Mega fedt at han har fået tilbudt drømmejobbet, men kan også godt forstå dit forbehold, især hvis I ikke vil flytte efter det :kram2 Jeg synes selv at det er hårdt og svært, sådan i praksis at skulle agere 'alenemor' med jævne mellemrum. Håber at I finder en god løsning, hvis han får det og takker ja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Susanne said:

Det lyder satme hårdt! :(

Kan du ikke sove i fred et sted med døren lu, mens din mand sørger for M? 

:kram

 

Tak :kram2 Det er drænenede for tiden :( 

 

Vi har desværre ikke rigtig nogen steder, hvor vi sådan lige kan lukke døren uden katte. Vores hus er jo i forvejen delt op i to, med et hold katte i hver (der ikke kan enes). På den ene side kan jeg sove uden katte, hvis jeg lukker dem ude i det indhegnede stykke have vi har. Men det nænner jeg altså ikke at gøre i en hel nat, nu hvor det er så koldt som det er. På den anden side kan jeg kun sove uden katte, hvis jeg lukker dem ude i vores lille anneks. Og det synes jeg også er synd en hel nat i træk :blush Så skal jeg også konstant omrokere vand, mad og kattebakker og det virker lidt omstændigt. Plus at vores kaniner bor derude og kattene kan finde på at drille dem lidt, hvis de keder sig. Vi har dog talt om, at jeg nok bliver nødt til at gøre det i et par timer om dagen, for at få noget ro der, så længe det her står på. Det løser sig heldigvis af sig selv, når vi forhåbentlig flytter inden længe. Der er masser af rum hvor vi kan lukke døren til i det nye hus :yay 

 

Min mand har selvfølgelig været på arbejde stort set hele ugen og har derfor ikke kunnet hjælpe meget, for så skal han jo sove om dagen, når han er afsted om natten. Han tog dog vagten under hendes middagslur i forgårs og i går, så der fik jeg næsten to timer for mig selv. Men når det så skal tage mig lidt over en time at falde i søvn, så ender det med ca. 45 min. søvn. Det er altså op ad bakke på den måde <_< 

 

Nå, men åbenbart skal man nogle gange lige nå at brokke sig, før det hjælper :blush Vi har haft en helt fantastisk nat i nat. M. lagde sgu lige ud med at sove fra 21.30 til 02.15 :o :blink Så længe har hun kun sovet tre gange i sit liv og alle gangene var indenfor samme uge, da hun var 8 uger gammel. Så det er jo et halvt års tid siden sidst snart. Ellers har den altid heddet max. tre timer i træk og de seneste par måneder har det været max. to og oftere en eller halvanden. Jeg faldt selv forholdsvis hurtigt i søvn og sov lidt over ti, så fik lige fire timers søvn. Det har jeg så ikke fået i ni måneder efterhånden. Det var så ikke helt i træk, fordi jeg vågnede halvvejs fordi hun lavede lyde og troede at hun vågnede og skulle ammes. Så jeg nåede at finde boob'en frem, men hun reagerede slet ikke på det og sov bare videre. Så det var ret usædvanligt og mega fedt. 

 

Hun har faktisk sovet rigtig godt resten af natten også. Hun vågnede kort igen 03.15 og fik bare sutten, blev ammet klokken 05.00 og igen 06.00 og stod så op 07.30. Så alt i alt kun fire opvågninger på ti timer, det er jo helt og aldeles fantastisk :yay At jeg så ikke selv kunne falde i søvn igen efter de fire timer, er så en anden sag <_< Lå i halvanden time med stress i maven og var lysvågen. 05.30 faldt jeg endelig til ro igen og blundede så en halv time, indtil hun vågnede 05.00. Og så lå jeg vågen mellem fem og seks igen, men faldt i søvn efter sidste amning og sov den sidste halvanden time med hende, så selvom den potentielt kunne have været endnu bedre, så var det også en fantastisk nat for mig. Føler mig jo helt udhvilet i dag :D 

 

Hun har så til gengæld været en mega sur mokke hele dagen indtil videre, hvilket er meget ulig hende, så det er bare omvendt-dag i dag :blink Men det har jeg så meget mere overskud til nu, hvor jeg har fået sovet, så satser på at det bare skal leges og kysses væk :D Og håber inderligt, at i nat ikke var en enlig svale og at det måske går den rigtige vej herfra :goodluck Det andet der gør mig til en rigtig kedelig version af mig selv i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork vi lod drengene sove lidt senere i aftes fordi vi var på farten...og det resulterede i en dreng der vågnede før 5 idag...og en dreng der vågnede kl 6...

De har så begge været trætte og hys hele dagen on off...så jeg håber de er i bedre humør efter middagsluren....

Jeg er sq osse træt....

 

Og så er vi samtidig 3 veninder der har forsøgt at lave en aftale her i weekenden..uden held..og jeg har nærmest ventet hele ugen på svar...og fik et ret surt svar idag...magter bare ikke sådan nogle små stridigheder...

og manden siger jeg bruger for meget tid på dem gang på gang hvor der opstår fnidder....suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhhhhh! Vi har været et 'smut' i IKEA. Mind mig lige om at vi ikke skal gøre det før drengene er blevet store, IKEA holder privatåbent for mig og vi på forhånd har aftalt hvad vi kører efter! 

 

Hjemvendt er det selvfølgelig rart at vi har fået tilbageleveret nogle sager og købt en lænestol til hyggestrikkekrogen i stuen, men altså mit hoved er stadigvæk ved at eksplodere dels af IKEA kaos, men mest af Nohrs utrøstelige gråd på turen hjem :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt og mut idag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Barbamama said:

Er træt og mut idag <_<

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh så giver manden Niklas handsker på da vi skulle ud og gå en tur....så har han sq tabt den ene på turen og nu kan vi ikke finde den....hvorfor fanden er det lige der altid forsvinder ting når mænd står for noget praktisk...og så self lige en af de dyre sove luffer vi bruger hver dag....havde det for filan bare været nogle tilfældige ekstra handsker så havde det været lige meget..  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alura said:

 

:kram 

 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores babysitter blev syg, så nu sidder jeg og glor Netflix efter at have puttet J, og min mand er i byen og more sig ... <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie sov 10-11.45 og så 20 min i bilen 17-17.20, virket var planlagt. Det fortryder jeg så nu <_<:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, BabyBlue said:

Vores babysitter blev syg, så nu sidder jeg og glor Netflix efter at have puttet J, og min mand er i byen og more sig ... <_< 

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Georg Jensen Damask juleservietter er udgået <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Lady H said:

Mine Georg Jensen Damask juleservietter er udgået <_< 

 

Nooo! Hvilken farve? (Skal jeg mon forsøge at hamstre? :unsure )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

 

Nooo! Hvilken farve? (Skal jeg mon forsøge at hamstre? :unsure )

Nah, det er fordi jeg har de mønstrede (klassisk guld/rød). De udgik åbenbart for nogen år siden, så man nu kun kan få dem uden mønster <_< 

 

Damen forsøgte - helt Pippi-glad i stemmeføringen - at fortælle mig, at det var helt uproblematisk, fordi jeg så bare kan dække med hveranden af de forskellige slags (de har samme farver). Den er jeg ikke helt klar til at springe på og har lige i skrivende stund mest lyst til at droppe GJ Damask (hvilket gør det irriterende at have 1.300 kr. til gode hos dem :rolleyes). Nu må vi se, om jeg kommer mig af tøsefornærmelsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Lady H said:

Nah, det er fordi jeg har de mønstrede (klassisk guld/rød). De udgik åbenbart for nogen år siden, så man nu kun kan få dem uden mønster <_< 

 

Damen forsøgte - helt Pippi-glad i stemmeføringen - at fortælle mig, at det var helt uproblematisk, fordi jeg så bare kan dække med hveranden af de forskellige slags (de har samme farver). Den er jeg ikke helt klar til at springe på og har lige i skrivende stund mest lyst til at droppe GJ Damask (hvilket gør det irriterende at have 1.300 kr. til gode hos dem :rolleyes). Nu må vi se, om jeg kommer mig af tøsefornærmelsen...

 

Aaaargh, den havde jeg heller ikke købt! :prik:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

 

Aaaargh, den havde jeg heller ikke købt! :prik:kram

Nope <_< Men så er jeg jo tilbage til at eje en dug og 8 servietter, som jeg ikke kan supplere...

 

Jeg hælder lidt til at konstatere, at vi bare kun kan bruge det, når vi er max otte personer, og så droppe min oprindelige plan om at anskaffe en længere juledug. Gavekort og tilgodebevis må jeg så købe fancy-ass viskestykker e.l. for :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.